Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

Okay Huub,

Na wat overleg neem ik graag jullie aanbod aan voor de overnachting. <_<

Zedri & Co Zijn dan in ieder geval slaapmuts, ik weet nog niet wat Danny doet.

De auto stalling, was dat bij Sonacar ?

Ik las op hun site dat 'Zij' ook auto's kunnen stallen. Dit Zou ik nog graag geregeld willen hebben.

@ Sledgehammer: Wil jij ook de Z binnen stallen of maak jij je niet Zo'n Zorgen ?

Link naar reactie
  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt mij een puik plan Huub, mits mogelijk. <_<

En ik heb op advies van dit forum een klasse 6 beveiligingssysteem laten inbouwen, dus ik zit in de safe zone. :D

Nee serieus, denk je dat ik bij jou de auto veilig kan stallen Huub? Zonder dat er een buurman per ongeluk een deur tegen de Z open gooit?

Parkeren is geen probleem heb mijn QPe al twee jaar hier buiten staan.

Maar gezellig dat jullie heier komen.wat drinken jullie precies :party:

Link naar reactie
Parkeren is geen probleem heb mijn QPe al twee jaar hier buiten staan.

Maar gezellig dat jullie heier komen.wat drinken jullie precies <_<

We drinken alles boven de 20%, dit in combinatie met de waterpijp... :party:

Nee, Zereneus, een biertje of anders een bakje koffie voldoet perfect voor mij. Co is een echte koffieleut.

Link naar reactie

Huub, naast het al laten vallen van de montage seat bushings (al gedaan) vervalt nu ook het audio in orde maken op de klusdag Leeuwarden. Ik heb dus niets om handen op de klusdag, maar ben er uiteraard wel. Al was het maar om Moeder Hamar te prijzen voor haar ongetwijfeld voortreffelijke kookkunst.

Heb ik alle tijd de anderen te vervelen en om, indien gewenst, alle morele steun te verlenen. Iets zinnigs kun je niet van me verwachten, met die twee linkerhanden. Terzijde: Je weet wie je in huis haalt, met ene Zedri?? <_<

Link naar reactie
nivolaani2502ag.gif

Koffie moet je drinken uit deze Italiaan :huh: B)

WOW...Dat apparaatje heeft de uitstraling van een Z3...hebben jullie die soms ??

Link naar reactie

dat apparaat hebben wij in huis,Elektra nivola,

Reinata meld mij net dat je haar Mercedesfiets mag lenen om terug te fietsen van Sonacar naar ons huis. :schater:

Link naar reactie

Vind het geweldig komt zaterdag iedereen te klussen maar heeft niemand wat te klussen,kunnen we mooi onze QPe van nieuwe Querlenker voorzien en :huh: rubbers en de rubbers achter bij de schokdempers vervangen :schater: help wie helpt.

Link naar reactie
Okay Huub,

De auto stalling, was dat bij Sonacar ?

Ik las op hun site dat 'Zij' ook auto's kunnen stallen. Dit Zou ik nog graag geregeld willen hebben.

Stalling is geen probleem bij Sonacar heb even navraag gedaan en voor een Limbo wilde hij wel een uitzondering maken. -_-

Link naar reactie
Vind het geweldig komt zaterdag iedereen te klussen maar heeft niemand wat te klussen,kunnen we mooi onze QPe van nieuwe Querlenker voorzien en -_- rubbers en de rubbers achter bij de schokdempers vervangen :schater: help wie helpt.

Heb zelf niets aan mijn ZZZ te klussen dus (fiets) ik die rubbers er wel bij jou in :lol:

Link naar reactie
Heb zelf niets aan mijn ZZZ te klussen dus (fiets) ik die rubbers er wel bij jou in :lol:

-_- wat moet ik bestellen???

rubbers.jpg

Link naar reactie
Stalling is geen probleem bij Sonacar heb even navraag gedaan en voor een Limbo wilde hij wel een uitzondering maken. ;)

Superdesuper... -_-

Enne...dat wordt nog spannend daar Zo te leZen... :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag voor 98 % de route voltooid en naar onze mening een mooie presentatie van Friesland.

De start van de route gaat beginnen in Sint Nicolaasga bij het restaurant hjir is 't en wij verwachten een ieder tussen 10:30 en 11:00 om daar met koffie te beginnen en auto's te kijken.

Om 12:00 willen we gaan rijden en maken gelijk een rit van ongeveer 75 kilometer, in een keer,

om dan op de volgende locatie te kunnen eten om 13:30 bij restaurant 'T Stasjons Kofjehus hier hebben we lunchbuffet van €10 p/p exlusief drankjes,een ieder krijgt een kaartje en rekent zelf af.

Daarna vervolgen we de route om 15:00 om nog een gedeelte van friesland te showen.

Deze etappe is ongeveer 60 kilometer en zal eindigen bij het restaurant iselmar in Lemmer waar we om 16:30 zijn,daar drinken we nog een borrel en vandaaruit kan iedereen richting huis rijden.

Link naar reactie

Vandaag voor 98 % de route voltooid en naar onze mening een mooie presentatie van Friesland.

Ziet er goed uit Huub ~! :D :thumbup:

Zit echter een heeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine kans in op een aanpassing ! ;) :wave:

Link naar reactie

Ik heb er ook héél veel ZZZin in... :thumbup:

Ik ben benieuwd hoe het daar uitZiet allemaal.

Link naar reactie
Ik heb er ook héél veel ZZZin in... :thumbup:

Ik ben benieuwd hoe het daar uitZiet allemaal.

Heeeeeeeeeeeeeeeel erg vlak ! Niet zo als in Schaesberg ! :schater:

Link naar reactie

Ziet er goed uit Huub ~! biggrin.gif thumbup.gif

Zit echter een heeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine kans in op een aanpassing !

Marvin dat regel je dan wel voor de Zaterdag he :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb een putje in mijn portier ontdekt. :m:

Nu wilde ik voor de gezelligheid :m: al op de zaterdag langskomen maar is het mogelijk dat die put meteen verwijderd kan worden?? B)

Kan iemand me misschien vertellen (mailen) wat zoiets kan gaan kosten? Ik heb echt geen idee aan wat voor bedrag ik zou moeten denken :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb een putje in mijn portier ontdekt. B)

Nu wilde ik voor de gezelligheid :D al op de zaterdag langskomen maar is het mogelijk dat die put meteen verwijderd kan worden?? :m:

Kan iemand me misschien vertellen (mailen) wat zoiets kan gaan kosten? Ik heb echt geen idee aan wat voor bedrag ik zou moeten denken :m:

Als het goed is is er een resteyler aanwezig Huub waar ben je ja toch ?? :thumbup:

kosten ongeveer 45,- per deel :D

Link naar reactie
Ik heb een putje in mijn portier ontdekt. <_<

Nu wilde ik voor de gezelligheid :) al op de zaterdag langskomen maar is het mogelijk dat die put meteen verwijderd kan worden?? :m:

Kan iemand me misschien vertellen (mailen) wat zoiets kan gaan kosten? Ik heb echt geen idee aan wat voor bedrag ik zou moeten denken :newblush:

Zal ik Bauke de deukendokter langs laten komen??? Zijn er meer gevallen :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.