Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

Dat is waar en met een beetje indopower gaat het allemaal goedkomen :D

Ruud heb jij last van een deukje :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deukendokter is wel beschikbaar op de 27ste mei

Wie daar gebruik van wil maken moet dat even kenbaar maken,de prijs is €45 per deel,als de werkzaamheden groter of kleiner zijn is de prijs vooraf bespreekbaar.

1 Nicole

3 Joostvdl

4 Huub

Link naar reactie

Wie blijven er zaterdagavond nog meer in Leeuwarden eten???

1 Rob

2 Sledgehammer

3 Zedri & Co

4 Simca1999 ????

5 Joostvdl Bianca

6 Ruud & Marijke

7 Huub & Reinata

Link naar reactie
Wie blijven er zaterdagavond nog meer in Leeuwarden eten???

1 Rob

2 Sledgehammer

3 Zedri & Co

4 Simca1999 ????

5 Joostvdl ????

6 Ruud & Marijke

Brengen jullie ook, voor de mensen die niet kunnen? :lol:

Link naar reactie
Deukendokter is wel beschikbaar op de 27ste mei

Wie daar gebruik van wil maken moet dat even kenbaar maken,de prijs is €45 per deel,als de werkzaamheden groter of kleiner zijn is de prijs vooraf bespreekbaar.

1 Nicole

2 Z3tje ??????

3 Huub

Ik heb ook een deukje in het rechterportier, Dus als dat te repareren is, dan graag

Link naar reactie
Wie blijven er zaterdagavond nog meer in Leeuwarden eten???

1 Rob

2 Sledgehammer

3 Zedri & Co

4 Simca1999 ????

5 Joostvdl ????

6 Ruud & Marijke

Ik Ja, Bianca is even afwachten. Ze moet ineens de heledag werken, een beurs opbouwen. Als ze klaar is komt ze naar Friesland. Hoe laat dat dat is, is nog onbekend, maar reserveer voor de zekerheid maar een 1/2 plaats of zo.

Oh ja we blijven ook in een of ander hotel slapen... maar dat was al bekent geloof ik.

Link naar reactie

Klussen die ik wil doen dan:

1. deukje rechter portier

2. Installatie Xenon verlichting

3. Een kapot lampje in het dashboard vervangen (achter schakelaar van de blower)

4. Eventueel een andere antenne plaatsen (ff shoppen dan dus)

5. Even naar mijn softtop kijken wat ik nu kan doen (tips/adviezen zijn dan welkom)

6. Schoonmaken :lol: zodat ie weer glimt. Ik las dat er vanalles mogelijk was daar? En anders in de was zetten of zo.

7. Even naar mijn 5de versnelling kijken. Bij hogere snelheden gaat ie heel stroef

Link naar reactie
Een versnellingsbak openen, dat wordt spannend!!! :D

Niet nodig, bij hoge snelheid en dan naar z'n vijf, beginnen de G krachten te werken dus niets aan de hand met de bak maar doe wat spieroefeningen met je rechterarm/hand, en linker been/voet -_-

Link naar reactie
Nee, niet voor mij -_-

Help het alleen opgang voor mede forumers, misschien bridders nog :D

Ja, het is eigenlijk nodig (idiote parkeerdeukjes, gecreeerd door anderen). Maar helaas ben ik dit klusweekend verhinderd :D . Maar de eerst volgende keer ben ik van de partij. Lijkt me erg nuttig en leuk!!

Link naar reactie
Ja, het is eigenlijk nodig (idiote parkeerdeukjes, gecreeerd door anderen). Maar helaas ben ik dit klusweekend verhinderd -_- . Maar de eerst volgende keer ben ik van de partij. Lijkt me erg nuttig en leuk!!

Keus is aan U stoer weekend met ZZZ"maten"of romanties weekend met vriendin naar de Ardennen,Ik wist het wel :D Veel plezier en hou het spul heel.

Link naar reactie
De planning van Bianca is weer omgegooid. Dit keer ten goede. Ze is zaterdag nu toch weer vrij. Dus zet haar maar op de lijst voor te eten.

KSal het aanpassen :(

Link naar reactie
Hoi Huub,

ben der ook zondag

groetjes ilona

Hoe meer zielen :D eet je zaterdagavond ook mee/ Lijkt mij van wel :(

Link naar reactie
Keus is aan U,komen jullie wel dan zal ik mijn moeder informeren dat er nog een echte INDO komt,wat het eten precies gaat worden moet nog over vergaderd worden :(

Huub, het lijkt ons wel gezellig om zowel zaterdag als zondag te komen.

Ik zit echter met 1 klein probleempje n.l. we hebben een MiniYork (hondje van 50 cm lang, uitgevoerd met pistool en 4kg zwaar).

Weet jij misschien of er in de buurt een hotel is waar hij ook mag overnachten?

Dit is ons enige stuikelpunt, verder willen we genieten van jouw creativiteit op beide dagen, anders blijft de optie van zondag voor ons over.

Regelneef, hoop dat je wat weet en alvast bedankt voor je antwoord :D

Link naar reactie
Huub, het lijkt ons wel gezellig om zowel zaterdag als zondag te komen.

Ik zit echter met 1 klein probleempje n.l. we hebben een MiniYork (hondje van 50 cm lang, uitgevoerd met pistool en 4kg zwaar).

Weet jij misschien of er in de buurt een hotel is waar hij ook mag overnachten?

Dit is ons enige stuikelpunt, verder willen we genieten van jouw creativiteit op beide dagen, anders blijft de optie van zondag voor ons over.

Regelneef, hoop dat je wat weet en alvast bedankt voor je antwoord :(

Is dit wat voor achter de ZZZ !? :D

523groot9tk.jpg

Link naar reactie

Marcel ben even aan het bellen geweest en heb twee opties voor je,het stadshotel waar al eerder overgeschreven is en daar is nog plaats voor €110 rechtsstreeks geboekt en via hotel.nl misschien goedkoper,en het Campanile Hotel is ook nog vrij.bij beide hotels is een hond toegestaan.

In het eerste hotel zitten meer members. Aan U de keus.

telnr Campanile Hotel 058 2880605

Hotel Paleis Het Stadhouderlijk Hof 0582162180

check anders ook nog even www.hotel.nl

Link naar reactie

Ja, en we gaan je moeder eens ff fijn in de watten leggen. :)

Mijn Nonja of exvriendin namanja Hanneke.

Onze andjing namanja Vlokje.

Bung, trimakassi banjak. Damn, zal het wel weer verkeerd neergekalkt hebben. :lol::lol:

Ga snel nog even een hotelletje proberen te scoren!

L@@@lterrr

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.