Ga naar inhoud

Dak er af !!!!


Marvin

Aanbevolen berichten

Hoera, victorie, eindelijk een beetje zon , en :

Voor de eerste keer met m'n ZZZ open de buitenlucht in !!! B)

En het voelde FANTASTISCH ! :D

Waanzinnig gevoel om zo open en vrij te rijden. Wel later ff de windstopper op getuigd, maar voor de rest schitterend rijden !

En die blikken en draaiende koppen om je heen, maakt je bijna verlegen ! ;)

Op Hoep zuid ( bekend bij Wilko en Anne ) twee jochies op de fiets : "mooie auto meneer !" roepend. Nieuwe ervaringen ! Prachtig ! :)

GENIETEN ! ;)

Hoop op veel mooie dagen en veel vrije uren ! ;)

Geef jullie ervaringen hier ook maar de vrije loop ! :D

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leukleuk!!

Als alles volgens planning verloopt ga ik de mijne morgen nog even wassen en daarna ook de hard top eraf... eindelijk......

Ben zo benieuwd!

En daarna inderdaad open rijden. Nog nooit gedaan met deze dus ik kan niet wachten!!

Link naar reactie
Leukleuk!!

Als alles volgens planning verloopt ga ik de mijne morgen nog even wassen en daarna ook de hard top eraf... eindelijk......

Ben zo benieuwd!

En daarna inderdaad open rijden. Nog nooit gedaan met deze dus ik kan niet wachten!!

Zo was het met mij dus ook vandaag Nicole !

Ik hoop ook voor jou dat het er goed weer voor is en dan :

Genieten !

Link naar reactie

YAY!!!!

Ben net thuis en jaaaaa.......!!! Zonder dak gereden!! Leukleukleuk!!! Helemaal geweldig.

Dit was zelfs de eerste keer dat ik hem open heb gereden. Tijdens zijn proefrit regende het en hebben we met softtop gereden.

Echt helemaal leuk!

Link naar reactie

Zo krijg je er inderdaad helemaal zin in! En het leuke is dat je bijna een heel andere auto hebt zo zonder hardtop. Het wordt zelfs wel eens gevraagd of ik een andere auto heb, terwijl alleen de hartop er maar af/op is gegaan.

Vanwege de zooi in de garage moet ie nog even blijven zitten, maar dat zal niet lang duren. De winterbandjes gaan er deze week ook al vanaf.

Het feest kan beginnen!

Link naar reactie
En die blikken en draaiende koppen om je heen, maakt je bijna verlegen ! :lol:

Ja, dat weet ik vooral nog van mijn eerste ritje's maar omdat ik Zo extreem weinig rij toch ook iedere keer weer opnieuw: Dat mensen je helemaal bekijken... :D

Nu ben ik van nature uit een type wat Zich graag op de achtergrond houd, best verlegen en nooit het eerste Zijn met die met de bek open Zit te bléren...maar toch moet je er aan wennen B)

Link naar reactie

En vandaag kon het weer ! :D

Puur genieten ! En continu die grijns op m'n gezicht ! B)

tt20boer20has20van20tieskes20g.jpg

Deze grijns is puur als voorbeeld bedoeld en is copyright gebonden en niet overdraagbaar aan derden ! :lol:

Link naar reactie
Marvin,ik heb je geen toestemming gegeven om een foto van mij op het forum te plaatsen.Dit was puur privé lieverd.

Duizend maal sorry ! ;)

Ik zal even een beter image van je posten ! :schater:

bali0249ev.jpg

Link naar reactie

Schagense watjes rijden gewoon nog met hardtop, veulste bang dat de petjes wegwaaien.

Maarre genieten toch wel van het rijden vooral die rotondes, gaaaaaaaaaaf die mensjes die kijken of we niet helemaal jofel zijn :D

Link naar reactie

Ben ik dan de enige geweest die in het weekend van 18/19 maart ook open heeft gereden. Volgens mij was het toen rond de 10 graden en een zonnetje..... in ieder geval wel in West-Brabant

Droog weer en boven de 5 graden is voor mij al genoeg reden om die softtop op te vouwen....

Link naar reactie
Ben ik dan de enige geweest die in het weekend van 18/19 maart ook open heeft gereden. Volgens mij was het toen rond de 10 graden en een zonnetje..... in ieder geval wel in West-Brabant

Droog weer en boven de 5 graden is voor mij al genoeg reden om die softtop op te vouwen....

Voor ons Noorderlingen kon het pas echt dit afgelopen weekend ! :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.