Ga naar inhoud

de deuken dr


eddy

Aanbevolen berichten

:D nog steeds zijn er mensen die bij het openen van hun deur merken dat de ruimte minder was dan zij dachten (eikels!!!).

Nou stoorde ik mij hevig aan die kleine deukjes, dus tijd voor actie . Afspaak gemaakt met autobody correction bv (uitdeuken zonder spuiten). en binnen 1,5 uur 2 perfecte deuren TOPPIE!!! :D En nou maar hopen dat.......

groetjes eddy

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zoek ook altijd de hoekplekken op. Heb zelf wel eens een deukendr ingeschakeld, perfect resultaat.

Leuk gezicht ook, ze gaan via het raam naar binnen met een lange ijzeren staaf die gebogen is, daar hebben ze er dan verschilende van met verschillende diameters. Zit allemaal verpakt in een soort van biljartkoffer.

Ze lichten het geheel uit met een staande tl-lamp op wieltjes.

Dacht toen eerst dat ik een deukje had bij het tl licht bleken het er drie te zijn :D

Kreeg toen kwantumkorting, eerste deukje 70 euro, drie deukjes voor 100 euro!

Ze krijgen alleen niet alles weg, daar waar het plaatwerk dubbel is of waar ze met de uitdeukstokken niet bijkomen gaat het niet :D

Meestal doen die gasten ook spotrepair: kleine plekjes steenslag ed bijwerken met een heel klein spuitpistool.

Wel een (goedkopere) uitkomst bij dat soort kleine ergernissen.

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

ik ben nu voor de tweede keer bij hem geweest .de eerste keer was tijdens een mx5 dag.(inderdaad hiervoor had ik een mx5 :D ) wat precies de kosten zijn durf ik niet zeker te zeggen want dit dr bezoek had ik nog te goed van de garage waar ik mijn z3 gekocht heb :D maar ik meen dat het 75 eurotjes ex per bodypart.

helaas geen site alleen een telnr 06-22661212 (martin de Kruijff).

zeg dan maar dat je het nr van die gozer met die rooie z3 heb (krijg ik de volgende keer mischien korting :D )

gr eddy

Link naar reactie
  • 1 maand later...
we moesten die man maar eens uitnodigen op een meeting > groepskorting  :blink:

Ik ben dan zeker geinteresseerd!

Ik moet eigenlijk ook naar een butsje laten kijken, kunnen we hem niet samen naar 1 plek laten komen....??, soort van twee voor de voorrijprijs van één..... :blink: B)

Link naar reactie

Toch tijd dat iemand de eerste hulp, sorry, de dokter belt!! Mijn baby is gelukkig momenteel gezond. Doet die dokter huisbezoeken of moeten we in de kliniek langsgaan??

Leuk mekaar ergens centraal een keertje te treffen. Kunnen we meteen de matjes van Dylotic en de lampjes van Ivo uitwisselen.

Ikzelf wil wel een paar binnenhemeltjes meenemen.

Moet ik alleen nog snel ergens een bagagerekje kopen :)

groet,

Pierre

Link naar reactie
Toch tijd dat iemand de eerste hulp, sorry, de dokter belt!! Mijn baby is gelukkig momenteel gezond. Doet die dokter huisbezoeken of moeten we in de kliniek langsgaan??

Leuk mekaar ergens centraal een keertje te treffen. Kunnen we meteen de matjes van Dylotic en de lampjes van Ivo uitwisselen.

Ikzelf wil wel een paar binnenhemeltjes meenemen.

Moet ik alleen nog snel ergens een bagagerekje kopen :lol:

groet,

Pierre

Ik ben er helemaal voor, iedereen z'n butsjes laten doen en laten we er dan ook meteen een tourtje aan vast knopen....wat is de beste plek in Nederland???

Link naar reactie
Toch tijd dat iemand de eerste hulp, sorry, de dokter belt!! Mijn baby is gelukkig momenteel gezond. Doet die dokter huisbezoeken of moeten we in de kliniek langsgaan??

Leuk mekaar ergens centraal een keertje te treffen. Kunnen we meteen de matjes van Dylotic en de lampjes van Ivo uitwisselen.

Ikzelf wil wel een paar binnenhemeltjes meenemen.

Moet ik alleen nog snel ergens een bagagerekje kopen :lol:

groet,

Pierre

Ik ben er helemaal voor, iedereen z'n butsjes laten doen en laten we er dan ook meteen een tourtje aan vast knopen....wat is de beste plek in Nederland???

Beste plek is denk ik ergens tussen den-bosch en utrecht!!

Maar maakt me ook niet zo veel uit als ik maar niet vanuit het zuiden helemaal naar de wadden of Groningen hoef te rijden ;)

Ben zelf pas eind augustus met vakantie ;)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb nu helaas ook ergens een deukje opgelopen en de afzender was onbekend :D en heb dus ook interesse.

Ik kan veel zaterdagen en kom het liefste op een plek ergens centraal in Nederland omdat ik uit het noorden van Noord Holland moet komen...

Maar zo te zien is dit onderwerp aan het doodbloeden. Ik lees hier prijzen van 70 euro voor 1 en 100 euro voor 3 deuken en dat is spotgoedkoop. Heb vandaag geinformeerd en de normale (officiele) prijs is 140 euro voor 1 deuk ;) en een beetje matsen hier en daar verlaagt de prijs tot 100 euro, dus die deuken dr van 70 euro lijkt me een goede prijs!

Wie o wie wil deze kar trekken? Ik doe in ieder geval mee.

Groeten, Rem.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heb vanavond op de sportschool ff bij een deukendokter geinformeerd.Die jongen heeft een eigen bedrijf en een ingerichte bus,hij heeft wel interesse in een zaterdagklus en ik wil wel ff op het forum polsen over wie,waar(in het midden van het land)en of iemand een overdekte ruimte heeft of weet, dit in verband met de verlichting het schijnt moeilijk te zijn om in zonlicht te ontdeuken.Heb het verder nog niet over kosten gehad omdat ik eerst wil weten of er interesse is en we het kunnen organiseren.

Groet Huub :D

Link naar reactie

Zou ik niet weten maar heb wel een andere kennis met een poetsbedrijf zou hem dan ook kunnen vragen als hij dat kan???

Groet huub

Pierre zit je nu op dat CP :D

Link naar reactie

Neen Huub, ga op bezoek bij onze vrienden in Zeeland ergens eind augustus voor een weekje, heb nu eerst drie weekjes op balkonia! B)

Oeps al een weekje eropzitten en een aantal klusjes geklaard :D

Zou mooi zijn als je die poetser ook kon strikken, doet ie spotrepair??

groet,

Pierre

Link naar reactie

Deuken dokter meeting...

Was ook al bezig om iets dergelijks op poten te zetten. Ik krijg als het goed is vanavond een prijsopgave van een gerenommeerd bedrijf (belangrijk!) voor het herstellen van diverse schade's zoals parkeerschade's, krassen, spot-repair etcetera. Dit schijnt op zo'n meeting uitgevoerd te kunnen worden. Mogelijke lokaties zijn Almere of Utrecht, dus centraal denk ik.

Als ik meer weet laat ik dat weten.

Huub: dan moeten we maar zien wie goedkoper/beter is???

IK hou jullie op de hoogte, groeten, Rem.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.