Ga naar inhoud

Joepie!


bridders

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan iemand mij vertellen wat het naast meer lawaai aan vermogen opleverd?

Carbon airbox BMC/Simota, what ever. Koude lucht in de motor betekend meer power. Maar hoeveel PK

meer?

Eisenmann idem, < 650 euro, meer geluid...dat wel. Maar hoeveel meer PK?

Chippen, < 300 euro, geweldige verhalen. Hoeveel PK?

En dan nog, meer PK's waar boven, onder?

Ik hoor wel,

Cheers ;)

Link naar reactie
Kan iemand mij vertellen wat het naast meer lawaai aan vermogen opleverd?

Carbon airbox BMC/Simota, what ever. Koude lucht in de motor betekend meer power. Maar hoeveel PK

meer?

Eisenmann idem, < 650 euro, meer geluid...dat wel. Maar hoeveel meer PK?

Chippen, < 300 euro, geweldige verhalen. Hoeveel PK?

En dan nog, meer PK's waar boven, onder?

Ik hoor wel,

Cheers ;)

Volgens Braspenning levert de airbox zo'n 5pk extra vermogen op en ik meen bij 6-cilinder nog meer. Mijn ervaring is (was) een snellere response op het gas en sportievere sound. De Eisenmann levert volgens mij niet echt een vermogensverbetering op, maar sound is erg aangenaam. Maar volgens Braspenning is airbox, eisenmann én chippen de beste combinatie. Ik haak af, kostte me teveel en heb helaas nog meer dure hobbies. Keuzes, keuzes, keuzes....

Link naar reactie
Mooie uitlaat maar waarom geen dubbele zoals de M ???

Ik heb gezien dat die hier bij ons verkrijgbaar zijn en ik denk rond de 500 euro

Bij de dubbele uitlaat moet de bumper gemodificeerd worden (gat zagen) en ben je het reservewiel kwijt (nu is dat niet zo heel erg...) en dat wilde ik niet. Die 500 euro is wat laag ingeschat volgens mij, althans voor een Eisenmann dan.

Link naar reactie
Bij de dubbele uitlaat moet de bumper gemodificeerd worden (gat zagen) en ben je het reservewiel kwijt (nu is dat niet zo heel erg...) en dat wilde ik niet. Die 500 euro is wat laag ingeschat volgens mij, althans voor een Eisenmann dan.

Een "dubbele" Eisenmann, dus 4x70 mm komt al gauw op een € 850 ! De enkele koste mij bij Braspenning in A'dam € 550 !

Voor de :foto: heb je 2 enkele nodig a € 1100. !!!!! :foto:

Maar dan krijg je er wel een uniek super geluid voor retour ! :(

Link naar reactie
Wie weet, ik was er al eerder mee bezig........ (ik moet ook nog steeds iets doen) :m:

Komt tie nou weer mee ?????????? als de mijne er al onder zit !!!!!!!!!! :thumbup:

dsc000124vi5sc.jpg

:schater::schater: No hard feelings, hoor Chris ! :)

Link naar reactie
Komt tie nou weer mee ?????????? als de mijne er al onder zit !!!!!!!!!! :blink:

Ik ken het, Marvin. Ik kocht Eisenmann voor mijn vorige ZZZ, startten ze een paar weken later een inkoopactie... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.