Ga naar inhoud

Bij de stealer?


Karin

Aanbevolen berichten

Vakkennis bij de BMW Stealer,

Vandaag ging ik even een bestelde lakstift ophalen, ik wilde ook een lampje voor de nummerplaatverlichting ( bedankt nog voor de adviezen) kopen, De vakman vroeg het nog even aan de technischeman, en die wist zo dat het een 10 watt buislampje moet zijn. Ik zei nog dat het een ander lampje moest zijn, want ik had het oude lampje bij me. Die technischeman? vertelde mij dat dat een lampje was van het stadslicht. Ik vertelde hem dat mijn man (Richard) niet aan de koplampen had gesleuteld, alleen maar aan de nummmerplaatverlichting. Nou, volgens hem had dat lampje, wat Richard er uit gehaald had, dan al in de auto gelegen. (niet dus) Ik kreeg dus geen andere mee, hij wist het echt zeker.

Ook wilde ik een Nederlandstalig instructieboekje bestellen. De vakman? die mij te woord stond vroeg me voor welke auto het was en ik vertelde hem trots dat, dat een Z3 is. Hij wilde het kenteken weten en ging kijken naar de Z3 en schreef de gegevens op. Hij maakte ook nog een opmerking over de kleur.

Echter toen ik thuis kwam, ging de telefoon. De vakman? vroeg `Is het een cabriolet mevrouw?'

JAAAAA!!!!!!! één minuut later weer de vakman? aan de telefoon, of ik nog even het chassisnummer voor hem op kon zoeken, want hij had wel veel soorten boekjes.

Nu begrijp ik waarom Richard zijn BMW's elders kocht.

:rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou dan weet je in ieder geval dat je niet naar deze BMW dealer moet gaan voor onderhoud want als er iets moet worden vervangen dan zullen ze vermoedelijk 5-serie onderdelen gebruiken.

André

Deze stealer vaak bezoeken of voor onderhoud? Nou, ik dacht het dus niet.

En wat betreft welke dealer het is, om geen namen te noemen, die uit Woerden.

:rolleyes: :D

Link naar reactie
Nou dan weet je in ieder geval dat je niet naar deze BMW dealer moet gaan voor onderhoud want als er iets moet worden vervangen dan zullen ze vermoedelijk 5-serie onderdelen gebruiken.

André

Deze stealer vaak bezoeken of voor onderhoud? Nou, ik dacht het dus niet.

En wat betreft welke dealer het is, om geen namen te noemen, die uit Woerden.

:rolleyes: :D

Als een dealer het goed doet vermelden we zijn naam, zie ik hier op het Forum. Het siert je dat je het in dit geval vaag houdt. :D

Link naar reactie

Ik kan ook het tegenovergestelde verhaal vertellen. Vorige week bij de Kera in Kerkrade voor een nieuw lampje. Had het lampje niet meegenomen, maar was er vrij zeker van dat het een lampje met vaste fitting was. Volgens werkplaatschef en baliemedewerker moest het toch echt een los lampje zijn zonder fitting. Toch eigenwijs doen en zonder lampje naar huis gegaan. Thuis aangekomen bleek dat het lampje gewoon uit zijn fitting getrokken kon worden. :rolleyes:

Link naar reactie

Maaral Alkmaar: gebeld, of het hendeltje voor de achterklep van de roadster er was.

Daar aangekomen bleek 15 i.p.v. aangegeven 18 euro te kosten. Bij het afrekenen verteld dat ik de clips voor de bekleding van de deuren van de coupe nog niet had betaald.

Reactie: "o, dat waren er toch maar een paar"

Ik: bedankt!! en tot de volgende keer.

TOP!!! Wilko

Link naar reactie

De mensen bij Zwartepoorte in Roosendaal en Goes hebben me tot nu toe altijd van goed advies en de juiste onderdelen voorzien. Niet goedkoop (soms wel goedkoper dan de online ETK ;) ) maar wel behulpzaam ^_^

Link naar reactie

Ivo, heb 2 maanden mijn pre-owned 1 serie by Zwartepoorte Roosendaal gekocht en kreeg daar inderdaad een goed gevoel bij.

