Ga naar inhoud

Hardtop


Karin

Aanbevolen berichten

Hallo kenners,

even een vraagje over de hardtop, er zijn verschillende merken en modellen in omloop kan iemand dit eens duidelijk weergeven of staat er ergens iets over evt. met foto?

zoals origineel BMW, Hamann of Wiesman.

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

HEY KARIN,

Even door het forum wandelen bij members,kom je veel foto's tegen.

Orgineel is een beetje boller van uiterlijk,hamann /wiesmann iets vlakker bovenop en de ruit is wat anders.

succes

groet wout

Link naar reactie

Is altijd weer leuk om deze fraaie ZZZ te zien...! :P

Pierre, ik heb je inschrijving voor de Frieslandrit nog niet gezien. Kunnen de members die jou en je ZZZ niet kennen, 'm eindelijk eens IRL aanschouwen.

Ik weet het, zaterdag, de kinderen enz., maar doe je best er te zijn.

Link naar reactie
Zal alleen niet meevallen om er een in jouw kleur te vinden :P:m:

ja dat denk ik ook.

de kleur zal bij een goede spiuiter moeten worden gedaan, maar zwart is ook niet lelijk.

vooralsnog blijf ik wel open rijden.

zoals vandaag weer ruim 200 km onder de banden door.

we zijn een rit voor onze andere auto's aan het uitzetten en dat gaat iets sneller in de ZZZ.

ook met open kap zie je zoveel meer.

Link naar reactie
Zorg er wel voor dat de Zzz niet scheef is, anders krijg je die HT er nooit deftig op.  :schater: :schater:    spreek uit ervaring ;)

De Hamann HT blijft in mijn opzicht wel de mooiste die er is, alleen jammer dat ze zo moeilijk te vinden zijn.

EENS!!maar heb een orginele in de verkeerde kleur,maar 't ken net.

gr wout

Link naar reactie
Hoi Karin,

Ik heb een permanente hardtop...

Is ook heel praktisch :huh:

Een permanent én een harde top... :blush:

Of een permanente harde top... :ok:

Link naar reactie
een permanente harde  :schater:  blij dat je terug bent, frietje  :huh:

Vanaf 3 April denk ik weer even weg.

Ik heb Zo'n experia-box besteld van KPN, als dat maar goed gaat :blush:

"Beste Mona: Mijn man wilt dat ik hem oraal bevredig !! Moet ik dat nu slikken ??"

Link naar reactie

Bedankt voor de reacties zover ik moet zeggen ik had een mooie gevonden zie

My Webpage

Vanmiddag gebeld en de verkoper zei dat hij nog beschikbaar was. Bel ik om 18;00 blijkt ie zaterdag al verkocht te zijn :blush:

Verder heb ik vandaag aardig wat sites bezocht en helaas weining gevonden.

Mijn voorkeur gaat uit naar een zwarte 1.9 (mag ook een krachtigere motor zijn) met stoelverwarming en airco. Deze auto had alles (ook de airco)

Ben nu in Duitsland aan het kijken heb alleen geen idee wat er allemaal bij komt kijken. Maar waar een wil is is weg.

Link naar reactie
Bedankt voor de reacties zover ik moet zeggen ik had een mooie gevonden zie

My Webpage

Vanmiddag gebeld en de verkoper zei dat hij nog beschikbaar was. Bel ik om 18;00 blijkt ie zaterdag al verkocht te zijn :huh:

Verder heb ik vandaag aardig wat sites bezocht en helaas weining gevonden.

Mijn voorkeur gaat uit naar een zwarte 1.9 (mag ook een krachtigere motor zijn) met stoelverwarming en airco. Deze auto had alles (ook de airco)

Ben nu in Duitsland aan het kijken heb alleen geen idee wat er allemaal bij komt kijken. Maar waar een wil is is weg.

Hier op het forum staat een zwarte te koop van DJL, is wel een 2.8 en een hele mooie ^_^

Zie HIER

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.