Ga naar inhoud

Mini meeting Schagen


Marvin

Aanbevolen berichten

Zondag ff bij Wilko en Anne langs geweest, maar volgens mij wacht Wilko z'n verfraaide Schnitzers af tot ze van de Velgenprutser, uh sorry Velgendokter terug zijn voordat hij de QP eens een stevige was beurt geeft !!! B)

Het bewijs hieronder ! Een verschil tussen een trotse roadster rijder :D en de stoffige QP bestuurder :thumbup: ??!! :m:

dscf00435jq.jpg

dscf00444dr.jpg

:m:

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

B) Wie zit er daar op het dak :m:

Dat is niet de nieuwe dakdekker van Wilko , maar Anne die een foto van boven trachte te maken ! :thumbup:

Link naar reactie
Dat is niet de nieuwe dakdekker van Wilko , maar Anne die een foto van boven trachte te maken ! :thumbup:

Dacht al zoiets te zien :m:

Ben trouwens een week terug nog binnendoor van Den Helder naar Egmond gereden, ben ik ook langs Schagen gekomen, mooi omgeving trouwens B)

Mail me je tel.nummer even, kan ik de volgende keer ff bellen :m:

Link naar reactie
Dacht al zoiets te zien :m:

Ben trouwens een week terug nog binnendoor van Den Helder naar Egmond gereden, ben ik ook langs Schagen gekomen, mooi omgeving trouwens B)

Mail me je tel.nummer even, kan ik de volgende keer ff bellen :m:

Is goed ! Je was inderdaad dan vlakbij ! :thumbup:

Link naar reactie
Zondag ff bij Wilko en Anne langs geweest, maar volgens mij wacht Wilko z'n verfraaide Schnitzers af tot ze van de Velgenprutser, uh sorry Velgendokter terug zijn voordat hij de QP eens een stevige was beurt geeft !!! -_-

Het bewijs hieronder ! Een verschil tussen een trotse roadster rijder B) en de stoffige QP bestuurder ;) ??!! ;)

dscf00435jq.jpg

dscf00444dr.jpg

:wave:

Zeg Marvin waar is je BMW schiltje op je stuur gebleven?

André

Link naar reactie
Zeg Marvin waar is je BMW schiltje op je stuur gebleven?

André

Zoooooooooooooo Andre, ik wilde er nog een prijsvraag van maken , maar dat hoeft niet meer !!! ;)

Goed geobserveerd hoor ! :wave:

Inderdaad de badge had ik er af gepeuterd omdat tie al iets beschadigd was.?! De historie daar achter kon ik niet achterhalen. 't was al dat ik hem kocht. Maar ik dacht de badge te kunnen vervangen maar vandaag kreeg ik de bevestiging van wat ik al vermoede dat het een geheel is met de airbag ! ;)

Dus ik zal hem er weer netjes op proberen te plakken en probeer er niet teveel op te letten. ;)

Gr. Marvin. B)

PRUTSER! -_-

Link naar reactie
Zeg Marvin waar is je BMW schiltje op je stuur gebleven?

André

Zoooooooooooooo Andre, ik wilde er nog een prijsvraag van maken , maar dat hoeft niet meer !!! :foto:

Goed geobserveerd hoor ! :lol:

Inderdaad de badge had ik er af gepeuterd omdat tie al iets beschadigd was.?! De historie daar achter kon ik niet achterhalen. 't was al dat ik hem kocht. Maar ik dacht de badge te kunnen vervangen maar vandaag kreeg ik de bevestiging van wat ik al vermoede dat het een geheel is met de airbag ! :muur:

Dus ik zal hem er weer netjes op proberen te plakken en probeer er niet teveel op te letten. ;)

Gr. Marvin. :wave:

Ik heb eventueel nog een Schnitzer liggen :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.