Ga naar inhoud

Oude Layout


wout

Aanbevolen berichten

Hey forummers en moderators,

Misschien zo geregeld maar zo is de homepage een beetje kaal,is mijn mening.

Er is de laatste tijd veel veranderd in het forum door de upgrade,in een woord super!!

Site werkt prima alleen ff uitvogelen hoe en wat de mogelijkheden zijn.

Het is niet mijn bedoeling om om gedane werkzaamheden te bekritiseren!!

Ik vond de oude homepage veel meer uitnodigend. Net als met een goed blad heb je een mooie kaft en een mooie indexpagina.

Misschien wordt eraan gewerkt,??!?? ;)

greetZ

wout

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat ik het nou met je eens zijn, Wout. Ook ik vind een intro-pagina met wat uitnodigende onderwerpen wel lekker. Een smakelijk voorafje, zonder gelijk het hoofdgerecht op tafel te zetten.

Handig vond ik ook in de oude openingspagina dat bepaalde onderwerpen, bijvoorbeeld het plaatsen van foto's, een vast onderdeel was. Ja, ook van mij mag zo'n pagina weer! ;)

Link naar reactie
Moeten we maar een poll starten dan :fiew:

Maakt mij niet uit. Ik pleit slechts voor een intro-pagina, that's all. Ik kan zonder die pagina prima uit de voeten hier, 't is alleen wat je zelf zegt: een aardig visitekaartje, een voorgerechtje. :nono:

Link naar reactie

waarom moet daar over gestemd worden? gewoon doen! vind je het niets dan start je toch gewoon bij de index?

Link naar reactie

tja, dan scroll je elk topic apart :D

Kalender kan uit, no probs, maar ik denk dat we daar juist meer mee gaan doen :thumbup: (evenementen, bejaardagen, etc :thumbup: )

Maar ik sta open voor input :newblush:

Link naar reactie
tja, dan scroll je elk topic apart :D

Kalender kan uit, no probs, maar ik denk dat we daar juist meer mee gaan doen :thumbup: (evenementen, bejaardagen, etc :thumbup: )

Maar ik sta open voor input :newblush:

Hebben wij ook de live chat? dat lijkt me wel kewl

Link naar reactie

Neeeeej geen livechat, ga dan maar lekker MSN-en. :thumbup:

Ik wil al het nachtelijke ge-OH terug kunnen lezen.... :bounce:

Verder lijkt me de kalender juist heel praktisch... en knikker alle obsolete-forumleden er gewoon uit... dan wordt het ook wat overzichtelijker op de kalender.

Verder vindt ik de voorgestelde portal ZZZupertop..... Hauwuh zo :newblush:

Link naar reactie

IK heb nog eens goed na gekeken en vind die achterlijk grote kalender he-le-maal NIETS! kan ie niet kleiner?

Link naar reactie
Neeeeej geen livechat, ga dan maar lekker MSN-en. :thumbup:

Daar verlaag ik mij niet toe... Ik ben geen pubert... Ik ga er zelfs prat op dat op mijn computer NIETS van MicroSchoft staat :newblush:

Link naar reactie
Kalender verpest de lay out een beetje. :huh: Linkje naar de kalender lijkt mij afdoende.

BTW, geen sponsors meer Ivo?

die hele lijst is pleite, dus die moet ik weer aanmaken :kisstogether:

maar misschien laat ik dat wel, bracht toch nix op :blink:

Misschien willen Carsounds & Ruud wel wat doen :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.