Ga naar inhoud

Over de rooie


AnneWilko

Aanbevolen berichten

Heb je nog steeds geen r..t aan :) Wacht je al zo lang en bel je nog eens een keer, dan zou je denken dat na de eerste fout er extra op gelet wordt dat het nu goed gebeurd............ dus niet :lol:

Lekker weer, goeie reclame :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Komen vanmiddag de schnitzers eindelijk terug, :rant::rant::rant: zitten er allemaal stofjes in de lak.

Ook nog zwarte vegen onder de blanke lak.

De ventielen ook niet terug gekregen.

Ben nu dus zwaar over de pis.

GA NOOIT NAAR DE VELGENDOKTER :notok: :notok: :notok: :notok:

ps foto's kunnen nog wel even duren ben echt niet blij.

Had ze hier toch heen gebracht, daar zijn die van mij ook gecoat.

http://www.renoblastandcoatings.nl/

Link naar reactie

Ventielen worden opgestuurd, nu maar hopen dat het geen rode zijn :notok:

Bij keuze uit: uitstekend/ goed/ netjes/ matig/ slecht dan noem ik het netjes, is Anne het niet helemaal mee eens maar dat is een nog "peciezere" kijker dan ik. ( dat is dus een detail kijkster)

:notok: :notok: zodra ze gemonteerd zijn ( hopelijk in het weekend).

Link naar reactie
Ventielen worden opgestuurd, nu maar hopen dat het geen rode zijn :rant:

Bij keuze uit: uitstekend/ goed/ netjes/ matig/ slecht dan noem ik het netjes, is Anne het niet helemaal mee eens maar dat is een nog "peciezere" kijker dan ik. ( dat is dus een detail kijkster)

:notok: :notok: zodra ze gemonteerd zijn ( hopelijk in het weekend).

Dus anne vind het matig/slecht, ben benieuwd naar de :notok: :notok:

Link naar reactie
Dus anne vind het matig/slecht, ben benieuwd naar de :notok: :notok:

Het ging over de kwaliteit van de service, niet de kwaliteit van het product wat Anne maar zozo vind als ik het goed begreep :notok:

Link naar reactie
Het ging over de kwaliteit van de service, niet de kwaliteit van het product wat Anne maar zozo vind als ik het goed begreep :notok:

Dus goede service en een kl*te product is geen punt? begrijp ik vast verkeerd.

Anne

Link naar reactie

Oh nee , dan heb ik het liever andersom als je toch moet kiezen................... :notok:

Goeie service, prima..... als het product uiteindelijk maar is wat je er van verwacht.

K@@@. service, heel vervelend, maar is zo weer vergeten als het resultaat er naar is.

Het liefste natuurlijk wil je dat én de service én de kwaliteit er naar is :notok:

Link naar reactie

Kortom de velgendokter heeft wat goed te maken hoor ik... Gewoon ook 11 weken wachten met betalen zou ik zeggen...

Link naar reactie
Kortom de velgendokter heeft wat goed te maken hoor ik... Gewoon ook 11 weken wachten met betalen zou ik zeggen...

en dan eerst het juiste bedrag in één of andere waardeloze valutasoort betalen B)

Link naar reactie
Sorry, laat me zondag rijden :muur: zaterdag trouwens ook, Marvin rijdt en ik lift mee.

:) ;) :m: -_- :D

Okay, die Marvin lijkt me wel een geZellige...maar we willen ook Z'ts Zien... :m:

Denk ook eens aan Huub. Krijg je vast een :P

Link naar reactie
Zal het in beraad nemen op voorwaarde dat er niet :m: gaat worden

Ksal me inhouden Wilko :m: we willen die QPe met ACS wel eens in het echie zien. ^_^

Link naar reactie
Zondag zeker niet ( of het moet regenen maar daar ga ik niet van uit )

Als ik de weersvoorspelling op de lange termijn bekijk ga ík er wel van uit.

En toen heb ik alle deelnemers via persoonlijke mail geraadpleegd wat er nu moet gebeuren...

Het resultaat is dus 100% dat jij gewoon met die QPE moet komen... :D

Link naar reactie
:D :D :D :nono::nono:

Okay, die Marvin lijkt me wel een geZellige...maar we willen ook Z'ts Zien... B)

Denk ook eens aan Huub. Krijg je vast een :D

Ja, ja, alles leuk en aardig !!!! Maar op wie ze knie moet ik nu m'n hand leggen als Wilko niet mee rijdt ???? :nono:

kneehorizon2ej.jpg

Link naar reactie
Ja, ja, alles leuk en aardig !!!! Maar op wie ze knie moet ik nu m'n hand leggen als Wilko niet mee rijdt ???? :thumbup:

Tijdens het olie bijvullen kwam Miss Immer Mehr even op de koffie.

Ze wilde dolgraag met jouw meerijden... :wacko:

En met die grote mond kan Ze véél meer dan alleen maar kletsen... B)

doll2ml.jpg

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Dit draadje maar weer eens naar boven gehaald. Ik wist nl. niet meer hoe lang geleden ik de Schnitzers al weer onder de auto heb.

Een maand of 10 dus.

Waarom?

In het gepolijste deel waarover de blanke lak is gespoten zitten alllemaal witte puntjes en "wormpjes".

De blanke lak is dus te dun of niet dekkend waardoor de gepolijste rand begint te oxideren.

K..t dus die Velgendokter uit Uden.

Wie heeft er een tip?

Link naar reactie
Dit draadje maar weer eens naar boven gehaald. Ik wist nl. niet meer hoe lang geleden ik de Schnitzers al weer onder de auto heb.

Een maand of 10 dus.

Waarom?

In het gepolijste deel waarover de blanke lak is gespoten zitten alllemaal witte puntjes en "wormpjes".

De blanke lak is dus te dun of niet dekkend waardoor de gepolijste rand begint te oxideren.

K..t dus die Velgendokter uit Uden.

Wie heeft er een tip?

maar weer terug verhalen op die Velgendokter

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.