Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan zet ik zoiets op voor het Oosten. Dat wordt dan Michiel (maar ja, die is groen, geintje Michiel), Michel#1 en ik. Meer smaken hebben we niet. :P

Ach, groen of niet: origineel izzzie (bijna :( ) wel! Maarrûh: izzz wel plan. Zoek jij ff een goede hangplek voor oudere jongeren uit, want ik kom er pas straks vandaan en ben nu dus nog maar matig op de hoogte van zzze placez to be. In augustus verhuizing naar Apeldoorn. Nu nog import-Achterhoeker.

Michiel :D

Link naar reactie

Ik heb nog twee maandjes om mijn studie af te ronden.

Ik ga proberen donderdag na de lessen even langs te komen.

Hoewel... dat zal dus wel ruim na 22h00 zijn.

Opzich is het niet enorm uit de buurt, en een :muur: is om mee te rijden, toch..

Link naar reactie
Donderdag eerste werkdag na Schotland. Als de stapel meevalt kom ik ook nog wel ff buurten.

:muur: Nu al terug ? dag eerder dan gepland, maak niet uit, welkom terug ben benieuwd hoe je het heb gehad maar dat hoor ik anders donderdagavond wel :(

Link naar reactie
:thumbup: Nu al terug ? dag eerder dan gepland, maak niet uit, welkom terug ben benieuwd hoe je het heb gehad maar dat hoor ik anders donderdagavond wel :D

Was volgens mij als gepland hoor.

Als ik donderdag kom zal ik proberen laptop met foto's mee te nemen. Heb je meteen een goede indruk.

Link naar reactie

Heel leuk om weer de "oude" en ook de "nieuwe" members te ontmoeten plus de bijbehorende ZZZ-tjes IRL te zien. :thumbup: Nicole kon ter plekke haar ZZZ verkopen aan de vriendin van Michiel#1, maar de koop ging niet door. :D Moest wegens de afstand helaas wat eerder weg. :m: Het was nog lang onrustig in Zevenhuizen, vermoed ik. :D

Link naar reactie
Heel leuk om weer de "oude" en ook de "nieuwe" members te ontmoeten plus de bijbehorende ZZZ-tjes IRL te zien. :thumbup: Nicole kon ter plekke haar ZZZ verkopen aan de vriendin van Michiel#1, maar de koop ging niet door. :D Moest wegens de afstand helaas wat eerder weg. :D Het was nog lang onrustig in Zevenhuizen, vermoed ik. :D

Was weer gezellie :m:

Ben net thuis, en zal morgen of misschien zometeen nog even foto's posten.

Link naar reactie
Was weer gezellie :thumbup:

Ben net thuis, en zal morgen of misschien zometeen nog even foto's posten.

Nu maar ff dan :D :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.