Ga naar inhoud

Nog een rode erbij....?


Aanbevolen berichten

Blijft toch een beetje verdacht 6000 km in drie jaar, om de twee jaat gaan toch een aantal lampies branden ongeacht de km's :P

Da's 1500 klometertjes meer dan ik heb gereden met Zedri... :P

Klinkt bekent: Op het moment dat je Zeker weet dat het beestje de deur uitgaat stopt men met onderhoud.

Alleen Zo'n freak als mij laat na 3844 km weer olie verversen... :(

Laatst hoorde ik Zelfs een vehaal dat iemand 'Donuts' aan het draaien was met Zijn Z3 nadat die verkocht was...deed die normaal nóóit... :D

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Da's 1500 klometertjes meer dan ik heb gereden met Zedri... :P

Klinkt bekent: Op het moment dat je Zeker weet dat het beestje de deur uitgaat stopt men met onderhoud.

Alleen Zo'n freak als mij laat na 3844 km weer olie verversen... :(

Laatst hoorde ik Zelfs een vehaal dat iemand 'Donuts' aan het draaien was met Zijn Z3 nadat die verkocht was...deed die normaal nóóit... :D

Uitzonderingen bevestigen de regel, je hebt freaks en Zedri's :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het is weer even stil, maar Ruben ben je al wezen kijken :P

Even een update hoe het er voor staat.

Ik heb ondertussen al aardig wat informatie verzameld over de historie van de ;) . Punt waar ik mee zat, is dat mijn kennis voor het aanschaffen van een dergelijke auto niet ver genoeg reikt. Gisteren ben ik dan ook naar een goede kennis gegaan die samen met twee vrienden als hobby veel in auto's doen. Zij zijn telkens op zoek naar aparte auto's die zo origineel mogelijk zijn en kwalitatief (zeer) goed zijn. Dat is voor hun een uitdaging. Laatst hebben zij nog een hele mooie originele 500SL uit 96 uit Duitsland gehaald. Zij hebben heel veel kennis van auto's. Een van hen van BMW's de ander van MB's.

Zij gaan mij nu verder helpen en contact opnemen met de verkoper. Als het inderdaad een goed exemplaar is, regelen zij verder ook alle bijkomende aspecten. Dat gaat van de week gebeuren. Als deze niet gaat lukken, gaan ze op zoek naar een ander.

Heel spannend allemaal!!

Ruben

Link naar reactie
Even een update hoe het er voor staat.

Ik heb ondertussen al aardig wat informatie verzameld over de historie van de :P . Punt waar ik mee zat, is dat mijn kennis voor het aanschaffen van een dergelijke auto niet ver genoeg reikt. Gisteren ben ik dan ook naar een goede kennis gegaan die samen met twee vrienden als hobby veel in auto's doen. Zij zijn telkens op zoek naar aparte auto's die zo origineel mogelijk zijn en kwalitatief (zeer) goed zijn. Dat is voor hun een uitdaging. Laatst hebben zij nog een hele mooie originele 500SL uit 96 uit Duitsland gehaald. Zij hebben heel veel kennis van auto's. Een van hen van BMW's de ander van MB's.

Zij gaan mij nu verder helpen en contact opnemen met de verkoper. Als het inderdaad een goed exemplaar is, regelen zij verder ook alle bijkomende aspecten. Dat gaat van de week gebeuren. Als deze niet gaat lukken, gaan ze op zoek naar een ander.

Heel spannend allemaal!!

Ruben

Er zit IMHO maar één ding op: z.s.m. zélf (al of niet met de beide heren) in de auto stappen en de auto IRL bekijken. Zoveel mogelijk informatie inzamelen is prachtig en wéér contact opnemen met de verkoper is prima, maar 't schiet niet echt op zo. Overigens geen offence, integendeel, maar als je wat wilt moet er toch een béétje vaart achter zitten? ;)

Link naar reactie

Dus allemaal niks waar wij ons druk over hoeven te maken toch?

Zolang de verkoper de auto nog heeft staan is het oke, pas als je merkt dat de auto al weg is omdat je er te lang overgedaan hebt dan..................... :thumbup: :D

Link naar reactie

Een ding wat ik wil voorkomen is het kopen van de spreekwoordelijke kat in de zak. Het bedrag waar we het over hebben, heb ik niet dagelijks in mijn zak zitten. Vind het niet erg om het uit te geven, maar dan moet het wel een goed exemplaar zijn, waar ik een goed gevoel bij heb en waar kenners naar gekeken hebben.

Daarnaast verkoop ik geen auto, dat is de verkoper. Als hij nerveus wordt van het feit dat ik als potentiële koper zo veel mogelijk achtergrond informatie wil hebben, dan is dat jammer. Hij had het ook niet hoeven te verstrekken, dan waren we al klaar geweest.

Link naar reactie
Een ding wat ik wil voorkomen is het kopen van de spreekwoordelijke kat in de zak. Het bedrag waar we het over hebben, heb ik niet dagelijks in mijn zak zitten. Vind het niet erg om het uit te geven, maar dan moet het wel een goed exemplaar zijn, waar ik een goed gevoel bij heb en waar kenners naar gekeken hebben.

Daarnaast verkoop ik geen auto, dat is de verkoper. Als hij nerveus wordt van het feit dat ik als potentiële koper zo veel mogelijk achtergrond informatie wil hebben, dan is dat jammer. Hij had het ook niet hoeven te verstrekken, dan waren we al klaar geweest.

Je mag altijd de mijne bekijken en rijden, weet je in ieder geval hoe een echte het doet :angry:

Heb je een mooie houvast voor vergelijk ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.