Ga naar inhoud

Op zoek


Aanbevolen berichten

Hallo Z3-formers!

Sinds een periode ben ik een regelmatige bezoeker van dit forum. Waarom mag duidelijk zijn (geweldige auto), waarom ik me nu eindelijk heb geregistreerd wellicht niet.

Op dit moment rij ik in een Subaru WRX MY04. Gelukkig mag ik hier nog 1,5 jaar in rijden, maar dan moet ik hem van de baas weer inleveren bij de leasemaatschapij. Hierop vooruitlopend en de wens voor veel vermogen en open rijden, heb ik besloten om een op zoek te gaan voor een lekkere roadster voor in privé en dan straks een burgemans-auto van de zaak, waar overigens ook privé mee gereden zal gaan worden. De WRX mag ik niet meer nemen, gelet op de (onderhouds)kosten en benzineverbruik......

Met de goedkeuring van mijn vriendin (niet onbelangrijk), heb ik mijn zinnen gezet op een Z3 M-Roadster. Dat is een bijzondere verschijning, heeft veel vermogen, kan open mee gereden worden en onwijs gaaf/mooi!

Derhalve ben ik met grote regelmaat op dit forum te vinden om de nodige informatie te vergaren die mij kunnen helpen bij het vinden van een mooi exemplaar.

Over de kleur(combinatie) ben ik nog niet helemaal uit, maar zwart valt af. Met zwart heb ik te veel negatieve ervaringen, aangezien mijn WRX ook zwart is. ik vind deze kleur te "kras-gevoelig". Naar alle waarschijnlijkheid zal het een zilveren worden. Maar niets is zo veranderlijk als een mens.......

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn zoektocht en waarschijnlijk veel gebruik willen gaan maken van jullie kennis!

Groet,

Ruben

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welkom hier, Ruben. Je zult hier nog veel zinnige info vandaan kunnen halen, gelardeerd met een knappe hoeveelheid plezier, een combinatie die IMHO dit Forum zo leuk maakt.

Wat je zoektocht naar een ///M betreft: snuffel hier goed rond; er is veel te vinden over (onderhouds)kosten, reparaties, voordelen/nadelen,e.d. en of/hoe je een auto nu wel of niet uit het buitenland kunt halen.

Hou ons op de hoogte en vergeet niet de zaken visueel te maken, oftewel we zien graag: ;) :D :foto:

Succes!

Link naar reactie

Welkom Ruben, zoals Rob het al duidelijk gezegd heeft, je kan hier veel vinden over de ons zo geliefde ZzZ... een ;) als leasebak? leuk, doe mij maar zo'n werkgever!

Veel plezier en hou ons op de hoogte van je zoektocht en ach kleur is alleen maar iets subjectiefs. :D

Link naar reactie
een :m: als leasebak? leuk, doe mij maar zo'n werkgever!

Chris: "heb ik besloten om een op zoek te gaan voor een lekkere roadster voor in privé en dan straks een burgemans-auto van de zaak". ;)

Link naar reactie

Was het maar waar een M als leaseback. Zal dan een Z4 geweest worden, maar daar spuug ik ook niet in.

Ik wil nu eindelijk weer een auto die ik kan "vertroetelen" en alles wat ik er aan doe ook van mij blijft. Aan de WRX heb ik ook het een en ander laten versleutelen, maar dat is dan toch niet van jezelf. Daarnaast ga je toch anders om met een leaseauto.

Lijkt me fantastisch om straks een geweldige auto te hebben, waarvan je de kriebels in je buik krijg telkens als je de garagedeur opendoet......

Link naar reactie

Bedankt allen voor de welkom!

De :D die ik in gedachten heb op dit moment, zal er een zijn met een bouwjaar van rond de '98. Kijkend naar wat er in Nederland te koop staat, weinig dus, zal ik hoofdzakelijk op zoek zijn in Duitsland.

Over het hoe en wat doen bij het invoeren, heb ik hier al het een en ander gelezen, maar zal als de tijd zover is, er wel weer een topic aan moeten wijden ben ik bang......

Ruben

Link naar reactie

Wat betreft die krasgevoeligheid ben ik het hélemaal met je eens.

Hoe donkerder de kleur hoe gevoeliger.

Dikwijls kan ik direct na een poetsbeurt mijn Montrealblauwe niet eens stofvrij de straat oprijden.

Maar ik vindt het toch Zwaarder wegen dat iedere keer als ik Zedri Zie het gewenste WOW effect heb. :D

En dat heb je toch alleen maar maximaal als het Z'tje jouwn favoriete kleur heeft.

Estoril Blauw lijkt mij, naast Zilver, ook een ideale kleur.

En als ik me niet vergis hebben we op dit moment geen actieve leden meer met een Estoril Blauwe :drank: Roadster.

Suc6 met de Zoektocht.

Link naar reactie

Ruben, welkom op het forum en succes met de zoektocht naar een mooie :lol: roadster ! :D

En vaak ervaar je de zoektocht nog als het leukste, maar als je eenmaal een goede ZZZ heb, dan is het hebben en rijden het aller leukst !! :D

Ik heb trouwens een Black II lak, en je heb wel een beetje gelijk, maarja, iedereen heeft toch z'n voorkeur kleur ! :drank:

Link naar reactie
Over de kleur(combinatie) ben ik nog niet helemaal uit, maar zwart valt af. Met zwart heb ik te veel negatieve ervaringen, aangezien mijn WRX ook zwart is. ik vind deze kleur te "kras-gevoelig". Naar alle waarschijnlijkheid zal het een zilveren worden. Maar niets is zo veranderlijk als een mens.......

Ik heb ook een aantal zwarte auto's gehad :drank:

En maar poetsen... om vervolgens 's morgens als mijn honneponnetje in het ochtendzonnetje stond

zowat een hartverzakking te krijgen. Alsof ik schuurpapier had gebruikt :D

Dus voor mij nooit meer zwart!

Zilvergrijs is idd een prachtige kleur Ruben, maar neem ook eens Atlanta Blue in overweging.

het is een schitterende kleur met weinig onderhoud en veel bewonderaars.

Voor mij de mooiste ZzZ kleur maar het blijft natuurlijk hoe dan ook een kwestie van smaak...

Heel veel succes met je zoektocht

Link naar reactie

Mijn zoektocht richt zich op zilvergrijs en Estoril Blue, maar je weet nooit wat er nog op je pad komt.

Mijn WRX is zwart met een goude pikkel er in. Onwijs mooi als de zon erop schijnt, maar dan wel als ie wordt afgeleverd.... Na een paar wasbeurten ben je blij dat de wintermaanden er weer aankomen en hoop je dat de zon niet zeveel schijnt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.