Ga naar inhoud

circuitZandvoort 07-04-2006


Ben Brouwer

Aanbevolen berichten

A.s. 7 april is er een circuitdag(.nl) waarbij je voor €50 50 minuten je uit kan leven op het mooie circuit Zandvoort.

Voor €140 heb je zelfs recht op 8x50minuten!

Ik heb zelf al vaker, met diverse auto`s, meegedaan aan dit soort evenementen, en vind het geweldig!

Er word zeker voorzichtig gereden met oog voor andermans speelgoed. In de afgelopen 3 jaar heb ik 1maal schade gezien: een duitser ging er af in de eerste bocht....

Mocht je mee willen: mail maar

Mvrgr, Ben

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heb ik al eens eerder gedaan en is op zich heel leuk. Hoe is de dag opgebouwd en belangrijker hoe is de begeleiding?

Als ze een willekeurig stel loslaten dan is het link. Toen ik er was werd je ingedeeld in een grove snelheidscategorie (pk/gewicht) om geen gevaarlijke situaties te creeren. Er werden eerst een paar ronden gereden om de 30 autos te verdelen over het circuit. Met 30 autos tegelijk op de tarzan bocht af is vragen om schades.

Ik zie op de site geen mogelijkheid van die € 50,- trouwens.

Ik denk dat ik liever wacht op een autoweek dag oid.

Link naar reactie

Ik heb zelf slechte ervaringen met de autoweek dagen...

Juist dan tref je de jochies met de golfjesII met de petjes verkeerd om.

Meestal is het voldoende rustig om oa de porsches te laten passeren en dan lekker je eigen race te rijden. Na een rondje of 8 komen ze je dan pas weer inhalen. Questie van goed spiegelen.

Mvgr, Ben.

Link naar reactie
Ik heb zelf slechte ervaringen met de autoweek dagen...

Juist dan tref je de jochies met de golfjesII met de petjes verkeerd om.

Meestal is het voldoende rustig om oa de porsches te laten passeren en dan lekker je eigen race te rijden. Na een rondje of 8 komen ze je dan pas weer inhalen. Questie van goed spiegelen.

Mvgr, Ben.

met de petjes verkeerd om. :schater::schater::schater:

Na een rondje of 8 komen ze je dan pas weer inhalen. :guitar: Doe het liever andersom :banaan: :drank:

Link naar reactie
petjes verkeerd om

:rant: :lmao: Niks mis mee hoor....................... heb ik ook altijd :rolleyes:

not...

porsches te laten passeren
not.....................

Ik wil je wel eens zien rijden tegen een porsche carrera GT V10... Na maximaal 3 rondjes brult deze je weer voorbij, gegarandeerd! :schater:

Het gaat meer om het plezier, dan om de winst: ik ben veel te voorzichtig met mijn spaarbankboekje om er werkelijk 50 minuten lang (dat is echt lang) voluit mee te gaan!

Als je op de openbare weg eens flink gaat racen, ben je hooguit 3 minuten aan het gummen. Dan moet je weer hard in de ankers voor een stoplicht of flitspaal!

Vooral het rechte eind gebruiken wij juist om de motor en het lichaam even af te laten koelen.... Met een gemiddeld gebruik van 1 op 3 tot het gevolg.(benzine en redbull)

Mvrgr, Ben.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.