Ga naar inhoud

Roberts topic


Aanbevolen berichten

Had al verwacht dat dit topic in rook zou opgaan dus heb ik het opgeslagen voor je Robert, scheelt weer een hoop werk. :blush:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo mede Z3 liefhebbers.

Vandaag via BMWclubnederland (ChrisXL bedankt voor jouw reaktie!) deze club/forum ontdekt; geweldig leerzaam en bruikbaar!

Ik ben zoekende naar een juiste Z3 om toe te treden tot de Z3rijders.

Nu kom je Target International te Eindhoven diverse keren tegen met auto's die nog moeten worden ingevoerd. KENT IEMAND DIT BEDRIJF?

Diverse Z3's voor redelijke prijzen (ook de BPM en kosten in achtnemend). Ik ben gaan kijken; beetje vreemd bedrijf. Importeur in vanalles (computers, tv,s machines etc. Staat in grijze donkere kale loods een dertigtal exclusievere auto's allen geimporteerd uit Duitsland. Niet gepoetst of wat ook. Mooie auto gezien, maar weet niet wat ik van het bedrijf moet denken.... Kent een van jullie dit bedrijf? ervaringen? Betrouwbaar ?

Er valt niet te handelen over de prijs, geen garantie oid.

Daarnaast ook een mooie gezien bij

A. en J. van Olst Auto's te Hulshorst. Nog niet geweest, morgen kijken. Stelt BOVAG-bedrijf, nagekeken; Bij BOVAG geregistreerd APK en Schadebedrijf niet als BOVAGverkoper auto's? Bekend bedrijf voor iemand? ervaringen? Betrouwbaar?

Heb op het forum de vraag met antwoorden over wel/niet airco en/of stoelverwarming. Leuk om te lezen. Meningen verschillen nogal.

Nieuwe vraag; wordt er naar jullie ervaring veel gerommeld met KM-standen op deze auto's?

Reeds geimporteerde auto's link?

Nog een vraag: stel dat ik later een (tweedehands) hardtop wil (ook dit stuk gelezen) wat voor prijskaartje moet ik denken?

Verder nog tips voor een liefhebber maar geen techneut inzake aankoop van een Z3?

Alvast bedankt!

Veel activiteiten en forumdiscussies, echt super.

Tot lezens en wie weet tot ziens op een van de komende activiteiten,

Robert

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welkom op het forum Robert!!!

Wanneer het forum weer up is zal ik het linkje zoeken betreffende Target, conclusie was dat je hier beter weg kon blijven.

Er staan op dit moment heel wat Zetjes te koop van forum members, maar het is net wat je zoekt. 4 of 6 cilinders? Facelift, ja of nee? Lage kilometer stand?

Tweedehands HT prijzen varieëren van €800,- tot €1100,-. Tel hier nog eens €300,- bij op voor een bijpassend montageset, en €300,- voor het eventueel te laten overspuiten in de juiste kleur.

Link naar reactie

Wellicht overbodig Robert, want ik begreep dat Chris mij al genoemd had: de mijne staat te koop. Een zwarte 6 cylinder.

Wat betreft kopen bij handelaren kan je kort zijn: er zit een hoop gajes tussen. Er zijn echter ook bedrijven die hun betrouwbaarheid hebben bewezen. Car gallery de Adelaar b.v. En laten we de garage van Roodkapje niet vergeten.

kan geen linkjes toevoegen dus maar ff zo:

mijn auto:

https://www.bmwzforum.nl//index.php?showtopic=3430

Link naar reactie

Mannen, bedankt voor de reacties zover! Thanks voor het opslaan en alsnog plaatsen!

DJLeonardo; zeker een mooie auto, doch wil met een viercilinder beginnen.

Vrijdagochtend nog bij Target geweest met een monteur om iets beter te bekijken, toch een paar dingetjes (lekken waarsch. bij krukas), daarnaast nog geen goed gevoel bij bedrijf, twijfel nog.

Daarna gaan kijken bij van A. en J. van Olst auto's te Hulshorst; IEMAND MET DIT BEDRIJF BEKEND?

Hoor het graag,

Nogmaals bedankt voor de reacties zover, er komt een nieuw lid bij!

Robert

Link naar reactie
heb mijn z3 bij target gekocht. alles was in orde papieren, onderhoudsboekje.

ook bij de keuring was alles ok.

En heb je schriftelijke garantie daarbij gekregen of met het praatje van: de auto's worden hier tegen lage handelsprijs verkocht dus geen garantie :) ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.