Ga naar inhoud

Ben je zo zuinig op je ZzZ :(


simca1999

Aanbevolen berichten

Ik bespaar maar om de discussie met de gemeente Nijmegen aan te gaan. Ik verwacht niet dat ik dat ga winnen. Tenzij een Z3-jurist daar brood in ziet. Ik heb wel een rechtbijstandverzekring.

Zo heb ik mijn voorbumper er een keer volledig af gereden. Ook met maar 10-20 km/u. Aan de verzekering voorgelegd om toch een keer de gemeente er op aan te spreken. Zij gaven aan dat NIET te gaan doen, want dat had toch geen enkele zin. Verspilde moeite dus en voor mij 1200 eur schade :-(

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik stel voor eerst die debielen van 3VO :unsure: te deporteren naar rottumerplaat. Als het aan die club ligt mogen we straks alleen nog maar fietsen (met een hharnas aan, dat wel)

Link naar reactie

Ahh fijn dat het bij iedereen leeft!!

Tussen dongen en tilburg hebben ze er ook maar eens 6 bulten bijgelegd.

Dat is een soort polderweg notabene!Lekker op de trekker!!!

Een van de redenen niet meer in tilburg te komen.Valt mee dat ze op de A59 geen maanlandschap creeeren.Of rotondes neerleggen.

In Ettenleur hebben ze eea verbeterd daar bleef je gewoon hangen op betonbalken.Zelfs met kruipsnelheid,bonkte mijn bodemplaat erop.GDVRRRDE.

greets wout :unsure:

Link naar reactie
Dat is misschien niet eens zo'n gek idee. Je wordt er echt gek van in Nederland. Zit momenteel in Zuid Afrika en daar kennen ze wel drempels, maar zijn gelukkig nog niet zo door geslagen. Alleen als je een drempel tegen komt, kan je beter omrijden met je ZZZ, want dan zijn ze ook wel erg hoog of gewoon vierkante blokken op het asfalt gelegd.

Groet

Ik denk dat je ook nog wel eens een wild beest tegenkomt daar.Thanx for reply

gr wout

Link naar reactie
Ik denk dat je ook nog wel eens een wild beest tegenkomt daar.Thanx for reply

gr wout

Heb inderdaad al een paar keer bijna een baviaan van zijn sokken gereden. En dan bedoel ik niet de mensen die hier wonen, ;), hoewel die soms ook het verstand van een baviaan hebben. :unsure: :banaan:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb echt voor de drempel geremd en misschien met 10 km/uur er over heen.

Ik bespaar maar om de discussie met de gemeente Nijmegen aan te gaan.

zie 't helemaal voor me;

17 juni in een file van 50 zzz/zzzz met 5km per uur door nijmegen :schater: :schater: :schater:

@ivo, kan je dat eten? geitenwollenveganistenecofietslinnetasmethennepinktopdruk :schater::kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.