Ga naar inhoud

Voor De Fans: Bridget Maasland


ivodl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat jammer dat we haar niet naakt Zien over haar Z3, want die heeft Ze....

Damn, ik ben ge*l en beZopen, moest maar eens gaan pitten... :santa:

Link naar reactie

In de speeljongen worden modellen ALTIJD helemaal plat-gefotoshopt... Vroegen ook al, al ging dat nog met de airbrush. Weleens een model in de PB zien staan met moedervlekken? Toch heeft echt iedereen die hoor.

Link naar reactie

Beetje flauw Chris. Altijd die arme DJ pesten ;)

Ik vind ze persoonlijk op tv normaal al niet te harden (visueel en qua trommelvlies trillingen), dus het zal ik het echt nog harder zijn. Deze feauteaus zijn wel weer lekker, maar als ik mijn kop erop photoshop zie ik er ook lekker uit. Ik stel me ook de sukkel voor die dit beeld voor ogen heeft als hij haar bij Luxembourg oppikt en dan thuis de boel uittrekt :D :foto:

Link naar reactie

Photoshop of niet, ik zie gewoon een lekker mens met een heerlijk lijf. Bepaald geen straf om daar naar te moeten kijken! ;)

@ Lennart: Ze zal wel anders zijn dan we denken, maar wat maakt het uit; het gaat nu om die foto's in Playboy en die vind ik bepaald niet verkeerd! :D

Link naar reactie

precies, wel beeld en geen geluid is :m: ;) :thumbup:

Photoshop of niet, ik zie gewoon een lekker mens met een heerlijk lijf. Bepaald geen straf om daar naar te moeten kijken! :thumbup:

@ Lennart: Ze zal wel anders zijn dan we denken, maar wat maakt het uit; het gaat nu om die foto's in Playboy en die vind ik bepaald niet verkeerd! B)

Link naar reactie

Heren, het is laat op de avond/vroeg in de morgen, ik heb lekker getennist, heb een strak biertje gehad, kijk nog even op het forum, kijk ook naar wat eerdere berichten, en kan niet anders dan vanmiddag al concluderen dat Bridget gewoon een lekker wijf is, hoe je het ook wendt of keert. Photoshop of niet.

En voor de dames: excusez les mots, je m'excuse. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.