Ga naar inhoud

Voormalige Homepage


wout

Aanbevolen berichten

Hey Forummers,Moderators

Was wel even jammer van de week dat we softwareproblems hadden.

Dankzij veel inzet zijn we weer in de lucht.Maar ik mis toch nog wel een beetje de "oude"frontpage.Denk dat het nog wel goed komt.

Ik wou hiermee alleen even mijn mening van me afschijven.

Kort gezegd ben ik aan het zeiken, maar heb net m'n Ztje afgehaald bij de garage.En dat kost me Vette€uries.Zowat al het pakkingwerk,op de koppakking na is vervangen van de 1.8.Gelukkig is het geen 3.2 :rolleyes:

Keep up the Good work en iXie de oude homepage graag weer verschijnen!

GreetZ

wout

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hey Forummers,Moderators

Was wel even jammer van de week dat we softwareproblems hadden.

Dankzij veel inzet zijn we weer in de lucht.Maar ik mis toch nog wel een beetje de "oude"frontpage.Denk dat het nog wel goed komt.

Ik wou hiermee alleen even mijn mening van me afschijven.

Kort gezegd ben ik aan het zeiken, maar heb net m'n Ztje afgehaald bij de garage.En dat kost me Vette€uries.Zowat al het pakkingwerk,op de koppakking na is vervangen van de 1.8.Gelukkig is het geen 3.2 :rolleyes:

Keep up the Good work en iXie de oude homepage graag weer verschijnen!

GreetZ

wout

Hadden ze beter de koppakking ook maar gelijk mee kunnen nemen, zometeen is je koppakking aan de beurd en moeten de pakkingen die net vervangen zijn weer vervangen worden :huh::huh:

Link naar reactie
De oude homepage komt terug, als dat gewenst is  B)

Heb ik niets op tegen. :muur:

Ivo, nog steeds niet overal de deleteknop voor de mods. Wel bij eigen bericht. Niet dat die knop zo hard nodig is, maar er klopt dus iets niet geheel.

Link naar reactie
Hey Forummers,Moderators

Was wel even jammer van de week dat we softwareproblems hadden.

Dankzij veel inzet zijn we weer in de lucht.Maar ik mis toch nog wel een beetje de "oude"frontpage.Denk dat het nog wel goed komt.

Ik wou hiermee alleen even mijn mening van me afschijven.

Kort gezegd ben ik aan het zeiken, maar heb net m'n Ztje afgehaald bij de garage.En dat kost me Vette€uries.Zowat al het pakkingwerk,op de koppakking na is vervangen van de 1.8.Gelukkig is het geen 3.2 B)

Keep up the Good work en iXie de oude homepage graag weer verschijnen!

GreetZ

wout

Hadden ze beter de koppakking ook maar gelijk mee kunnen nemen, zometeen is je koppakking aan de beurd en moeten de pakkingen die net vervangen zijn weer vervangen worden :muur::angry:

Nou,Koppakking vervangen zou bijelkaar nog wat duurder(2X)zijn!

Er is mij verteld dat dat niet nodig is op voorhand te doen,schijnt niet van rubber te zijn.Die oliekeringen wel van distributiegedeelte en die waren broos geworden Inmiddels 104DKm.

Trouwens de helft van de kosten is het schoonmaken geweest van het motorblok,dat zat geheel onder de olie. Dan nog een uurtje of wat sleutelen.

Maarja ze tuft weer als een zonnetje!zonder te druppen.

groet wout

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.