Ga naar inhoud

Superduper Uithof?


socrates69

Aanbevolen berichten

Hey Superduper,

Vandaag was ik bij het Niob. Kan het zijn dat ik je blauwe Z3 zag staan. Hij lijkt er wel erg veel op :-)

Ik was daar vandaag om het een en ander te vertellen over de mogelijkheden van draadloos netwerken.

Groet

Pieter

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Yup! Dat heb je goed gezien. Ik werk daar. Bij wie moest je zijn dan; Edwin?

Mooi dat we draadloos krijgen :thumbup:

Nope Erik, Rob en Gerard :-) Is Edwin de hoofd ICT die weg gaat? Die was er in iedergeval niet bij.

In het echt ziet je Z3 er nog bruter uit. Mooie bak man :-) Die uitlaten onder een facelift zien er zeer strak uit. Weer iets voor mijn wensenlijstje :-( Als je het niet erg vind heb ik 'm even goed bekeken van alle kanten. :-)

Ben je wetenschapper? Onderzoeker? Lijkt me een hele relaxte en goed instituut om bij/voor te werken. IIk heb een zeer uitgebreide rondleiding gehad, ben zelfs in de 'stallen" geweest. Pak uit, gekke overal aan en muts op. :newblush: Mooi fundamenteel onderzoek wordt daar gedaan. Ik was echt onder de indruk.

En draadloos: kabels zijn lastige dingen man :thumbup:

Groet

Pieter

Link naar reactie
Pieter,

Hmmm, hoofd ICT? We moeten eens visitekaartjes uitwisselen. -_- Wat doe jij met draadloos?

Ik werk bij http://www.simacelectronics.nl et vous :D

Ivo,

Simac? Geen onbekende in de markt :thumbup: Dat lijkt me wel dat we kaartjes moeten uitwisselen.

http://www.channelweb.nl/artikel.jsp?rubriek=28719&id=794232

en

www.alcadis.nl

zei ik toch: kabels zijn lastige dingen.

We doen zo'n beetje alles met draadloos. Van Hele steden tot zware industrie tot kleine kantoorpanden. Wij leveren niet aan de eindgebruiker, maar altijd aan de bedrijven (resellers/installateurs die weer leveren aan eindgebruikers. We zijn dus groothandel. DE wireles groothandel of DE netwerk groothandel :-)

Op de tine afspreken? Daar staan we ook - net als jullie :D

Wat doe jij bij Simac?

Groet

Pieter

Maar genoeg reclame :newblush: terug naar de ZZZ(Z)'s :thumbup:

Link naar reactie

Ik verkoop meetapparatuur voor KABELs :schater: (en voor draadloos, tenminste, dat doet mijn collega)

en dat doe ik aan installateurs, aannemers, private netwerkeigenaren & operators :kisstogether:

:blink:

Link naar reactie
Ik verkoop meetapparatuur voor KABELs :schater: (en voor draadloos, tenminste, dat doet mijn collega)

en dat doe ik aan installateurs, aannemers, private netwerkeigenaren & operators :blink:

:huh:

kabels? hmmmmmmmmmmm Ik weet het niet hoor :kisstogether:

Nee hoor heel soms kabels rule!

Soms dan he :P

Ik kom wel even buurten op de Tine. Kom je met je Z3?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.