Ga naar inhoud

BMW EXPERIENCE 2006


BMWKONING

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

He hallo Jeroen.

alles goed?

nieuwegein ligt in de buurt van Utrecht. ongeveer 200 km, denk ik ;)

Als je zou gaan, kunnen we samen oprijden, als je dat wilt.

Ik hoor het wel van je.

:m: coupe for life

Ik denk niet dat ik erheen ga, ben nog aan het twijfelen of ik (al dan niet met eigen kar) naar het QP treffen zou gaan in Nurburg :newblush:

Link naar reactie
Ik denk niet dat ik erheen ga, ben nog aan het twijfelen of ik (al dan niet met eigen kar) naar het QP treffen zou gaan in Nurburg :m:

Net even op de site gekeken van http://www.bmwtunerz.nl die dit volgens mij organiseert, maar het is wel een erg hoog ik-heb-net-mijn-rijbewijs-een-3-serie-en-geen-smaak gehalte :newblush:

Zie: http://www.bmwtunerz.nl/leden.php

Rijd er wel even "langs"...

Link naar reactie
Net even op de site gekeken van http://www.bmwtunerz.nl die dit volgens mij organiseert, maar het is wel een erg hoog ik-heb-net-mijn-rijbewijs-een-3-serie-en-geen-smaak gehalte :newblush:

Was mij ook opgevallen. Ik vrees dan ook dat je het bij langsrijden laat, Ivo. Maar mischien valt het mee. :m:

Link naar reactie

De snelste route van Maasmechelen (België) naar Nieuwegein over 163,0 km in ongeveer 1 uur en 34 minuten

En het wordt morgen cabrio weer, wij gaan ook die kant op met 2 cabrio's!

Tot dan!

Link naar reactie
Wij gaan ook even buurten in Nieuwegein,even de QPe schoon rijden :lol: .Rob rij jij ook langs???

Nee Huub, ga even tennissen en dat is het. Ben je op de terugweg in de buurt van mijn dorpje??

Link naar reactie
Nee Huub, ga even tennissen en dat is het. Ben je op de terugweg in de buurt van mijn dorpje??

Nee,had wel gekund maar wij hebben gereserveerd bij ons favoriete restaurantje Eindeloos om wat te vieren om± 19:00

Link naar reactie
Nee,had wel gekund maar wij hebben gereserveerd bij ons favoriete restaurantje Eindeloos om wat te vieren om± 19:00

Ah! Ik weet het, ik weet het! Ik had het al gezegd, maar dan hier nog een keer: van harte gefeliciteerd, ook van Veerle! :party::lol:

Link naar reactie

Ben net even langs gereden, maar wat ik zo snel kon zien inderdaad hoog (oude) over de top getunde 3-series. De vossenstaarten hingen nog net niet aan de binnenspiegels :lol: Zag in het voorbij rijden nog wel een aantal Zzz staan. Ik was zelf met de WRX, dus ben verder niet aangeweest. Maar er was aardig wat opkomst.

Link naar reactie

Wij hebben Iloon en vriend(Marcel) :lol: gezien en even over het terrein gereden en waren er binnen twee minuten weer weg.Mooie auto's als het je smaak is,

En er stond nog een mx5Z3 met mooie spiegels,was wel strak gedaan.

Link naar reactie

Wij zijn ook even geweest, gaat mij ff te ver allemaal. Ztjes passen er niet echt bij. De tuning is bij sommige zo er over de top dat je er geen BMW meer in herkend. Wel leuk al die enthousiaste mensen trots op hun Bimmertje. :lol:

Link naar reactie

He huub en Renate,

Jullie waren inderdaad snel erover heen gereden.

Stond wel 1 mooie z3 een donker blauwe. Heb hem maar meteen ingelicht over het forum dus wie weet. En ze hadden een MX5 verkracht naar een Z3.

Stond langs mij wel een z1 die was wel mooi maar onzettend vies. Volgende keer beter poetsen.

Veel 3 series gezien met spoilers en boomboxen. Kon niet op. Voor dat soort mensen was dit een leuke goed georganiseerde dag. Ik zelf hou het bij onze meetings. :lol:

Zal zo eens een fotootje erop zetten van de mazda/bmw z3.

groetjes ilona

Link naar reactie
Zoals ik nu kan lezen heb ik vandaag nie zoveel gemist.

wilde eerst wel gaan, maar heb maar eens een rustdag genomen, en ben nog ff langs Pierre geweest, oh ja en niet te vergeten heb ik mijn rode duiveltje ook nog eens grondig gepoetst.

greets :lol: coupe for life

Ja we hadden ons eigen kleine Bimmerfest, gezellug ff kletsen en genieten van de mooie :party: QP met Jehnert doorboards en Schnitzer achterspoiler en Diffuser achter :P :D

Link naar reactie
Stond wel 1 mooie z3 een donker blauwe. Heb hem maar meteen ingelicht over het forum dus wie weet. En ze hadden een MX5 verkracht naar een Z3.

Zal zo eens een fotootje erop zetten van de mazda/bmw z3.

groetjes ilona

Had de Z3 er maar opgezet... :lol::party:

Link naar reactie
Wij zijn ook even geweest, gaat mij ff te ver allemaal. Ztjes passen er niet echt bij. De tuning is bij sommige zo er over de top dat je er geen BMW meer in herkend. Wel leuk al die enthousiaste mensen trots op hun Bimmertje. :P

Crusader, beter had je het niet kunnen verwoorden. Hierbij toch nog een paar fotootjes voor de indruk, dus ja.... ik ben ook geweest :party:

Leuk je ontmoet te hebben trouwens. Weer een gezicht bij een naam!

Crusader en Bridders samen

crusaderbridders25wm.jpg

crusaderbridders14wb.jpg

overdone18yu.jpgWhow, wat is dit? Bij "De Grote Beurt"' geweest zeker...

Hier is een hoop geld in gaan zitten. Compleet met DVD en Playstation. Waarom?boomboom7sl.jpg

alpina9xk.jpgEn dit was een hele fraaie Alpina B3 3.3. Helemaal originalo. Geweldig!

Crusader vraagt zich af wat dit is.... een Mazda MX-5 :lol:crusaderz34yr.jpg

z44qs.jpgLast, but not least. Een hele mooie Z4 2.0 met fraaie velgen.

Het was geen topmeeting. Niet mijn smaak, maar ach... ieder zijn ding nietwaar!

Link naar reactie

Iedereen bedankt voor zijn of haar komst!

Ik vond het een top dag!!

Foto's op ons forum staan hier, foto's van de fotograaf komen binnenkort op onze website zelf.

http://forum.bmwtunerz.nl/viewforum.php?f=6

Het probleem is, ik heb met een iemand van hier gesproken daarover, Als de BMW rijders zoals de BMW's hier het laten afweten, blijven de getunede auto's alleen maar over, dus als jullie volgend jaar nou allemaal komen met de club tegelijk, kunnen jullie het zelf anders maken :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.