Ga naar inhoud

Joepie!


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ach laat ik vrijdag ook nu net naar Ron gaan :D Komen we elkaar misschien wel tegen!

Helaas Chris, ben je niet tegengekomen. Ron heeft het nog wel over jou en je voormalige rode ZZZ gehad. Aardige vent trouwens. Hij nodigde me al uit om een keer een dag naar Zolder te komen als z'n team daar racet.

Heb ook een Simota airbox laten plaatsen. In combinatie met de Eisenmann geeft dat een fantastische kik! Tot 4000 toeren is alles nog enigszins beschaafd, daarna..... "All hell breaks loose" zou Jeremy Clarkson zeggen. :spam: :thumbup: (Roodkapje, ik zal trachten dit weekend een geluidsfragment op te nemen. Alleen is dat lastig)

simota8hu.jpgeisenmann14ah.jpgeisenmann20zo.jpg

Link naar reactie

:spam: mooi blingbling

benieuwd naar het geluid.

Helaas Chris, ben je niet tegengekomen. Ron heeft het nog wel over jou en je voormalige rode ZZZ gehad. Aardige vent trouwens. Hij nodigde me al uit om een keer een dag naar Zolder te komen als z'n team daar racet.

Heb ook een Simota airbox laten plaatsen. In combinatie met de Eisenmann geeft dat een fantastische kik! Tot 4000 toeren is alles nog enigszins beschaafd, daarna..... "All hell breaks loose" zou Jeremy Clarkson zeggen. :D :thumbup: (Roodkapje, ik zal trachten dit weekend een geluidsfragment op te nemen. Alleen is dat lastig)

simota8hu.jpgeisenmann14ah.jpgeisenmann20zo.jpg

Link naar reactie

weet je wat ik eigenlijk nooit begepen heb? dat "sportuitlaat" nooit een officiele optie is geweest op een Z3. Gezien het aantal liefhebbers lijkt mijn dat geen windeieren leggen.

Link naar reactie

Bart,

Jammer we zijn elkaar net misgelopen!

Ik was er vanmiddag en heb met Ron het nodige te bespreken gehad.

Ik hoorde al dat je zo'n GruppeM replica airbox erbij hebt genomen. Mooi!!!

Al dat ge-emmer dat je later je originele geluid terug wilt <_<

De combinatie Eisenmann en carbon airbox is een hele mooie qua geluid.

Wacht maar totdat je uitlaat lekker ingebrand is en je airbox er een kilometertje of 200 op heeft zitten!!! :spam: :thumbup:

Nu nog IRL horen tijdens de Renovo rit van de Z3 club :D Ben heel benieuwd!

Link naar reactie

Doet me weer denken zo'n mooie glimmende uitlaat. Net toen ie bij mij geplaatst was tijden de rit terug goed 'ingereden'.. Wordt je op de tankplatz op je schouder getikt dat je auto in de brand staat... ;) :nono: Neuh, neues auspuff. Beetje vulling die verbrandt.. De pijpen waren blauw, ze stonken bij het leven, en er kwam me een walm/rook uitzetten... Heerlijk..

Heb je dit ook al gemerkt?

Enne, het geluid van de uitlaat wordt pas echt na flink wat kilometer te hebben ingereden. Daar wordt hij nog iets dieper van..

Link naar reactie
Geniet er van Bridders, dat doe ik ook nog elke rit. ;) En wanneer je het geluid van de eisenmann niet wilt horen schakel je gewoon een versnelling hoger. :nono:

Klopt. Da's het leuke ervan. Je kan nog steeds rustig toeren maar ook blazen!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.