Ga naar inhoud

AC-SchnitZer Z4 ///M Roadster


Aanbevolen berichten

Vandaag weer even 'thuis' geweest, niet braaf, want foto's maken hebben Ze niet graag... :D

Maar Limbo FreetZZZ is vandaag in de 'ontdeugend' modus... :thumbup:

acsz411wb.jpg

acsz420wf.jpg

acsz430ge.jpg

acsz440hr.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helaas, niet echt mijn smaak.

Bij Zwartepoorte in Roosendaal staat een 3.0i in Schnitzer uitvoering al zo'n anderhalf jaar te koop. Recentelijk met een van de verkopers gesproken en ze overwegen deze terug te brengen in originele staat.

42ngbv1.jpg42ngbv2.jpg

Link naar reactie

Ben een onvoorwaardelijke Schnitzer-fan, maar dit is niet echt mijn ding :thumbup:

Trouwens, heb nog altijd moeite met het design van de Z4 en dit maakt em echt niet beter.

Die twee kleine kofferspoilertjes :D net twee hendels om een skater mee vooruit te trekken...

Link naar reactie

ik vind het echt HE-LE-MAAL NIETS!. Wanneer beseffen tuners nu eens dat ze moeten doen waar ze verstand van hebben n.l. auto's opvoeren/verbeteren. Bij BMW lopen zo'n 40 designers rond, denken ze nou echt dat ze dat beter kunnen? Die Schnitzer :m: 6 is ook al zo'n draak. :(

Link naar reactie

Ondanks de gelijke uitvoering vind ik de zwarte op de een of andere manier beter te pruimen dan de zilvergrijze. Ik denk dat de pijn met name zit bij de spoilertjes aan de achterzijde en de velgen. Beide uitvoeringen velgen vind ik niet passen bij de auto en die onder de zwarte al helemaal niet. Misschien dat de ontwerper(s) bij Schnitzers eens moet(en) worden ingewisseld. Ik ben het geheel eens met de stelling dat ze zich moeten houden aan het opvoeren en verbeteren van auto's. Design is een ander verhaal, waar BMW gewoonweg stukken beter in is, blijkens deze beelden.

Link naar reactie

Het gekke is dat er bij de Z4 wat mij betreft veel voor verbetering vatbaar is als het om design gaat. Maar idd, die tuners maken het alleen maar erger :( Dat geld volgens mij voor bijna elke tuner....

Misschien wordt het tijd dat StudioTorino d'r eens naar gaat kijken, die man kan tenminste WEL wat. Tenminst, wat ie met de boxster heeft gedaan...

Helaas geen BMW's

rk.spyder.4.500.jpgrk.spyder.8.500.jpg

Link naar reactie
Vind de achterkant echt :m: B) ;) waar ze voortaan wel echt van af moeten blijven zijn de gril aan de zijkant, laat die dingen toch gewoon met rust :D

Mmm, de Z4...hij blijft mooi hè :D

Ja, ja, Ivo we weten dat je voor een ZZZZ aan het sparen bent !!! :(:schater:

Link naar reactie

Hmmm nee, niet helemaal mijn smaak.

En die achterspoilertjes kunnen i.d.d. niet. Wat is daar het nut van??

Gelukkig zijn dat soort dingen een kwestie van smaak. En daar valt niet over te twisten! :(

Wat ik wel leuk vind zijn die zijskirts en die HT. Is die trouwens van Schnitzer of van Beemwee?

Link naar reactie

Ik zeg maar niks meer, ben helemaal besmet met het Schnitzer virus, die achterspoilertjes op de zwarte moet ik eens in de echt gaan bekijken zo op het oog idd iets te :blink:

Maar die grijze kunnen ze zo in mijn garage zetten gaaf ding. IMHO IMHO natuurlijk. Een echte originalo vind het natuurlijk niks -_-

Als die mensen dat ding terug in originele staat willen brengen zijn ze echt het geld op straat aan het gooien.

Denk eerder dat het prijskaartje het probleem is, uit ervaring weet ik dat Schnitzer spulletjes nog steeds erg in trek zijn :muur:

Link naar reactie

Ik weet wat het is...de meeste hier Zijn niet Zómaar lid van het Z3forum... :muur:

Nee, de liefde voor de Z3 Zit diep, en dan bedoel ik écht diep in het hart...

