Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

Tourrit zit op 100%, is door ons vandaag goedgekeurd stopplaatsen zijn besproken,kleine foutjes uit de notities en naar onze mening moet het lukken zonder elkaar te verliezen en in een trein de rit te rijden zonder mensen te verliezen.(stoer gezegt he B) ).Wil nog wel bedanken voor de aangeboden hulp,hebben het tot nu toe nog niet nodig :D

Voor de opgave van het restaurant willen we wel een +/- weten wie er wel gaan komen,er zijn nu twee lijsten.De mensen die boven aan het topic staan is duidelijk maar de mensen uit het eerdere lijstje is voor ons nog een vraagteken of jullie wel of niet komen.

Jan villijn & Lief

Link naar reactie
  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huub, mooi, 100%! Ik vergeef het je, zonder mij. B)

Durfde niet aan je schaarse vrijetijd te komen :D

Link naar reactie

Ik kom met een vriendinnetje alleen de zaterdag. Als het kan wil ik dan mijn put in de passagiers deur laten verwijderen en even gezellig kletsen en kijken. Zaterdagmiddag/avond rijden wij dan weer terug.

Link naar reactie
Ik kom met een vriendinnetje alleen de zaterdag. Als het kan wil ik dan mijn put in de passagiers deur laten verwijderen en even gezellig kletsen en kijken. Zaterdagmiddag/avond rijden wij dan weer terug.

staat genoteerd B) 2x zaterdag 1x deukje

Link naar reactie

@ Huub: zijn de kosten voor het uitdeuken per deel idd 45 euro?(ongeacht de hoeveelheid deukjes)

En een deel is dan zeker een deur, of een voorscherm, of een kofferdeksel b.v?

Link naar reactie
@ Huub: zijn de kosten voor het uitdeuken per deel idd 45 euro?(ongeacht de hoeveelheid deukjes)

En een deel is dan zeker een deur, of een voorscherm, of een kofferdeksel b.v?

Weet nog geen prijzen dit was een indikatie van Ruud maar volgens mij rekent hij een deukje als een deukje en als er veel in een deur zitten is het een deelprijsMmaar ga het navragen,heb je ook intersse??

Link naar reactie

Huupie...ik ben effe tussen het :D door aan het leZen... Co en ik blijven ook eten, op Zondag toch???

Dan denk ik Sledge the Superhammer ook...

Lang leve de Z3 en het superforum... :thumbup: Ook de andere Zts...1+4+8...en wat komen gaat uit Beieren...HHHAAAAA...de Z van Zuper, of de Germans Zeggen Zoepah... B)

Damn...Maikel Schoenmaker heeft weer eens gewonnen op de ring. :D

Link naar reactie

Hoi,

Ik wil graag zaterdag komen heb niet echt iets te klussen. Misschien dat jullie eens kunnen kijken of mijn auto normaal rijd (dat stationar geval) en misschien dat het verholpen kan worden???

Misschien dat ik ook nog zondag meerijdt in de tour tocht. Moet alleen even kijken of er nog een hotel vrij is waar de auto goed kan staan. Anders rij ik zaterdagavond weer naar huis. This een lange toch heen 2 en half uur.

groetjes iloon

Link naar reactie
Hoi,

Ik wil graag zaterdag komen heb niet echt iets te klussen. Misschien dat jullie eens kunnen kijken of mijn auto normaal rijd (dat stationar geval) en misschien dat het verholpen kan worden???

Misschien dat ik ook nog zondag meerijdt in de tour tocht. Moet alleen even kijken of er nog een hotel vrij is waar de auto goed kan staan. Anders rij ik zaterdagavond weer naar huis. This een lange toch heen 2 en half uur.

groetjes iloon

:blink: zet je op de lijst,met zondag een vraagteken.

Link naar reactie

Sonacar heeft voor ons een leuk onderhoudssetje samengesteld met profesionele producten.

Het is een velgenreiniger een dashboard spray(satijnmat glans) en een leer onderhouds/protectie middel en het is van het merk cartec

Het trio gaat €37,50 kosten

deukendokter is helaas niet beschikbaar die is in Amerika ,dus als iemand nog iemand weet?? edit is ondertussen wel gelukt

Link naar reactie

600 meter verder op is er een wasstraat en wasboxen en 500 meter van ons huis is er ook nog een wasbox,keus genoeg :rolleyes:

algemene mededeling,

Wat ik nog niet vermeld heb is dat als je een plekje bij Sonacar wil gebruiken binnen zit er wel een kleine vergoeding aanvast van €5 per uur

Link naar reactie
Sonacar heeft voor ons een leuk onderhoudssetje samengesteld met profesionele producten.

Het is een velgenreiniger een dashboard spray(satijnmat glans) en een leer onderhouds/protectie middel en het is van het merk cartec

Het trio gaat €37,50 kosten

deukendokter is helaas niet beschikbaar die is in Amerika ,dus als iemand nog iemand weet??

Die moeten er toch genoeg zijn, heb zelfs al mobiele jongens met een busje zien rondrijden, die komen aan huis :blink:

Link naar reactie
Kan er nog voor een deukendokter gezorgt worden ????

Ga er morgen nog wel achteraan om iemand in de buurt te vindcn

Link naar reactie
Zou die deukedokter van de vorige klusdag geen zin hebben om te komen :thumbup:

Dat was Bob de connectie van DJL,misschien dat hij dit morgen leest.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.