Ga naar inhoud

in 't Gooi


BaZ3

Aanbevolen berichten

Hallo daar,

Als nieuwe Z3 bezitter let ik natuurlijk ook op wat er allemaal voorbij rijd. Ik zie bij ons in Hilversum regelmatig een zilvere ZZZ rondscheuren en een zwarte. Ik heb een paar keer gezwaaid maar kwam niet echt een reactie terug (jammer, we zijn toch één grote familie :m: ). Wie van jullie woont hier in de buurt?

groet,

Bas

Ikzelf cross rond in een Montreal blauwe rakker met brute 18 inch wieltjes...

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je een zwarte tegenkomt die elke dag tussen Laren en het Mediapark pendelt: Dat ben ik :notok:

(Maar ik zwaai altijd naar andere Zjes :fiew: )

Zie overigens elke dag ook een rooie 1.8/1.9 en een zwarte facelift op het Mediapark staan.

Sinds kort zie ik ook elke dag een cosmos zwarte M roadster op de Joh. Geradtsweg staan

in Hilversum. (Chris verhuisd? :huh: )

Link naar reactie
Als je een zwarte tegenkomt die elke dag tussen Laren en het Mediapark pendelt: Dat ben ik :wub:

(Maar ik zwaai altijd naar andere Zjes :huh: )

Zie overigens elke dag ook een rooie 1.8/1.9 en een zwarte facelift op het Mediapark staan.

Sinds kort zie ik ook elke dag een cosmos zwarte M roadster op de Joh. Geradtsweg staan

in Hilversum. (Chris verhuisd? ;) )

Ik werk ook op het mediapark en heb inderdaad de zwarte op het parkeerdek gezien. Die rooie heb ik een keer het park af zien rijden.

Link naar reactie
Goedemorgen,

Ik woon zelf ook in Hilversum en rij sinds woensdag in een estoril blauwe M-roadster met zwarte velgen.

Groet, Thomas

Thomas welkom hier en post eens een foto in de membersgallerie ben erg benieuwd naar die zwarte velgen :wave:

Link naar reactie
Goedemorgen,

Ik woon zelf ook in Hilversum en rij sinds woensdag in een estoril blauwe M-roadster met zwarte velgen.

Groet, Thomas

Nou daar val je wel mee op. Ben ook erg benieuwd naar je auto....

Veel rijplezier!

Link naar reactie

Als ik op de link van de members-gallery klik of op die van het foto-topic krijg ik enkel de volgende melding:

IPB WARNING [2] mysql_connect(): Access denied for user: 'wwwrun@localhost' (Using password: NO) (Line: 131 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here.

Link naar reactie
Als ik op de link van de members-gallery klik of op die van het foto-topic krijg ik enkel de volgende melding:

IPB WARNING [2] mysql_connect(): Access denied for user: 'wwwrun@localhost' (Using password: NO) (Line: 131 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here.

dat is vreemd bij mij loopt het wel,misschien dat Sledge de oplossing weet :wave:

Link naar reactie
Hallo daar,

Als nieuwe Z3 bezitter let ik natuurlijk ook op wat er allemaal voorbij rijd. Ik zie bij ons in Hilversum regelmatig een zilvere ZZZ rondscheuren en een zwarte. Ik heb een paar keer gezwaaid maar kwam niet echt een reactie terug (jammer, we zijn toch één grote familie :wave: ). Wie van jullie woont hier in de buurt?

groet,

Bas

Ikzelf cross rond in een Montreal blauwe rakker met brute 18 inch wieltjes...

Zit kort bij je Bunschoten, werk Huizen. Z3, 3.0i stalh grau

Link naar reactie

Ik moest er zelf in het begin ook even aan wennen. Was eerst van plan om de wielen weer in originele staat te laten spuiten (zijn de kosten ook niet) maar ik moet zeggen dat nu ik er een paar dagen in rond rij dat ik het eigenlijk wel heel erg stoer vind staan. En de reacties zijn ook over het algemeen wel erg positief. Ik moet er ook bij zeggen dat de velgen er in het echt ook nog een stuk wijzer uitzien dan op de foto's.

Hier nog één.

mroadster31kc.jpg

EDIT: foto geplaatst, Rob.

Link naar reactie

Hou wel van die racylook :wave: mooi laag en erg dik :(

maak ook in de membersgallery een eigen topic aan,kan je gelijk de secs vertelen en je eventuele verdere tunings plannnen.

245mcoupea2ge.jpg

Link naar reactie
Ik vind ze mooi......... zit er zelf ook aan te denken.

Het enige om die walchelijke :wave: velgen nog toonbaar te maken is ze compleet non standaard te maken :(

Jij hebt toch een zwarte Z3? Ik heb al eerder zwarte M-roadsters zien rijden in Duitsland met zwarte wielen. Erg gaaf, maar misschien ook wel erg zwart. Vooral als het een coupé is, dan lijkt het echt een "badmobiel"

Ik krijg trouwens ook nog een blauwe plakrandje opgestuurd voor op de velgrand maar weet nog niet of dat het geheel er mooier op maakt.

Link naar reactie
Zit niets anders op dan de velgen in het echt te showen tijdens de Friesland rit :wave:

Anne

Ben niet zo van de ritten. Ik zat er wel aan te denken om mee te gaan naar die trackday op 20 mei in frankrijk. Lekker een beetje gooien en smijten op het circuit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.