Ga naar inhoud

Spacers kopen


Marvin

Aanbevolen berichten

Ik wil voor m'n ZZZ achter spacers van 15 of 20 mm kopen. Heb al eens ge-googled naar ze, maar 't wordt me nog niet echt duidelijk welke ik moet hebben (type), waar ik ze kan kopen , van welk materiaal ik ze moet kopen, en wat de prijzen zijn (per paar of per stuk ?) :D

Beetje ervarings hulp kan ik wel gebruiken ! B)

Note; Ik heb 8 1/2 - 17", style 42 bmw velgen. Er staat geen ET waarde op , wel iets van IS41 ?! ;)

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

IS is de Et waarde dus ET 41.

Alu exemplaren met aan beide kanten een centrering.

Goede merken zijn H&R, eibach en Powertech.

Op ebay en de diverse forums regelmatig te koop.

Ligt eraan of je wil verlagen anders zou ik niet tot het maximale gaan ;) :D

Link naar reactie
Alu exemplaren met aan beide kanten een centrering.

Goede merken zijn H&R, eibach en Powertech.

Op ebay en de diverse forums regelmatig te koop.

Ligt eraan of je wil verlagen anders zou ik niet tot het maximale gaan ;)  :D

Ja Pierre je zal dit soort vragen inmiddels al honderd keer beantwoord hebben ??!! ;)

Verlagen ben ik niet van plan met al die drempels her en der ! B)

Ik zal eens surfen naar de sites van de door jou genoemde merken .

Ik neem aan dat de spacers auto-merk en type (E36) afhankelijk zijn ? :D

Link naar reactie

Je kunt in principe alle vijf gats BMW spacers gebruiken behalve die van de vorige vijf serie (E39) die hebben een andere middengatsboring, 74.1 ipv de benodigde 72.6 voor de Z3 en de rest :D .

Kijk eens op het Duitse forum daar verkoopt net iemand 15mm en 10mm exemplaren: Hier

Vent kun je vertrouwen, heb ik ook al spullen van gekocht. ;)

Link naar reactie
Heb zelf héél misschien nog een setje 20mm per zijde te koop. Maar wegens toekomstige plannen zijn ze tijdelijk gereseveerd. Je mag ze natuurlijk wel altijd een keer passen, op de klusdag ofzo. :D

https://www.bmwzforum.nl//index.php?showtopic=3004

Bedankt voor het aanbod Danny, misschien hou ik je eraan ?!

Ik zal nog wel ff doorzoeken, en dat Duitse aanbod bekijken van Pierre, alhoewel ik geen idee heb hoe de betaling moet gaan naar zo'n duitse meneer ?1 ;)

Link naar reactie
?!

Ik zal nog wel ff doorzoeken, en dat Duitse aanbod bekijken van Pierre, alhoewel ik geen idee heb hoe de betaling moet gaan naar zo'n duitse meneer ?1 ;)

En ik maar denken dat Marvin een kind van deze tijd is! :schater: :D

Link naar reactie
?!

Ik zal nog wel ff doorzoeken, en dat Duitse aanbod bekijken van Pierre, alhoewel ik geen idee heb hoe de betaling moet gaan naar zo'n duitse meneer ?1  :D

En ik maar denken dat Marvin een kind van deze tijd is! :schater: B)

Ik ben altijd wat achterdochtig bij betalingen aan vreemden laat staan een Duitser !!! ;)

Link naar reactie
Pierre, je gaat me toch niet vertellen dat jij geen spacers meer hebt liggen? :m:

De spacerboom is leeg ;)

Inmiddels heb ik ook alle maten in voorraad gehad en weer gebruikt. Heb alleen nog een setje 20 mm liggen, die ik angstvallig bewaar. Al was het maar voor de nog aan te schaffen 17" wintervelgen/banden. Ook die paar wintermaanden wil ik er wel een beetje fatsoenlijk uitzien. ;)

Link naar reactie
?!