Was voor die tijd een aantal andere dealers afgereden (dordrecht/Rotterdam) maar vond a) het aanbod miserabel (afgetrapte leasebakken) en :rolleyes: de hele houding van de verkopers arrogant.

Zwartepoorte komt zeer professioneel over.

Heb vorig jaar mijn zzz bij een niet bovag dealer aangeschaft en ben daar ook zeer tevreden over

rob

Link naar reactie
De mensen bij Zwartepoorte in Roosendaal en Goes hebben me tot nu toe altijd van goed advies en de juiste onderdelen voorzien. Niet goedkoop (soms wel goedkoper dan de online ETK ^_^ ) maar wel behulpzaam :rolleyes:

Ik ga ook altijd naar zwartepoorte, ze zijn inderdaad erg behulpzaam maar ook heel erg duur. Laatst een beurt voor m'n 5 touring laten doen, een stadslichtje moest worden vervangen en daar werd maar liefst 36 euro excl btw voor gerekend. (is precies 30 seconden werk)

Link naar reactie
De mensen bij Zwartepoorte in Roosendaal en Goes hebben me tot nu toe altijd van goed advies en de juiste onderdelen voorzien. Niet goedkoop (soms wel goedkoper dan de online ETK  :) ) maar wel behulpzaam  ^_^

Ik ga ook altijd naar zwartepoorte, ze zijn inderdaad erg behulpzaam maar ook heel erg duur. Laatst een beurt voor m'n 5 touring laten doen, een stadslichtje moest worden vervangen en daar werd maar liefst 36 euro excl btw voor gerekend. (is precies 30 seconden werk)

tja, zo hebben ze bij mij eens ruitensproeier vloeistof gerekend voor EUR 7 nog wat, terwijl ik het zelf net bijgevuld had :rolleyes:

Link naar reactie
De mensen bij Zwartepoorte in Roosendaal en Goes hebben me tot nu toe altijd van goed advies en de juiste onderdelen voorzien. Niet goedkoop (soms wel goedkoper dan de online ETK  B) ) maar wel behulpzaam  ^_^

Ik ga ook altijd naar zwartepoorte, ze zijn inderdaad erg behulpzaam maar ook heel erg duur. Laatst een beurt voor m'n 5 touring laten doen, een stadslichtje moest worden vervangen en daar werd maar liefst 36 euro excl btw voor gerekend. (is precies 30 seconden werk)

tja, zo hebben ze bij mij eens ruitensproeier vloeistof gerekend voor EUR 7 nog wat, terwijl ik het zelf net bijgevuld had :rolleyes:

dat had ik ook, ik heb hem net voor de beurt helemaal gevuld en toch stond er weer een litertje op de rekening. Ik heb wel het idee dat dit iets van de laatste tijd is. Had 2 jaar geleden iets los hangen onder de dorpel (zelf ergens overheen gereden) Zonder afspraak naar toe gereden, daar bleek dat de kriksteun ook was verdwenen. Hebben ze allemaal netjes gerepareerd, de auto gewassen en ik hoefde toen nog geen 30 euro af te rekenen. Wellicht gaat het financieel niet helemaal top en moeten ze wat meer centjes gaan verdienen :)

Link naar reactie
een stadslichtje moest worden vervangen en daar werd maar liefst 36 euro excl btw voor gerekend. (is precies 30 seconden werk)

Ik ben er bij geweest toen mijn dealer een lampje verving; het ruitensproeier reservoir moest er uit. Kostte al met al minimaal 20 minuten werk, wat me slechts gedeeltelijk in rekening werd gebracht. Vind ik prima, geen moeite mee, uiteindelijk.

Ik kan er ook voor kiezen het zelf te doen. Kost niets, ben alleen een uur aan het klooien.. als ik het al voor elkaar krijg... My point: maak de keuze, doe het zelf of laat het doen. Met de consequenties. :unsure:

Link naar reactie

ze gebruiken tegenwoordig een service bak. Daar zit dus ook dat litertje ruitenspul in. Is die vol (zoals bij mij), dan ligt dat litertje gewoon in de kofferbak in een dichte fles.

