Ga naar inhoud

A12 naar Utrecht, Mooi geel zzz


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit is een goeie... :D

Nieuw topic misschien ??

'Welke vreemde Z heb jij vandaag geschoten'... :schater:

Link naar reactie
Waarom zit jouw deur op slot ? bang dat de yellow rider boos werd :schater::schater::schater:

Martine moet van mij ook standaard met de deur op slot rijden, je hoort regelmatig dat er spullen uit je auto worden gestolen bij het stoplicht zoals je tas op de zitting ernaast of soms zelfs erger je hele auto (carjacking)

André

Link naar reactie
Martine moet van mij ook standaard met de deur op slot rijden, je hoort regelmatig dat er spullen uit je auto worden gestolen bij het stoplicht zoals je tas op de zitting ernaast of soms zelfs erger je hele auto (carjacking)

André

Met precies dezelfde reden doe ik hetzelfde hier in utrecht. Scooterjes die als je in de file staat je deur oppentrekken en laptop, jas etc meegrissen. Of een scooter houd je aan de voorkant bezig terwijl zijn maatje je achterbak leegtrekt. ;)

Zwaaien naar mede Z3 rijders doe ik graag, maar foto's maken :thumbup: :D Zou ik ook wel gek van gaan kijken.. Goed, kinderen prima, maar een volwassen kerel die 's avonds aan zijn vrouw laat zien wat voor mooie auto's die gezien heeft vandaag...... :P :D ;)

Link naar reactie
Martine moet van mij ook standaard met de deur op slot rijden, je hoort regelmatig dat er spullen uit je auto worden gestolen bij het stoplicht zoals je tas op de zitting ernaast of soms zelfs erger je hele auto (carjacking)

André

Dus in de stad rijd je ook niet met de kap omlaag??

Link naar reactie

nou... toen ik in de USA was had ik een huurauto waarbij de sloten automatisch na een paar minuten dichtgingen. hier nooit gezien.

En dat scootertuig mag wat mij betreft tegen de muur! Of beter gezegd: tegen de boom.

Link naar reactie
nou... toen ik in de USA was had ik een huurauto waarbij de sloten automatisch na een paar minuten dichtgingen. hier nooit gezien.

Heb een Passat TDI van 2005, waarvan de deuren bij een snelheid vanaf 25 km/u automatisch vergrendeld worden. :D

Link naar reactie
nou... toen ik in de USA was had ik een huurauto waarbij de sloten automatisch na een paar minuten dichtgingen. hier nooit gezien.

Ik heb een Renault Megane Break van mei 2002.

Als ik harder rij dan 20 km per uur rij, gaan de deuren en de achterklep automatisch dicht. Ik heb ook niet van die 'pinnetjes' in de deuren.

Kun je trouwens ook uit zetten, als je je niet veilig voelt :D

aangepast door napoje
Link naar reactie
Heb een Passat TDI van 2005, waarvan de deuren bij een snelheid vanaf 25 km/u automatisch vergrendeld worden. :(

Snelheid moet er niet toe doen eigenlijk... carjacken kan natuurlijk ook gebeuren bij het instappen... Juist dan want dan weten ze zeker dat de deur opengaat.

Link naar reactie

Ja ja, mooi geel

Je werd bang van mijn blik. Geef het maar eerlijk toe. :m:

Grapje, ik was het dus niet. Utrecht ligt nu niet echt op mijn woon- werk route. :(

Vraagje,

Wouter heb je kunnen zien of de stoelen een gele bies hadden? B)

Link naar reactie
nou... toen ik in de USA was had ik een huurauto waarbij de sloten automatisch na een paar minuten dichtgingen. hier nooit gezien.

En dat scootertuig mag wat mij betreft tegen de muur! Of beter gezegd: tegen de boom.

M'n 5 touring gaat ook automatisch op slot als je boven de 10-15 km komt

Link naar reactie

Als ik in mijn ZZZ iets wielspin in een bocht krijg schieten de deuren automatisch op slot. Nooit beter geweten........... Heeft wellicht iets met de hellingshoek en/of alarm te maken.

Link naar reactie

Ik heb het in mijn klasse 3 alarm zitten.

Zodra ik begin te rijden schie de hele zaak op slot.

Het is aan het begin even wennen, maar het hinderd me niet.

Bij de 525 van mijn vrouw is het in te stellen.

Mijn vrouw wilde dat niet aangezien zij bang is dat hulpdiensten dan niet bij je kunnen komen in geval van nood.

Ik heb het later nog eens aan de dealer gevraagd.

Het blijkt dat bij een botsing harder dan 10km/uur alles automatisch weer openschiet.

Ze wilde het toch niet laten veranderen, dus waar sta je dan...

Ik heb wel eens in een belgische 525 gezeten, en de eigenaar vertelde mij dat het verzekerings-technisch in België verplicht was.

Link naar reactie

Volgens mij kun je reeds geruime tijd bij BMW je sleutel (individueel per sleutel) naar eigen smaak laten programmeren, zoals bij openen van de c.v. dat eerst alleen de bestuurdersdeur van het slot gaat en bij nogmaals op de knop drukken dat alle deuren van het slot gaan, dat de deuren automatisch op slot gaan bij wegrijden of juist niet etc etc. Bij aflevering van de auto wordt ook gevraagd wat je wil.

Maar tegenwoordig zijn auto's welke geen sleutel meer nodig hebben ook niet meer veilig. Lees en huiver...X5 / Laptop

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.