Ik zal nog wel ff doorzoeken, en dat Duitse aanbod bekijken van Pierre, alhoewel ik geen idee heb hoe de betaling moet gaan naar zo'n duitse meneer ?1  :blink:

En ik maar denken dat Marvin een kind van deze tijd is! :schater: ;)

Ik ben altijd wat achterdochtig bij betalingen aan vreemden laat staan een Duitser !!! <_<

Nee Chris, niet reageren. ;)

Link naar reactie

Marvin,

Toevallig net gelezen over een Duitser die heel tevreden is met rondom 20 mm op zijn niet verlaagde auto met dezelfde wielen als jij.

Kun je ook mooi het aanschroefsysteem kopen, kun je de originele bouten en sloten blijven gebruiken <_<:blink:

groet en suc6,

Pierre

Link naar reactie
?!

Ik zal nog wel ff doorzoeken, en dat Duitse aanbod bekijken van Pierre, alhoewel ik geen idee heb hoe de betaling moet gaan naar zo'n duitse meneer ?1  :blink:

En ik maar denken dat Marvin een kind van deze tijd is! :schater: ;)

Ik ben altijd wat achterdochtig bij betalingen aan vreemden laat staan een Duitser !!! <_<

Nee Chris, niet reageren. ;)

??????? ;) ;)

:schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Marvin,

Toevallig net gelezen over een Duitser die heel tevreden is met rondom 20 mm op zijn niet verlaagde auto met dezelfde wielen als jij.

Kun je ook mooi het aanschroefsysteem kopen, kun je de originele bouten en sloten blijven gebruiken :thumbup: :D

groet en suc6,

Pierre

Pierre,

Jij hebt het over een "aanschroefsysteem". Ik ben me een beetje aan het orienteren wat spacers betreft, maar wat bedoel je hiermee precies? Het feit dat je de oude bouten en sloten kan blijven gebruiken, spreekt me wel aan namelijk.

GrZzz

Link naar reactie
Marvin Ruud (roodkapje) heeft ook nog zat van die dingen volgens mij......

Andre

Heb al een tijdje geleden marvin voorzien van 20 mm H&R spacers :thumbup:

Pierre,

Jij hebt het over een "aanschroefsysteem". Ik ben me een beetje aan het orienteren wat spacers betreft, maar wat bedoel je hiermee precies? Het feit dat je de oude bouten en sloten kan blijven gebruiken, spreekt me wel aan namelijk.

GrZzz

Spcers bout je vast op de asnaaf, velg bout je met de zelfde bouten die er nu op zitten weer vast op de spacers. :lol:

Link naar reactie
Spcers bout je vast op de asnaaf, velg bout je met de zelfde bouten die er nu op zitten weer vast op de spacers. :m:

:thumbup::lol: Hier hebben we wat aan. Dergelijke spacers zijn zeker aan te bevelen? Anders zou je met langere bouten moeten gaan werken neem ik aan, waarbij het probleem "hou lang moeten ze zijn" om de bocht komt kijken.

Link naar reactie
:thumbup::lol: Hier hebben we wat aan. Dergelijke spacers zijn zeker aan te bevelen? Anders zou je met langere bouten moeten gaan werken neem ik aan, waarbij het probleem "hou lang moeten ze zijn" om de bocht komt kijken.

Klopt, spacers met langere bouten kan tot 20 mm, hier zit dus het omslagpunt vanaf 20 mm is schroef op schroef aan te bevelen, de bouten worden dan immers te lang. :m:

Link naar reactie
Klopt, spacers met langere bouten kan tot 20 mm, hier zit dus het omslagpunt vanaf 20 mm is schroef op schroef aan te bevelen, de bouten worden dan immers te lang. :thumbup:

Ruud,

bedankt voor de info!! Is me duidelijk.

Ik zal waarschijnlijk wel overgaan tot spacers, maar eerst even zonder (origineel) rondrijden en info vergaren omtrent hoe breed ik kan/wil gaan.

Link naar reactie
hallo ik heb nog 20 mm spacers te koop

Dit zijn diegeen waar je je eigen bouten en slotbout bij gebruik

Als u interesse heeft hoor ik het wel maar deze zijn van zeer hoge kwaliteit,

nieuw heb ik er 300 euro voor betaald doe maar eens een goed bod :thumbup: cope for life

Van welk merk zijn ze?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.