Gebeurt bij de Golf ook altijd. Alleen heb ik nu een plank vol met die troep staan onderhand want het zijn allebei cabrios die niet in de regen gebruikt worden ... :unsure:

Link naar reactie
een stadslichtje moest worden vervangen en daar werd maar liefst 36 euro excl btw voor gerekend. (is precies 30 seconden werk)

Ik ben er bij geweest toen mijn dealer een lampje verving; het ruitensproeier reservoir moest er uit. Kostte al met al minimaal 20 minuten werk, wat me slechts gedeeltelijk in rekening werd gebracht. Vind ik prima, geen moeite mee, uiteindelijk.

Ik kan er ook voor kiezen het zelf te doen. Kost niets, ben alleen een uur aan het klooien.. als ik het al voor elkaar krijg... My point: maak de keuze, doe het zelf of laat het doen. Met de consequenties. :lmao:

Geloof me, bij een 5 touring kost het je niet meer dan 30 seconden. Doe ik normaal ook zelf echter ging deze een dag voor de beurt kapot, kunnen ze gelijk meenemen dacht ik....

Link naar reactie
De link met woerden is snel gevonden  :wub:  :wub:

Is toch bij Reeuwijk in de buurt???? :wub:

Niet zo ver, maar gouda is dichter bij daar is ook een vesteging en hoe de service is weet ik niet ik breng mijn auto daar nooit, maar dat begrijp je wel waarom :wub: :D

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Is toch bij Reeuwijk in de buurt???? <_<

Niet zo ver, maar gouda is dichter bij daar is ook een vesteging en hoe de service is weet ik niet ik breng mijn auto daar nooit, maar dat begrijp je wel waarom :party:

Link naar reactie
Vakkennis bij de BMW Stealer,

Vandaag ging ik even een bestelde lakstift ophalen, ik wilde ook een lampje voor de nummerplaatverlichting ( bedankt nog voor de adviezen) kopen, De vakman vroeg het nog even aan de technischeman, en die wist zo dat het een 10 watt buislampje moet zijn. Ik zei nog dat het een ander lampje moest zijn, want ik had het oude lampje bij me. Die technischeman? vertelde mij dat dat een lampje was van het stadslicht. Ik vertelde hem dat mijn man (Richard) niet aan de koplampen had gesleuteld, alleen maar aan de nummmerplaatverlichting. Nou, volgens hem had dat lampje, wat Richard er uit gehaald had, dan al in de auto gelegen. (niet dus) Ik kreeg dus geen andere mee, hij wist het echt zeker.

Ook wilde ik een Nederlandstalig instructieboekje bestellen. De vakman? die mij te woord stond vroeg me voor welke auto het was en ik vertelde hem trots dat, dat een Z3 is. Hij wilde het kenteken weten en ging kijken naar de Z3 en schreef de gegevens op. Hij maakte ook nog een opmerking over de kleur.

Echter toen ik thuis kwam, ging de telefoon. De vakman? vroeg `Is het een cabriolet mevrouw?'

JAAAAA!!!!!!! één minuut later weer de vakman? aan de telefoon, of ik nog even het chassisnummer voor hem op kon zoeken, want hij had wel veel soorten boekjes.

Nu begrijp ik waarom Richard zijn BMW's elders kocht.

:hamer:

Vorige week ging mijn man Richard even het instructieboekje, en het juiste lampje ophalen. Ik vermoed dat iemand het forum bezoekt, want wat wil het geval, hij krijgt het instructieboekje en het lampje zonder af te rekenenen zo mee......

Of ligt het er aan dat hij een man is??? :D :unsure:

In ieder geval vind ik het erg tof van de dealer.

<_<:party: :D

Link naar reactie
Vorige week ging mijn man Richard even het instructieboekje, en het juiste lampje ophalen. Ik vermoed dat iemand het forum bezoekt, want wat wil het geval, hij krijgt het instructieboekje en het lampje zonder af te rekenenen zo mee......

Of ligt het er aan dat hij een man is??? :D :unsure:

In ieder geval vind ik het erg tof van de dealer.

<_<:party: :D

Of de rekening volgt nog... :hamer:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.