Ga naar inhoud

graag wat advies


Gast Bassie

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Aangezien jullie al veel ervaring hebben met een z3, kunnen jullie mij mischien helpen met het volgende. Ik ben van plan om een z3 aan te schaffe en heb reeds een proefrit gemaakt in een z3 1.9 van augustus 1997. het is een duitse auto op nederlands kenteken, er zit een onderhoudshistorie bij ds mt de km'ers en onderhoud zit het volgens mij wel goed.

hij heeft 134.000 gelopen en dit zijn de specs:

Kleur Zilver metallic

Airbag bestuurder, Centrale deurvergrendeling, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, Airbag passagier, Elektrisch bedienbare ramen, Anti Blokkeer Systeem, Elektrisch verstelbare voorstoelen, Radio/CD speler, Lichtmetalen velgen, Mistlampen voor, Getint glas, Stoelverwarming, In hoogte verstelbaar stuur, Stuurbekrachtiging. zeer mooie auto,tevens windscherm aanwezig.Incl. nederlands kenteken en BPM.3 maand garantie. Zie onze website voor meer gebruikte BMW Z3s. Bekleding rood leder, APK gekeurd tot 15-02-2007, Onderhoudsboekjes aanwezig

Prijs € 11.890

Iemand enig idee of dit duur is en waar je bij moet letter als je een z3 anschaft.

Alvast Erg bedankt!

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Das veel voor een import auto. Gewoon verder zoeken en inderdaad naar een lagere kilometerstand kijken. Kun je er ook langer van genieten :D

Liever een paar duizendjes meer dan eentje die je strakjes bij het verkopen aan de straatstenen niet kwijt kunt, maar das mijn mening he. Bovendien vragen ze bij elke auto wat de kilometerstand is.

groetjes iloon :D

Link naar reactie
Das veel voor een import auto. Gewoon verder zoeken en inderdaad naar een lagere kilometerstand kijken. Kun je er ook langer van genieten -_-

Liever een paar duizendjes meer dan eentje die je strakjes bij het verkopen aan de straatstenen niet kwijt kunt, maar das mijn mening he. Bovendien vragen ze bij elke auto wat de kilometerstand is.

groetjes iloon B)

Ik hoop niet dat je hiermee de suggestie wil wekken dat een auto die oorspronkelijk uit duitsland komt minder goed zou zijn he? :P We weten hier inmiddels dat regelmatig het tegendeel waar is. Echter weet de rest van nederland dat blijkbaar nog niet. :P

Beste gast: ik heb een zwarte 2.8 6 cylinder met 81.000 km op de teller in de aanbieding. Da's een betere km-stand en ook een lekkerdere motor. Klik op mijn handtekeing hieronder voor meer info.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.