Ga naar inhoud

Meet en Greet - NoordHolland


Marvin

Aanbevolen berichten

Hai ZZZ-ers,

in navolging van onze ZZZ Zuiderlingen en binnenkort ook de Oosterlingen denk ik, wil ik een opzet geven voor een Meet en Greet voor onze regio.

De meeting zal gehouden worden bij Hotel van der Valk, op de P-plaats, en wel meteen bij de P-plaats ingang dacht ik, want daar is meestal de meeste plek om ruim de ZZZ's te parkeren. :(

Hier info !

En om de andere meteen de loef af te steken dacht ik aan dinsdag 9 Mei om 20.00 uur.

De bedoeling is ff lekker kletsen, kijken en voor de verslaafden onder ons :P roken :P !

We zien wel of het bevalt op deze manier !? :(

Laat van je horen ! :D

Deelnemers 9 mei v.a. 20 uur:

- Marvin.

- Roodkapje (Ruud).

- Napoje (Leonard).

- Anne & Wilko.

- J.Alders (John).

- ChrisXl ?

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mag een groene harter daar ook komen ??? :D

Is dat een deelnemers opgave of een grapje ??? :D ;)

Iedereen is welkom ! Indien in bezit van een ZZZ of ZZZZ ! :thumbup:

Link naar reactie

10 minuten rijden bij mij vandaan.... tuurlijk ben ik er! :D maare... als we er allen zijn kunnen we nog wel een mini tochtje naar bv de boulevard van egmond maken?

Link naar reactie
10 minuten rijden bij mij vandaan.... tuurlijk ben ik er! :m: maare... als we er allen zijn kunnen we nog wel een mini tochtje naar bv de boulevard van egmond maken?

Ik dacht meer een Meet & Greet , dus niet gaan rijden ! Tis natuurlijk doordeweeks en 's avonds en als je ook nog wil gaan rijden haken er misschien al weer ZZZ-ers af.

Nee, elkaar ff zien en de auto's zien en kletsen, vermits het goed weer is natuurlijk ! :(

Link naar reactie

We komen dus met de coupe, lag eerst een klein druppeltje onder mijn auto nu staat ie met klep open in de garage.

Niet vragen wat er allemaal mee is want daar kan ik geen antwoord opgeven ( ben dus zo iemand die kijkt of ze het snapt )

:blink::muur: volgen.

Anne

Link naar reactie
Wij zouden een verjaardag hebben dinsdag maar door een sterfgeval daar weten we niet of die wel doorgaat, zoniet ben ik erbij :muur:

Heel fijn Tony, of eigenlijk misschien niet (ivm het sterfgeval ?!) :muur::blink:

Link naar reactie
Het loopt nog niet erg storm met de aanmeldingen :muur:

Ik zal Ben en Patrick nog ff PM-en ! :blink:

Link naar reactie

Nog ff weer onder de aandacht brengen hoor ! :D

De inschrijving is nog niet gesloten ! B)

monnickendam79rw9ok.jpg

Link naar reactie
Marvin, kan er helaas niet bij zijn, de verjaardag waar ik eerder over sprak gaat door dus, helaas :D

Jammer Tony, maar wel een fijne verjaardag ! :thumbup:

Link naar reactie
Hallo dit is voor mij ook dichtbij dus kom ik ook, ben nog nooit op een meting geweest.

Lijkt me leuk.

John :thumbup:

We zien je John ! :D

En hopen op een beetje knap weer ! B)

Link naar reactie

We gaan niet afhaken hoor ZZZ-ers , tis heerlijk weer voor een M&G. ! :thumbup: :D

Edit: ik zorg voor de koffie en koek !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.