Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

Mensen, na de foto's van zo'n geweldige meeting is er toch nog wel meer animo om donderdag 1 juni op de meet & greet ZH te komen?

Waar gaan we m trouwens houden? Zelfde tijd en zelfde plaats?

Zeffde lokatie en tijd, is toch perfect met groot parkeerterein en zuipstijger met uitzicht op de ZZZ's :huh:

Link naar reactie
  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Meet & Greet Zuid-Holland voor 1 juni en Meet & Greet Oosten voor 15 juni in agenda ingebracht.

Ruud, Wouter, Moet er iets veranderd worden (locatie bijvoorbeeld), laat even weten, dan verander ik het.

Het enige is de tijd denk ik. 20.00 uur is beter.

Ik heb er zin in en volgens mij is het weer ook goed!

Tot donderdag

Wouter

Link naar reactie
Het enige is de tijd denk ik. 20.00 uur is beter.

Ik heb er zin in en volgens mij is het weer ook goed!

Tot donderdag

Wouter

Er staat toch 20.00 uur?? :thumbup:

Link naar reactie

Ik ga het ook weer proberen, maar het zal ook pas weer na 22h15 worden voordat ik er zal zijn.

Wacht niet op me, wanneer het te laat wordt voordat ik kan komen dan zie ik ervan af.

Link naar reactie
Ik ga het ook weer proberen, maar het zal ook pas weer na 22h15 worden voordat ik er zal zijn.

Wacht niet op me, wanneer het te laat wordt voordat ik kan komen dan zie ik ervan af.

Zo laat is dat niet, gaan we net aan een borreltje denken :blink:

Zal toch wel weer een uur of 00:00 worden wanneer we de tent uitgezet worden :schater::schater:

Link naar reactie
Ik zie Rob ook op het lijsje staan, maar denk niet dat hij zal komen deze keer.

Correct, maar sluit een volgend keer zeker niet uit; vond het erg gezellig. Alleen jammer dat de biertjes zo beperkt moeten blijven en ik relatief zo vroeg weer weg moet.

Link naar reactie
Nog 1 nachtje :D meeting zevenhuizen :D

MarcelZ3 als je dit lees, kan je nog een keer anemariekoekoeken voor mooi weer :D

Marcel annemariekoekoekt nu waarschijnlijk in bed.

Link naar reactie
Marcel annemariekoekoekt nu waarschijnlijk in bed.

Hy guys,

Ik kan helaas eigenlijk nooit op een donderdag, want dan ga ik altijd met mijn zoon badmintonnen in A´dam.

Jammer, want ik lust er ook wel pap van.

Dit keer was ik inderdaad op dat tijdstip aan het (H)annemariekoekoeken, maar niet met het pinnetje op 7 voor resp. 3 en 12 sec.

I did a full reset :D :D (For insiders only) :D :D

Link naar reactie
Hy guys,

Ik kan helaas eigenlijk nooit op een donderdag, want dan ga ik altijd met mijn zoon badmintonnen in A´dam.

Jammer, want ik lust er ook wel pap van.

Dit keer was ik inderdaad op dat tijdstip aan het (H)annemariekoekoeken, maar niet met het pinnetje op 7 voor resp. 3 en 12 sec.

I did a full reset :m: :D (For insiders only) :D :D

Alle blokjes groen :D

Link naar reactie
Ben weer aan de late kant, ik ga nu vertrekken :(

Jammer, ik had ook even willen komen, kon ik gelijk ff bij m'n meisje langs in waddinxveen maar heb m'n vrije avond maar nuttig besteed en 2 uur aan het wassen en stofzuigen geweest....de auto natuurlijk, het huis komt morgen wel...een keer :muur:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.