Ga naar inhoud

Subwoofer project MQP


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ikzelf heb ook een HK subwoofer in het koffer, maar ik vind niet dat het echt heel goed is. Is niet te vergelijken met een woofer van JBL die ik in mijn andere auto had met versterker van JBL, maarja, dat was ook iets groter. Heb jij het al eens horen spelen een HK woofer in het koffer bij de QP? Wat zijn je bevindingen hieromtrend?

Greetz Jeroen

Link naar reactie

Jeroen,

Ik heb geen HK systeem, maar had een BMW HiFi systeem in de QP. Dus zonder de HK sub. Ik wil wel zo'n behuizing gebruiken om een 8" woofer in te bouwen :)

Nog nooit een HK systeem gehoord, maar zal niet kunnen tippen aan mij Polk + Sub systeem straks :lol::m:

Link naar reactie
Jeroen,

Ik heb geen HK systeem, maar had een BMW HiFi systeem in de QP. Dus zonder de HK sub. Ik wil wel zo'n behuizing gebruiken om een 8" woofer in te bouwen :lol:

Nog nooit een HK systeem gehoord, maar zal niet kunnen tippen aan mij Polk + Sub systeem straks :m: :D

Dat geloof ik :D

Ik dacht dat je een HK woofer wou installeren :) , klein misverstandje

Greetz

Link naar reactie

OK, ik ga (denk ik) toch zelf boxje maken (is goedkoper). Het gaat wel kleiner worden dan die van Huub, omdat ik die bak rechts ook al heb. :rolleyes:

Focal 21V2 maakt een goede kans, geschikt voor erg kleine ruimtes.

http://www.focal-fr.com/car/download%20fr/...s%20HP/21V2.pdf

8711243.jpg

Samen met die Audison van Huub lijkt me wel wat. Carsounds biedt me nu ook een Phoenix Gold Tantrum T300.2 of een MTX T4202 aan. Iemand ervaring met die 2?

Huub, wat heb jij voor die SRX betaald? EUR 200,-? En die speaker? ;)

Link naar reactie

Het uiteindelijke subkastje is kleiner dan zichbaar het kastje is maar 8 liter en past in de ruimte waar nu ook het gereedschap en het pompie liggen.Hebben hier voor gekozen om gelijk een plek te hebben voor de versterker.

Link naar reactie

Jongens, jongens, jongens,

gaat dit niet allemaal te ver ? :D

Hebben jullie niet gewoon nieuwe :

batterij9vi.jpg

nodig,

voor jullie :

26c1ae771c3ys.jpg

:schater::schater::schater:

Gr. van een audio-barbaar.

Link naar reactie

Thanks Huub. Ik zie dat de Focal een lagere Vas heeft, dus beter geschikt voor kleinere volumes. Dus daar ben ik wel uit :D

Die Audison op marktplaats :smart: , daar kan ik hem bijna nieuw voor kopen ;)

Link naar reactie
ga je die Focal subwoofer nog bestellen Ivo? (dat wordt weer wachten...)

ze hebben hem op voorraad :smart: anders zou ik het niet durven :schater:

Trouwens, JL Audio zit bij dezelfde importeur :D

Link naar reactie
Ivo hoe draaien de Focals???

ik heb nu 1/2 install af, maar die helft draait puik. Erg tevreden. Ze kunnen erg ver zonder vervorming te geven :banaan:

Link naar reactie
Focals zitten er nu allemaal in (deurpanelen los enzo, 1 van de originele tweeters losgesoldeerd, Focals erin :blink: )

Beter -_-

Maar nu mis je het laag nog zeker -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.