Ga naar inhoud

Veerpootbrug


Eggybee

Aanbevolen berichten

^deze heb ik zien staan. Past er inderdaad goed bij. Ik zie alleen een 1.8 en een 1.9 veerpootbrug. Ik heb volgens papier een 1.8, maar het is een 1895cc, die door BMW 1.8 is genoemd om verwarring te voorkomen met de 1.9 16v. Nu vraag ik mij af welke ik dan moet nemen, of dat deze gelijk aan elkaar zijn. Ik zie namelijk die voor de 1.8 is 92,- en die voor de 1.9 is 95,-.

Link naar reactie

Als iedereen dan toch zo'n ding aanschaft kan ik ook niet achterblijven ,ik denk dat ik die van 95 euro ga kopen (die rode) ,mocht de kleur me niet aanstaan spuit ik hem gewoon zwart!! Maar heb je nog andere bouten erbij nodig of zo,of komt die tussen de bestaande bouten in??

Link naar reactie

Als iedereen dan toch zo'n ding aanschaft kan ik ook niet achterblijven ,ik denk dat ik die van 95 euro ga kopen (die rode) ,mocht de kleur me niet aanstaan spuit ik hem gewoon zwart!! Maar heb je nog andere bouten erbij nodig of zo,of komt die tussen de bestaande bouten in??

Je hoeft alleen maar 6 bouten los te halen en na het plaatsen van de brug weer vast te draaien met het juiste aandraaimoment.

Helaas weet ik dat aandraaimoment zo niet meer, maar wellicht dat het wel bij op de site van de veerpootbrug staat aangegeven.

Link naar reactie

Nou volgens mij zou dat niet het enige rode zijn op een ZZZ en onder de motorkap.
Wat heb je dan o.a. met je oliepeilstok, (+) aansluiting accu, achterlichten gedaan ?
Of zijn die inmiddels ook allemaal zwart gespoten ?

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie

Bert, heb ook de "rode stalen uitvoering" van Wiechers. Voldoet prima, let wel op met monteren

dat je de motorkap de eerste keer niet zo maar dicht laat klappen. Er is namelijk

Maar heel weinig ruimte en het zou zonde zijn als je meteen een bobbel in je motorkap

hebt. Ook moet je de leiding van de ruitensproeier wat verleggen anders knelt deze af.

Of je komt ff langs in de Rietlanden:)

Link naar reactie

Ziet er goed uit Rob! Alleen heb ik een iets anders uitziende motor , bij mij is dat ding bovenop de motor zwart kunststof,dus misschien loopt dat leidinkje ook wel anders? En dank voor de tip om de motorkap niet dicht te smijten,anders kon ik weer een actie aan het domme actie topic toevoegen!!

Mocht ik er niet uitkomen dan kom ik graag naar de Rietlanden ,of je komt ff naar Nw-Adam ,ook "altijd" welkom hier ,heb een zeer grote oprit met grote carport waar alle ruimte is om te sleutelen........ :thumbup:

Heb jij zo'n hele lichte blauwachtige Z3? Dan zag ik je laatst nog rijden volgens mij........

Link naar reactie

:lachen: Alleen lopen ze elkaar net mis.............

Maar deze vpb is idd ook mooi,maar zal ook een iets andere prijskaart aan hangen neem ik aan? Ach en als het effect ongeveer gelijk is vind ik de rode prima!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.