Ga naar inhoud

Errug mazzel gehad vandaag.....


*Nicole*

Aanbevolen berichten

Net bijna een half uur stil gestaan op de A12 vanwege wegwerkzaamheden (waar ik op een of andere manier nooit mensen zie werken) en me dood ge-ergerd aan mijn medeweggebruikers.... :huh:

Dus toen ik weer kon rijden trok ik even leuk op (max. 150 km/h waar je 120 km/h mag) en reed ietsjes te hard de eerder genoemde medeweggebruikers voorbij. Daarna weer netjes volgens de regels gereden.

Bij Zoetermeer zie ik een aantal motoragenten het viaduct afkomen. :rolleyes:

Maar ja hoor: eentje voor mijn auto en eentje erachter :huh: . Bij de benzinepomp eraf.

Of ik mijn rij- en kentekenbewijs bij me had. Dus netjes overhandigd. De heren overlegden even achter mijn auto, vroegen of ik niet een beetje te veel 'de vaart erin had' en ..... wensten me een prettige dag verder!!

PFFFFEW... ben best opgelucht! ;)

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Pfoei... Zeker al hun quota voor maart volgeschreven. overkomt mij nooit... altijd meteen schrijven die bromsnorren.

Link naar reactie

Het flauwe is dat wij dat nooit kunnen verwachten bij een "vrouwelijke" agent. Dat zijn bijna altijd 28 maanden droogstaande overcompensating adrinaline kenaus, die echt nog minder voor reden vatbaar zijn dan de ergste bromsnor. Maar, als ik een vrouw was had ik ook een korte rok aan, wapperde ik met mijn wimpers en bespeelde ik ook de mennekes, dus groot gelijk. Wat ik nog meer zou doen als ik een vrouw was, laat ik verder over aan het commentaar. :rolleyes::huh:

Link naar reactie
Ik had ook gedacht dat ze daar veel meer op zou happen, maar ze is veel te verstandig schijnbaar. Jammer 

Nou te verstandig wil ik ook weer niet zeggen.... :m:

Maar zo nu en dan is even lief lachen best een handig hulpmiddel ja...

.. En dat zelfs in een dikke winterjas met sjaal om en in een oude spijkerbroek...

Ik ga het maar als compliment beschouwen denk ik ;)

Link naar reactie
en me dood ge-ergerd aan mijn medeweggebruikers.... :D

Dus toen ik weer kon rijden trok ik even leuk op (max. 150 km/h waar je 120 km/h mag) en reed ietsjes te hard

Nicole heeft een echt Bayerische Motoren Werke hartje... :wub:

Die quote's komen de meeste Bimmer Freaks bekend voor... B)

Het is een luxe probleem als je een autotje beZit dat én goed stuurt, én goed remt, én lekker op het gas gaat, én er ook nog Zo van "Die Zou ik ook wel willen hebben" uitZiet...

Eigenlijk Zou er Zo nu en dan een BMW Z Zondag moeten Zijn...en geen ander verkeer op de weg... :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.