Ga naar inhoud

kofferrek


iloon

Aanbevolen berichten

Hoi,

Even een vraagje,

Zoals jullie gezien hebben heb ik een kofferrek. Omdat de auto buiten staat en het hier nogal vaak regend in dit kikkerlandje ben ik bang voor roest. Heb dat namelijk wel eens gezien bij een andere Z3. Kun je dit tegengaan?

Volgens mij kan mijn kofferrek er ook af en waar zou je dan van die dopjes kunnen kopen?

groetjes ilona :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kwestie van eens een keertje alles loshalen en de randjes nalopen met een lakstiftje.

De dopjes moet je vast wel bij de Stealer kunnen kopen volgens mij.

Ik heb ook zo'n geboord dingshaking.gif, hoe hebben ze het ooit kunnen verzinnen!!! :blush:

Link naar reactie

Hoi,

Ik bedoel echt het rekje. Het onderste gedeelte daar kan water inblijven staan wat dus zorgt voor roest ben ik bang. Denk dat ik het nog even aankijk. En anders gaat dat ding eraf dan maar 4 gaatjes die ik wel opvul met dopjes.

Maar je kunt dat rekje dus niet opnieuw laten spuiten???? Of wordt het kalf dan groter dan de koe?

groetjes ilona :)

Link naar reactie
Hoi,

Ik bedoel echt het rekje. Het onderste gedeelte daar kan water inblijven staan wat dus zorgt voor roest ben ik bang. Denk dat ik het nog even aankijk. En anders gaat dat ding eraf dan maar 4 gaatjes die ik wel opvul met dopjes.

Maar je kunt dat rekje dus niet opnieuw laten spuiten???? Of wordt het kalf dan groter dan de koe?

groetjes ilona :)

Rekje kan natuurlijk gespoten worden, en al heetf deze last van roest kan dat goed behandeld worden ;) :D

Link naar reactie

Dat rekje krijg je inderdaad wel schoon met flink poetsen; tenzij het chroom is gaan barsten.

Volgens mij valt het wel mee met de kans op roest aan de gaten in het kofferbakdeksel. De doppen zijn inderdaad bij de dealer te halen. Ik heb zwart plastic wat ik (nog steeds) in kleur wil gaan spuiten.

Link naar reactie

Mijn rekje heeft een tijd buiten gestaan in weer en wind ( ook in de regen) en niets aan te zien na een poetsbeurt.

Roest op de klep ook nog niet gezien.

Heb het kreng er nu overigens niet meer op, vind persoonlijk zonder mooier.

Kreeg bij de auto chromen en zwarte plastik dopjes, wist niet dat die dingen zo duur waren.

Anne

Link naar reactie
Heb gelukkig ook de chromen dopjes erbij gekregen :D  Als je dan toch met een verpeste achterklep moet rondrijden................... :huh:

.........zou ik zwarte dopjes op m'n achterklep plaatsen. Valt toch wat minder op, op jouw zwarte klep. IMHO natuurlijk. :ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.