Ga naar inhoud

Eisenmann's bestellen ?


Marvin

Aanbevolen berichten

Hai Chris, las ik nou ergens in een post dat je Eisenmann uitlaten evt. wil bestellen ? ;)

Als de prijs goed is, zou voor mij misschien deze wel lekker zijn !

002211350010494712530je.jpg

Keep me posted ! ;)

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat brul al voldoende is, klinkt tie net als die van Patrick volgens mij !? ;)

BRULLL is de illigale versie zeker, waar je na een lange rit tureluurs van wordt !? ;)

Link naar reactie
2 x70 mm? Race of Sound?

What's the difference ! ? ;)

Het voorbeeld zegt genoeg toch ? 2 X 70 mm.

De ene doet brul en de andere doet BRULLL :lol:

;) die is leuk Ruud!!

Link naar reactie
2 x70 mm? Race of Sound?

What's the difference ! ? ;)

Het voorbeeld zegt genoeg toch ? 2 X 70 mm.

De ene doet brul en de andere doet BRULLL :lol:

;) die is leuk Ruud!!

Ja, hij had een ander vak kunnen kiezen !!!! :schater:

Link naar reactie
Ik denk dat brul al voldoende is, klinkt tie net als die van Patrick volgens mij !? ;)

Nah............ moet je eerst een grotere 6 cylinder voor hebben :lol:

En de 4 pijpjes klinken toch echt anders dan de twee pijps ;) IMHO

Link naar reactie
Ik denk dat brul al voldoende is, klinkt tie net als die van Patrick volgens mij !?  :lol:

BRUL is de illigale versie zeker, waar je na een lange rit tureluurs van wordt !?  ;)

Idd, sound klinkt al hevey genoeg net zoals bij patrick B)

Weet ik en Chris genoeg ! :D

En van dat andere vak meende ik niet zo hoor ! ;)

ckym80s3im.jpg

Voor je het weet wordt ik verbannen naar BUDAPEST ! :schater::schater:

Link naar reactie
Ik denk dat brul al voldoende is, klinkt tie net als die van Patrick volgens mij !?  :lol:

Nah............ moet je eerst een grotere 6 cylinder voor hebben :D

En de 4 pijpjes klinken toch echt anders dan de twee pijps ;) IMHO

Ja nou weet ik het nog niet zeker ! Ga je me een zwaardere ZZZ aanpraten Chris ? ;)

Link naar reactie
;) ;)

Natuurlijk niet. Geef alleen maar aan dat wat je van een 2.8 hoort je nooit van een 2.0 kan verwachten. Tenzij je natuurlijk een cdtje met ADOPAT, Huub of Leander geluid brandt :lol:

Moet ik toch eerst een 2 liter met een Eisenmann horen ! :D

Ik ga erin ! Niet in de uitlaat hoor maar achter de gebreide broek .

Morgen middag nog ff bij Wilko langs, naar z'n thuisnetwerkje kijken en maken hoop ik. En uiteraard nog ff ZZZ praat ! B)

Trusten !

Link naar reactie
:lmao:  ;)

Natuurlijk niet. Geef alleen maar aan dat wat je van een 2.8 hoort je nooit van een 2.0 kan verwachten. Tenzij je natuurlijk een cdtje met ADOPAT, Huub of Leander geluid brandt B)

Moet ik toch eerst een 2 liter met een Eisenmann horen ! :huh:

Ik ga erin ! Niet in de uitlaat hoor maar achter de gebreide broek .

Morgen middag nog ff bij Wilko langs, naar z'n thuisnetwerkje kijken en maken hoop ik. En uiteraard nog ff ZZZ praat ! B)

Trusten !

Marvin je zou even de mijn moeten horen ik heb een 2x70 eisenman sound.

André

Link naar reactie
:lmao:  ;)

Natuurlijk niet. Geef alleen maar aan dat wat je van een 2.8 hoort je nooit van een 2.0 kan verwachten. Tenzij je natuurlijk een cdtje met ADOPAT, Huub of Leander geluid brandt B)

Moet ik toch eerst een 2 liter met een Eisenmann horen ! B)

Ik ga erin ! Niet in de uitlaat hoor maar achter de gebreide broek .

Morgen middag nog ff bij Wilko langs, naar z'n thuisnetwerkje kijken en maken hoop ik. En uiteraard nog ff ZZZ praat ! ;)

Trusten !

Marvin je zou even de mijn moeten horen ik heb een 2x70 eisenman sound.

André

Hai Andre, Vind jij dat er voldoende extra sound in zit om de prijs te vergoeden ? :huh:

Link naar reactie
:lmao:  ;)

Natuurlijk niet. Geef alleen maar aan dat wat je van een 2.8 hoort je nooit van een 2.0 kan verwachten. Tenzij je natuurlijk een cdtje met ADOPAT, Huub of Leander geluid brandt B)

Moet ik toch eerst een 2 liter met een Eisenmann horen ! B)

Ik ga erin ! Niet in de uitlaat hoor maar achter de gebreide broek .

Morgen middag nog ff bij Wilko langs, naar z'n thuisnetwerkje kijken en maken hoop ik. En uiteraard nog ff ZZZ praat ! ;)

Trusten !

Marvin je zou even de mijn moeten horen ik heb een 2x70 eisenman sound.

André

Hai Andre, Vind jij dat er voldoende extra sound in zit om de prijs te vergoeden ? :huh:

Nou Marvin je moet maar eens luisteren want er zit een erg diepe sound in helemaal als hij warm is, en is zeker niet te vergelijken met een originele demper.

Je moet er rekening mee houden dat je huidige interieur geluid wel zal veranderen, ik beleef er veel plezier aan, zeker als je open rijdt heb ik de radio uit.

André

Link naar reactie
:wub:  :wub:

Natuurlijk niet. Geef alleen maar aan dat wat je van een 2.8 hoort je nooit van een 2.0 kan verwachten. Tenzij je natuurlijk een cdtje met ADOPAT, Huub of Leander geluid brandt :wub:

Moet ik toch eerst een 2 liter met een Eisenmann horen ! :D

Ik ga erin ! Niet in de uitlaat hoor maar achter de gebreide broek .

Morgen middag nog ff bij Wilko langs, naar z'n thuisnetwerkje kijken en maken hoop ik. En uiteraard nog ff ZZZ praat ! ;)

Trusten !

Marvin je zou even de mijn moeten horen ik heb een 2x70 eisenman sound.

André

Hai Andre, Vind jij dat er voldoende extra sound in zit om de prijs te vergoeden ? :wub:

Nou Marvin je moet maar eens luisteren want er zit een erg diepe sound in helemaal als hij warm is, en is zeker niet te vergelijken met een originele demper.

Je moet er rekening mee houden dat je huidige interieur geluid wel zal veranderen, ik beleef er veel plezier aan, zeker als je open rijdt heb ik de radio uit.

André

Het geluid is heeeeerlijk van de Eisenman. Lekkere lage rustige senore brom die het ergste doet vermoeden. En inderdaad, pas als je gas geeft dan hoor je hem boven alles en iedereen uit. Ik heb heel lang zonder muziek gereden. Ik begin nu pas een beetje muziek te draaien in de Z3. Maar ik doe het net zolief zonder muziek, want de mooiste muziek komt nog altijd ver van achteren uit he!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.