Ga naar inhoud

Bestellen bij BMW


ivodl

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van dit topic: http://www.digitalediensten.nl/z3forum/ind...p?showtopic=166 wilde ik wat onderdelen bestellen bij de dealer, maar had wat vragen:

Hoelang duurt het voordat ze zoiets binnen hebben, en wordt dit nog wel geleverd?

Zijn er nog meer chroom accesoires die BMW kan leveren? Dit omdat de prijzen echt veel lager liggen dan wat ik tot nu toe heb kunnen vinden en interesse heb in nog wat andere onderdelen (pookrand, pook, tacho ringen)

Alvast bedankt voor evt. reacties!

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De dealer kan uiteraard alle spullen bestellen als deze los te verkrijgen zijn!

Bij spoedbestelling heeft hij ze zelfs de dag erna, normale bestelling duurt zo´n 4 werkdagen.

Inderdaad zijn de diverse chroomspullen bij de dealer goedkoper.

Mijn ervaring met internet en veilingsites is dat je hier altijd goed op moet letten, eerst ff bij de dealer langs.

Zou wel persoonlijk langs gaan op een rustig tijdstip op de dag zodat de magazijnbeheerder wat tijd voor je heeft om rustig alles uit te zoeken.

Het makkelijkst werkt het natuurlijk als je de bestelnr al hebt :smart: Dan kun je zelfs telefonisch bestellen.

Als je in de buurt van de grens woont zou ik zeker in Duitsland gaan, daar zijn de spullen nog goedkoper :fez:

groet en suc6,

Pierre

Link naar reactie

Scheelt het bestellen van onderdelen veel bij de Duitse BMW dealer ten opzichte van de Nederlandse BMW dealer?

Kun je een percentage aangeven wat het scheelt?

En wat zijn de kortingen die je kan krijgen op de onderdelen? Hoogste tot nu toe wat ik kreeg was 13% bij een Nederlandse dealer. :smart:

Of scheelt dit per artikel?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.