Ga naar inhoud

Ingezonden brief


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Ik heb een mailtje gekregen van Cabrio Care:

Wellicht iets leuks voor het forum: Cabrio Care doet mee aan Veronica's De Grote Beurt, in de uitzending van vrijdag 14 april, 's-avonds om 22.30hr. Uiteraard mag ik niets van te voren zeggen over wat er hoe en waar gepimpt wordt, maar het is wel een Z3!

Hartelijke groeten, Marcel

P.S: Cabrio Care te zien bij Veronica's De Grote Beurt! Kijk op vrijdag 14 april!

Ben benieuwd of de ZzZ van iemand hier op het forum is of dat we hem ooit IRL zullen tegenkomen...................... B)

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb toch ook wel eens heeeele mooie auto`s gezien hoor, maar ja, ik hou wel van een klein beetje pimpen, lekker individueel B)

Ze zouden die van mij ook wel onder handen mogen nemen hoor, maar niet te extreem, de Z vertegenwoordigd toch een aardige waarde.

Link naar reactie
Ik heb toch ook wel eens heeeele mooie auto`s gezien hoor, maar ja, ik hou wel van een klein beetje pimpen, lekker individueel B)

Ze zouden die van mij ook wel onder handen mogen nemen hoor, maar niet te extreem, de Z vertegenwoordigd toch een aardige waarde.

Bij deze ben je opgegeven :m: ;)

Link naar reactie
Er heeft een stukje van op de website gestaan, het ging toen om een gerestylde roadster tav €25000,-.

EDIT: Ergens in de links sectie verloren gegaan. B)

Was toch bij die jongens van Cornell?

Link naar reactie

Bij de jongens van Colonell kon je inderdaad een Z3 winnen als je het laagste unieke bod zou uitbrengen. En omdat ons ma nu ook het Z3 virus heeft gekregen dacht ik, ik ga het eens proberen. :huh:

Nou het is niet te doen. Meteen als je reageert berichtje terug dat er 36 mensen het zelfde bod hebben uitgebracht. Dus nogmaals geprobeerd. Maar helaas. :D

Lijkt me wel mooi een gepimpte Z3. maar soms zie je auto's bij de grote beurt die naar mijn smaak verschrikkelijk zijn omgebouwd. Afgelopen week die audi met twee kleuren blauw en grijs. This maar waar je van houdt he. :m:

Hopelijk maken ze de z3 niet in 2 kleuren of krijgt deze een bloemen print.

groetjes ilona :m:

Ps gelukkig dat smaken verschillen he

Link naar reactie
How, nu gaan we dingen door elkaar halen.

Z3 bij de grote beurt, ism Cabrio Care. Pimpin

Z3 bij autoXperience, ism cabrioland. Pimpin + winnen

Het kan nog steeds wel dezelfde auto zijn............ misschien heeft ie een roze kap gekregen???? :D

Link naar reactie
How, nu gaan we dingen door elkaar halen.

Z3 bij de grote beurt, ism Cabrio Care. Pimpin

Z3 bij autoXperience, ism cabrioland. Pimpin + winnen

Het kan nog steeds wel dezelfde auto zijn............ misschien heeft ie een roze kap gekregen???? :blink:

Als het maar geen rode is vind ik alles best :blink: ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.