Ga naar inhoud

Over de rooie


AnneWilko

Aanbevolen berichten

Komen vanmiddag de schnitzers eindelijk terug, :rant::rant::rant: zitten er allemaal stofjes in de lak.

Ook nog zwarte vegen onder de blanke lak.

De ventielen ook niet terug gekregen.

Ben nu dus zwaar over de pis.

GA NOOIT NAAR DE VELGENDOKTER :fiew: :huh: :notok: :notok:

ps foto's kunnen nog wel even duren ben echt niet blij.

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wel, potverdorie, ik voel met jullie mee... :fiew:

Als je je Zó op iets verheugt, veel geld kost, en vooral, professionele hulp inschakelt, dan is dit een behoorlijke tegenslag. Damn...

Maar wat moest er in eerste instantie aan de wielen gebeuren ?

Ik weet dat Rob er eens een randje mee gepakt heeft.

Maar omdat gerepareerd te krijgen hoefden Ze toch niet gespoten te worden ??

Of werden er nieuwe ringen opgeZet ??

Het is klote, maar het komt vast wel goed.

Het vertrouwen in het algemeen natuurlijk niet.

Link naar reactie

Beide achtervelgen waren voorzien van lichte stoeprandschade en er zat wat steenslag in het buitenste velgbed. Om dit weer netjes te krijgen moesten de velgen worden gedemonteerd waarna de beschadigingen zouden worden weggepolijst. Door dit polijsten gaat de blanke beschermlak eraf en die moet er dus weer opgespoten worden, waarne de velgen weer worden gemonteerd en gekit.

Wilko

Link naar reactie
Beide achtervelgen waren voorzien van lichte stoeprandschade en er zat wat steenslag in het buitenste velgbed.

Voor zover ik weet was het alleen de velg linksachter met stoeprandschade. Je zult ze niets voor niets hebben laten repareren, maar dat wist ik niet. Mijn excuses.

Dat je de velgen op deze manier terug krijgt is ronduit schandalig en je zult dan ook onmiddellijk moeten reclameren. Alles netjes opnieuw, compleet, dus met ventielen, beslist op korte termijn en verzending op hun kosten. Ik ben benieuwd naar de reactie van Pierre.

Link naar reactie

Rob, die "schade's" had ik direct al gezien. Excuus is dus nergens voor nodig.

Helaas, of misschien maar beter i.v.m. mijn boosheid van het moment van openen van de verpakking, is de velgen dokter op woensdag niet geopend. Morgen zal ik het aan Henry de Velgendokter voorleggen.

Wordt vervolgd.

Wilko

Link naar reactie

Ik kan alleen maar zeggen dat ie bij mij altijd topwerk heeft geleverd en minimaal vier setjes en een paar losse velgen laten doen. Moet je Henry echt op aanspreken is normaliter een redelijke vent :huh:

Misschien de leerjongen laten doen. :fiew:

Suc6,

Pierre

Link naar reactie

Zwaar kl@@te Wilko. :huh:

Ik hoop dat het in alle redelijkheid kan (lees moet) worden opgelost ! :fiew:

En zoals hieronder kreeg je de velg zeker van ROB ?! :schater:

twistedwheel6ff.jpg

Ps. ik zal je voorbeeld seat-bushing terug brengen, misschien dit weekend ?! :notok:

Link naar reactie
Zwaar kl@@te Wilko. :huh:

Ik hoop dat het in alle redelijkheid kan (lees moet) worden opgelost ! :fiew:

En zoals hieronder kreeg je de velg zeker van ROB ?! :schater:

twistedwheel6ff.jpg

Ps. ik zal je voorbeeld seat-bushing terug brengen, misschien dit weekend ?! :notok:

Met lichte stoeprand schade :schater:

Link naar reactie
Zwaar kl@@te Wilko. :huh:

Ik hoop dat het in alle redelijkheid kan (lees moet) worden opgelost ! :fiew:

En zoals hieronder kreeg je de velg zeker van ROB ?! :schater:

twistedwheel6ff.jpg

Ps. ik zal je voorbeeld seat-bushing terug brengen, misschien dit weekend ?! :notok:

Picture King,

Zo'n krasje zat ook op de Schnitzer, had Rob niet gezien :schater::schater:

Ben dit weekend vrij, dus bel even als je langs wilt komen.

Bij mooi weer gaan we misschien een rondje om, anders wordt het klussen in huis.

Nog gelukt met de seat bushings?

Wilko

Link naar reactie
Misschien de leerjongen laten doen. :huh:

Geen wonder zo'n leatherboy met zo'n wiel vol studs alleen achterlaten! :schater:

Link naar reactie
Kreeg vanmiddag eindelijk Henry aan de telefoon en hem uitgelegd :lol::muur: wat er mis was. Heb op zijn kosten de velgen naar hem opgestuurd.

Ben benieuwd of het nu goed komt.

Hou ons op de hoogte. Vooralsnog geen goede reclame voor de velgendokter uit Uden. :D

Link naar reactie
  • 3 weken later...

We zijn weer drie weken en diverse telefoontjes verder. Henry heeft afgelopen maandag de Schnitzers naar me opgestuurd, van middag werden ze afgeleverd.

De vorige keer zaten de ventielen er niet in dus ik had hem afgelopen vrijdag nog speciaal daarvoor gebeld. Nou, je raad het al, geen ventielen. :D

Ik was het behoorlijk zat, dus naar de lokale bandenboer om dan maar nieuwe te kopen. Hij had wel van die metalen ventielen maar weer niet het juiste type.

Velgendokter op woensdag gesloten dus morgen verder.

Tot nu toe (weet niet wanneer wel) dus geen reclame.

Inmiddels zijn we 11 weken bezig. :D :(

Link naar reactie
We zijn weer drie weken en diverse telefoontjes verder. Henry heeft afgelopen maandag de Schnitzers naar me opgestuurd, van middag werden ze afgeleverd.

De vorige keer zaten de ventielen er niet in dus ik had hem afgelopen vrijdag nog speciaal daarvoor gebeld. Nou, je raad het al, geen ventielen. :D

Ik was het behoorlijk zat, dus naar de lokale bandenboer om dan maar nieuwe te kopen. Hij had wel van die metalen ventielen maar weer niet het juiste type.

Velgendokter op woensdag gesloten dus morgen verder.

Tot nu toe (weet niet wanneer wel) dus geen reclame.

Inmiddels zijn we 11 weken bezig. :D :(

Ja dat je niemand een restaurant kunt aanbevelen wist ik al maar een velgendokter heb ik weer bijgeleerd :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.