Ga naar inhoud

Niet meer glanzend, maar mat!


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er netjes uit ;) :schater:

Tijd voor een poetsbeurt :lmao:

Is een "oude" foto uit mijn Members Gallery. 't Ging mij meer om de trend van matte lak. Toen moest ik aan deze foto denken. De ZZZ is inmiddels minder mat. ;)

Link naar reactie

Wat heb je gebruikt Rob? Schuurpapier, korrel 200? :schater:

Heb je ook gezien dat je een Z3 kon winnen? Een "vet getunede" Z3, gesponsord door cabrioland.

http://www.autoxperience.nl/toontext.asp?id=13555

Rij jij deze zomer in een BMW Z3 Cabrio?

In ons programma hebben we een BMW Z3 cabrio gekocht en jij kunt diegene zijn die er deze zomer in rondscheurt. In een vette BMW van € 25.000! En we gaan de Z3, gedurende 12 afleveringen, helemaal voor je pimpen! Blijf dus elke week kijken om te zien hoe, misschien wel jouw nieuwe auto, er uit komt te zien! Zo krijg je een compleet navigatiesysteem, nieuwe velgen, een nieuwe kap, witte lichten, een restyle en nog veel meer.

Ze gaan de Z3 dus de komende afleveringen "pimpen". :schater: Advies nodig Tim en Tom? :schater:

Link naar reactie

ik snap helemaal niets van die omgekeerde veilingen.... het laagste bod heeft de auto... moet je dan €0.01 bieden ofzo??? ;)

ben wel benieuwd wat ze aan die auto gaan pimpen, maar vraag me af of die er ook mooier van gaat worden.....

Link naar reactie
ik snap helemaal niets van die omgekeerde veilingen.... het laagste bod heeft de auto... moet je dan €0.01 bieden ofzo??? ;)

ben wel benieuwd wat ze aan die auto gaan pimpen, maar vraag me af of die er ook mooier van gaat worden.....

Is moeilijker dan je denkt. Stel dat je idd 0.01 biedt...is het laagste maar niet uniek. Iemand anders zal dit ook al geboden hebben :m: Dus ja...krijg je te horen dat het niet uniek is. Moet je een ander bod doen....en voor je het weet, heb je al 10 keer geboden en ben je heel snel al 10€ kwijt.....

Link naar reactie
ik snap helemaal niets van die omgekeerde veilingen.... het laagste bod heeft de auto... moet je dan €0.01 bieden ofzo??? ;)

ben wel benieuwd wat ze aan die auto gaan pimpen, maar vraag me af of die er ook mooier van gaat worden.....

Het is een gouden vondst: omdat het zo simpel en goedkoop lijkt, halen ze hier bakken met geld mee binnen: Je inzet lijkt goedkoop, dus meer mensen doen mee, de kans op een uniek bod daalt en als je ernaast zit ben je toch nog snel geneigd om nog een paar keer te bieden....

Briljant...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.