Ga naar inhoud

Huub 2 jaar, nu Ivodl en nu Rob


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk Huub, wat gaat die tijd toch snel. ;) Misschien een leuk moment om terug te kijken naar je eerste posts. Heb jij je wel toendertijd netjes voorgesteld? Wat waren je eerste problemen aan de Z? En je eerste tuning vragen?

Mijn eerste vraag ging bijvoorbeeld over witte reflectoren in de koplampen. :nono:

Het allereerste topic van dit forum kan ik niet terugvinden, tweede topic wel:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=2

Allemaal onbekende namen van de eerste bezoekers, voornamelijk uit het buitenland.

Link naar reactie
Leuk Huub, wat gaat die tijd toch snel. ;) Misschien een leuk moment om terug te kijken naar je eerste posts. Heb jij je wel toendertijd netjes voorgesteld? Wat waren je eerste problemen aan de Z? En je eerste tuning vragen?

Eerste post Huub als geregistreerd member. Keurig :nono: :

"Ik was een anonieme bezoeker van jullie forum, nu niet meer dus. Ik heb vanaf 1998 de Autovisie met test Z3M coupe en sindsdien mijn droomauto en hopend hem eens te kunnen bezitten. Sinds 21 februari 2004 is het dan zover ik heb de auto. Al een half jaar op zoek in Duitsland en twee echt bekeken. Helaas visten ik net achter het net. Ik was echt op zoek naar een automaat en zwart. Op zoek naar een automaat omdat ik in een rolstoel zit en handbediening aan het stuur moet hebben. Een week nadat ik de auto had was die aangepast en kon ik er eindelijk zelf in rijden en hoefde ik niet meer naast vrienden, die overigens maar al te graag een stukje wilde rijden. Nee nu kon ik dan echt samen met mijn vriendin en de hond rijden. Super echt helemaal te gek. Ik dacht dat mijn andere BMW 525I touring power had maar deze is toch echt een heel andere klasse. Wat vooral mijn vriendin kicken vind is het parkeren bij een invalidepakeerplaats, mensen weten niet hoe snel ze moeten reageren want iemand met een handicap rijdt toch zeker niet in een Z3 coupe 2.8.

Ik post binnenkort weleens foto\s van de aanpassing."

Link naar reactie

Dacht dat een van mijn eerste vragen was over de 19ners en toen al kennis had gemaakt met Pierre zijn :nono: en ik moest toen van hem ook verlagen,wat ook de mijn bedoeling was.

Heb ook het idee aangedragen van de membersgallery en had ook geprobeerd uit te zoeken hoeveel QPs er op het forum waren en dat dus nog bij hou :D

wat ik mij ook herinner is dat Danny de oventruuk maar nix vond ;)

deze is ook leuk gaat over vliegverkeer

Link naar reactie
Huub, van harte met deze mijlpaal. ;)

Het is altijd leuk je te ontmoeten en je te spreken, natuurlijk ook Renata en Sumo :)

Rimbro, het is alweer lang geleden dat je een zinnig gesprek voerde met Sumo, meen ik. ;) :schater:

Link naar reactie

Sumo is de broer van Huub. Niet zo dik als op jouw foto, maar hij heeft een potig lijfje. Is inderdaad niet iemand waar je ruzie mee moet krijgen want hij vreet je op! ;)

Link naar reactie
Sumo is de broer van Huub. Niet zo dik als op jouw foto, maar hij heeft een potig lijfje. Is inderdaad niet iemand waar je ruzie mee moet krijgen want hij vreet je op! ;)

Ik heb m'n konijn om me te beschermen ! :)

opvreten6rg.jpg

Link naar reactie

Ivodl is vandaag 2 jaar member op het Forum. ;)

Is in die 2 jaar getransformeerd van 1.8 naar 2.8 en van vrijgezel naar getekend voor het leven :D maar is nog steeds dezelfde aardige kerel die ik voor het eerst ontmoette tijdens meeting #1. Blijf aanwezig, Ivo. :foto:

Meeting # 1, Raamsdonkveer 2004:

beelden van de eerste meeting, van Zedri

z3meeting27ug.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.