Ga naar inhoud

Over de rooie


AnneWilko

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien een wat mindere opmerking van mij:

Maar als je velgen polijst, worden ze spiegelglad toch?

Indien ja, lees verder:

Spiegelglad=glimmen=supermooi.

Maar als ik iets ga verven ruw ik het eerst(schuren) op omdat de verf anders niet houdt. Is het dan niet logisch dat verf/ blanke lak niet goed blijft zitten op spiegelgladde velgen?

Link naar reactie
Tijdens het olie bijvullen kwam Miss Immer Mehr even op de koffie.

Ze wilde dolgraag met jouw meerijden... :m:

En met die grote mond kan Ze véél meer dan alleen maar kletsen... ;)

doll2ml.jpg

Tijdens mijn ontgroening zag ik er een stuk beroerder uit hoor.... Die slang en die trechter waren er ook bij! :rolleyes:

Link naar reactie
Die goser met die pop lijkt me wel iemand waarmee je een feesie kan bouwen, of ben jij dat zelf Zedri?

Yep...Met de buurvrouw, Miss Immer Mehr... :rolleyes:

Wilko, die slechte lak moet er vanaf. De hele klus Zal opnieuw gedaan moeten worden.

Heb je geen contact meer gehad met die mensen uit Uden?

Link naar reactie

Denk dat Wilko die man inmiddels niet meer kan zien zonder een rode kop te krijgen, wat begrijpelijk is nadat ik het hele verhaal heb gehoord. Ik zou bij de eerst volgende keer duidelijke afspraken maken over wat er gaat gebeuren, en hoe het eindresultaat moet zijn. Hoop van harte dat het weer goed zal komen met je Schnitzers, één van mijn favorieten. :rolleyes:

Link naar reactie

Even in het algemeen : in dordrecht is een straalbedrijf die voor een paar tientjes je velg kaalmaakt. Paar honder meter verder is een poedercoating bedrijf die ook voor een paar tientjes de velg weer als nieuw oplevert. (poedercoaten is een electrostatische lakbehandeling die daarna in een oven keihard "gebakken"" wordt).

Misschien zinvol om op het forum een database aan te leggen, wat en waar je (in je regio!) iets kan laten uitvoeren. Ik weet niet of zo'n velgen dokter zelf straalt en poedercoat, maar waarschijnlijk besteden ze het uit aan dit soort bedrijven en brengen het dubbele in rekening (dit is logisch, want ze moeten ook wat verdienen).

Link naar reactie
Even in het algemeen : in dordrecht is een straalbedrijf die voor een paar tientjes je velg kaalmaakt. Paar honder meter verder is een poedercoating bedrijf die ook voor een paar tientjes de velg weer als nieuw oplevert. (poedercoaten is een electrostatische lakbehandeling die daarna in een oven keihard "gebakken"" wordt).

Misschien zinvol om op het forum een database aan te leggen, wat en waar je (in je regio!) iets kan laten uitvoeren. Ik weet niet of zo'n velgen dokter zelf straalt en poedercoat, maar waarschijnlijk besteden ze het uit aan dit soort bedrijven en brengen het dubbele in rekening (dit is logisch, want ze moeten ook wat verdienen).

Het gaat hier over polijsten van alu velgranden. Die poedercoat je niet.

Hooguit gaan er een aantal lagen blanke lak over om het blanke metaal tegen oxidatie te beschermen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.