Ga naar inhoud

sportuitlaat


Tom1983

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een sportuitlaat onder mijn z3 1.9 uit 1996 gezet en het geluid is echt te heftig. als ik er rustig mee rij dus weinig toeren valt het best meee maar zodra ik het gas open trek dan is het iets te heftig..

Wat kan ik daar tegen doen..

ik heb allen de einddemper vervangen

de midden demper is nog gewoon origineel..

en hoe zit het met de tegendruk..

alvast bedankt

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De techneuten hebben hier vast wel een antwoord op. Ik herken je probleem, had onder mijn vorige ZZZ (1.8) een Eisenmann. Om een beetje op te schieten met een 1.8 moet nu eenmaal het gas er erop, dus meestal een hoop lawaai. Ik heb nu een 2.8 met standaard uitlaat en eigenlijk bevalt me dat prima. :D

Link naar reactie
Hallo ik heb een sportuitlaat onder mijn z3 1.9 uit 1996 gezet en het geluid is echt te heftig. als ik er rustig mee rij dus weinig toeren valt het best meee maar zodra ik het gas open trek dan is het iets te heftig..

Wat kan ik daar tegen doen..

ik heb allen de einddemper vervangen

de midden demper is nog gewoon origineel..

en hoe zit het met de tegendruk..

alvast bedankt

Als het geluid te heftig is kan je beter een originalo terugzetten :D ;)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb zaterdag met een stukje meegereden met de Z3, en kan concluderen dat er inderdaad een hoge resonantie toon in de uitlaat zit. Om gek van te worden. :thumbup: Absoluut niet te vergelijken met mijn uitlaat.

Hij is later die dag richting een lokaal tuning bedrijfje gereden, waar ik het resultaat niet van weet. Laat even wat van je horen Tom. :m:

@Berre: Mooie signature. :lol:

Link naar reactie

ik heb de sound gehoord van navigator, maar die is niet zo diep als de mijne, daarom wou ik ook eens horen van tom wat hij gedaan heeft.

die SIG heb ik gedaan met photoshop en 2 layers

ik zou er nog enkele moeten maken, maar eerst nog wa ideekes opdoen :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb pas een Remus onder onze 1.9 laten zetten en moet zeggen, dat het niet alleen een mooi gezicht is, maar ik een zeer beschaafd geluid.

Ben ik het helemaal mee ens :blink:

Link naar reactie
Ben ik het helemaal mee ens :blink:

Ik ken remus alleen van op opgefokte hondatjes en opels en kan nou niet zeggen dat ik dat mooi vind dat gejank maar op een z3... hoe klinken die eigenlijk? Dieper?

Link naar reactie
Ik ken remus alleen van op opgefokte hondatjes en opels en kan nou niet zeggen dat ik dat mooi vind dat gejank maar op een z3... hoe klinken die eigenlijk? Dieper?

Ivodl had een Remus en heeft die waarschijnlijk niet voor niets vervangen door Eisenmann, toendertijd.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.