Ga naar inhoud

Lagerschalen enzo


Ivo

Aanbevolen berichten

Roodkapje,

Als ik terug kom van Schotland ga ik toch aan je vragen eens een offerte voor me te maken voor de vervangen van de lagerschalen en eventueel oliepomp in mijn S50.

Ik wil er zeker nog 3 jaar mee vooruit, voordat de Z4MC er komt :P

Denk er maar eens over na en stuur me desnoods een mail.

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Roodkapje,

Als ik terug kom van Schotland ga ik toch aan je vragen eens een offerte voor me te maken voor de vervangen van de lagerschalen en eventueel oliepomp in mijn S50.

Ik wil er zeker nog 3 jaar mee vooruit, voordat de Z4MC er komt :m:

Denk er maar eens over na en stuur me desnoods een mail.

:m: Je gaat ze er toch niet uittrappen in schotland, nee geintje :D

Ik maak een kostenbegroting en laat het je weten als je terug bent van schotland, veel plezier drive.gif:P

Link naar reactie

't is de bedoeling dat ik ze heel houd :P

Maar als ik terug ben zal de QP op zo'n 85.000 km staan en dan moet ik er deze zomer maar eens aan geloven, kun je direct de APK doen :m:

Link naar reactie
Roodkapje in december loopt de garantie af en gaat de auto vanzelfsprekend naar een echte liefhebber..

Roodkapje dus!!

Zou je voor ons ook een offerte kunnen maken voor de lagerschalen en oliepomp?

Wij zitten dan op +/- 80k.

Leon

Maak ik voor je Leon, stuur het binnenkort naar je op ;)

Link naar reactie

Ehm stomme vraag misschien, maar moeten lagerschalen na ongeveer 85.000 km vervangen worden? :lol:

(geen idee trouwens wat lagerschalen zijn.... :foto: )

Die van mij heeft namelijk nu zo'n 90.000 gelopen. Of kom ik daar bij een APK achter?

Link naar reactie
Ehm stomme vraag misschien, maar moeten lagerschalen na ongeveer 85.000 km vervangen worden? :lol:

(geen idee trouwens wat lagerschalen zijn.... :foto: )

Die van mij heeft namelijk nu zo'n 90.000 gelopen. Of kom ik daar bij een APK achter?

Nee hoor nicole, bij een 2.8 niets aan de hand. geen zorgen over maken dus ;)

Komt wel eens voor bij de :muur: niet dat er wat aan de hand is maar wordt vervangen uit voorzorg :wave: :D

Link naar reactie

Is het sowieso raadzaam om bij een zekere km stand bepaalde dingen preventief te vervangen? pakkingen bv? Afgezien van het type zzz dan?

Link naar reactie
Is het sowieso raadzaam om bij een zekere km stand bepaalde dingen preventief te vervangen? pakkingen bv? Afgezien van het type zzz dan?

Niet echt, pakkingen ook niet, meestal komen die dingen eraan bij willekeurige km. stand. bmw zelf schrijft dit ook niet voor, buiten de normale dingen die bij de inspecties worden vervangen zoals filters bougies. andere zaken zoals remmen uitlaat of lekkende pakkingen worden vernieuwd bij vaststellen van een vergaande slijtage. :(

Link naar reactie
  • 3 weken later...

prijs van de vervanging is best hoog. Daar gaat het slikken over :D

Of mijn huidige lagers ver heen zijn is niet te weten te komen (denk ik, alleen door ze eruit te halen)

;)

Ik zal er eens over slapen :(:P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.