En da's positief... -_- De meeste onder ons vallen gewoonweg voor die sierlijke ronde vormen,

dat lijnenspel waar geen einde aan lijkt te komen.

Ik vindt de Z4 echt een prachtige wagen, Zéér geslaagd.

Maar dat ik nu kan Zeggen: Bohh...Zó een wil ik ooit hebben...nee.

Wat dat betreft denk ik er Zó over:

De Z3 is tenopZichte van een Z4 veel meer speelgoed, een lekker dingetje om te Zien, een echt hébbedingetje.

De Z4 Ziet er veel degelijker, ook mannelijker uit. Tegelijkertijd ook soberder,

dat ik het gevoel heb als ik er drie heb geZien dat ik Ze allemaal wel heb geZien.

En dan heb ik toch een tuner nodig om het geheel er apart en aantrekkelijk uit te laten Zien.

En dan, wederom een kwestie van smaak, is voor mij AC-SchnitZer de enige die iets moois kan maken.

Tuurlijk, Ze kunnen sommige dingen mijnsinZiens gewoonweg niet verbeteren.

Zoals de Z3 ///M voorbumper en dito spiegels...alwéér een kwestie van smaak.

Zie het feit dat IvoDL walgt van de 'kieuwen' aan de Zijkant, dat vindt ik dus weer een absoluut toppertje,

of dat DJLeonardo komt met die Porsche, ja, dat ding is Zo rond als een Z3...

De meeste onder ons hebben dus duidelijk deZelfde smaak...de Z3...en dat maakt me blij... :blink:

Het is wel belangrijk te vermelden dat je deZe Z4 in het echt moet Zien, stukken mooier dan op de foto's.

Limbo FreetZZZ, aspirant verkoper AC-SchnitZer te Aachen... :schater:

Link naar reactie
Ik zeg maar niks meer, ben helemaal besmet met het Schnitzer virus, die achterspoilertjes op de zwarte moet ik eens in de echt gaan bekijken zo op het oog idd iets te :blink:

Maar die grijze kunnen ze zo in mijn garage zetten gaaf ding. IMHO IMHO natuurlijk. Een echte originalo vind het natuurlijk niks -_-

Als die mensen dat ding terug in originele staat willen brengen zijn ze echt het geld op straat aan het gooien.

Denk eerder dat het prijskaartje het probleem is, uit ervaring weet ik dat Schnitzer spulletjes nog steeds erg in trek zijn :muur:

Nou Pierre, Z1 en MZ3 toch maar inruilen voor deze dan... Ik weet wel een kandidaat voor je MZ3 Individual....

z4schnit3mb.jpg

Link naar reactie
Nou Pierre, Z1 en MZ3 toch maar inruilen voor deze dan... Ik weet wel een kandidaat voor je MZ3 Individual....

z4schnit3mb.jpg

Zie je wel dat het aan de prijs ligt, heb ik er in D twee voor :muur: (of aan het feit dat het een automaat is)

Z1 en :D inruilen voor een Z4 :blink::muur:

Ik had nu ipv de ///M ook een Z4 3.0 kunnen kopen, voor ongeveer hetzelfde geld. Levert echter niet zo'n mooie smile van de berijder op zo'n drielitertje :D

Om over de Z1 maar helemaal te zwijgen, de exclusiviteit van de Z1 is bijna niet te evenaren ook niet door de Z4.

Link naar reactie
Allemaal een kwestie van wat je gewend bent, en als dat heel goed is zoals bij een :muur: is het moeilijk een stapje terug te doen, en beetje stangen moet kunnen toch :muur:

Als een beetje stangen niet meer kan zou het hier heel stil worden. :D :blink:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Nou Pierre, Z1 en MZ3 toch maar inruilen voor deze dan... Ik weet wel een kandidaat voor je MZ3 Individual....

z4schnit3mb.jpg

En de Z4 is nog steeds te koop, alleen iets meer originalo geworden...

42ngbv1.jpg42ngbv2.jpg

O.a. de zijpinkers zijn weer origineel en de vleugeltjes op de achterklep zijn verdwenen. Ben benieuwd of dit tot een betere verkoop aanzet. Dit ding staat al heel lang te koop!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.