Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

Hai Huub

Cara (en waarschijnlijk ook Bianca van JoostvdL) komen aan het einde van de klusdag naar Friesland.

In ieder geval wil Cara graag van de Indische maaltijd meegenieten. De vraag is even hoe laat dat dan is. Zodat haar(hun) treinreis (jawel) gepland kan worden.

Link naar reactie
  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hai Huub

Cara (en waarschijnlijk ook Bianca van JoostvdL) komen aan het einde van de klusdag naar Friesland.

In ieder geval wil Cara graag van de Indische maaltijd meegenieten. De vraag is even hoe laat dat dan is. Zodat haar(hun) treinreis (jawel) gepland kan worden.

De bedoeling is om het als een tussendoor hap te doen rond een uur of twee,het is dus niet de avondmaaltijd die gaan we in een restaurantje nuttigen.

Link naar reactie

Huub, op de klusdag: géén seat bushings, is bij mij inmiddels gedaan.

Blijft audio voor mij over: HK subwoofer in 't midden achter de stoelen in orde maken.

EDIT: Inmiddels voor elkaar.

Link naar reactie
Weet dat je het er druk mee hebt maar is deze startpost nog te vinden Ivo :blink:

hij zit ergens in de 56.000's en daar ga ik zo mee beginnen (vanaf 40.000) :m:

Link naar reactie

Zin er ook nog mensen die een carpolish of een deukendokter nodig hebben,dan kan ik deze mensen contacteren en leuke prijzen regelen.

Link naar reactie
Huub, op de klusdag: géén seat bushings, is bij mij inmiddels gedaan.

Blijft audio voor mij over: HK subwoover in 't midden achter de stoelen in orde maken.

Hey Rob,

Ben even benieuwd hoe lang je er over gedaan hebt om de seat bushings er in te sleutelen? Ook ivm m'n planning op de klusdag.

Grt,

Simon

Link naar reactie
Hey Rob,

Ben even benieuwd hoe lang je er over gedaan hebt om de seat bushings er in te sleutelen? Ook ivm m'n planning op de klusdag.

Grt,

Simon

Ik heb het in het Z Center Reeuwijk laten doen. Daar doet uitermate gekwalificeerd personeel dat in ongeveer anderhalf tot twee uur, afhankelijk van wel of geen koffiepauze. Ikzelf heb twee linkerhanden, dus het leek me beter er helemaal niet aan te beginnen, ook niet op een klusdag, en dat is maar goed ook, want zo simpel zag het er allemaal niet uit. Trek er maar minimaal twee uurtjes voor uit, ook al zeggen "ze" hier, dat het in een uurtje voor elkaar is. :smart:

Link naar reactie
Ik heb het in het Z Center Reeuwijk laten doen. Daar doet uitermate gekwalificeerd personeel dat in ongeveer anderhalf tot twee uur, afhankelijk van wel of geen koffiepauze. Ikzelf heb twee linkerhanden, dus het leek me beter er helemaal niet aan te beginnen, ook niet op een klusdag, en dat is maar goed ook, want zo simpel zag het er allemaal niet uit. Trek er maar minimaal twee uurtjes voor uit, ook al zeggen "ze" hier, dat het in een uurtje voor elkaar is. :smart:

Mmm zo te lezen wordt het nog een hele uitdaging... :smart: Maar je gaat me vast geestelijk ondersteunen !!! :D

Link naar reactie
Sonacar maakt al reclame voor ons,moeten nog wel meer mensen komen hoor :D anders blijft mijn ma met de nasi zitten.

Geen probleem Huub met de nasi, die smaakt een dag later altijd nog ff lekkerder !!! :D

Link naar reactie

@ Simca1999: Hebben jullie nu gereserveerd bij het Stadhouderlijk Hof te Leeuwarden ?

@ Sledgehammer: Hebben jullie al ergens geboekt ?

@ Huub: Kunnen er nog auto's overnachten in die garage ?

Gaaf dat Sonacar een linkje heeft geplaatst naar 'onZe' site.

Link naar reactie
Jullie zouden eventueel ook bij ons mogen overnachten,is dan geen vijf sterren en geen luxe maar wel low budget.(moeten er natuurlijk niet veel meer bij komen :party: )

Maar dit is een optie, geen verplichting. <_<

is ook nog een optie

Link naar reactie

Danny, actie,

Er Zijn nog twee Koningssuite's vrij in het Stadhouderlijk Hof.

€ 110.- voor een kamer, dit is wel voor twee personen, doen ??

Ik neem aan dat je broertje mee gaat.

Link naar reactie

Of nemen we het aanbod van Huub en Reinate aan ?

Huub, weet je het Zeker ??? Vier Limbo Kikkers in je huis waarvan er Zeker één geflipt is ?? <_<

Link naar reactie
Of nemen we het aanbod van Huub en Reinate aan ?

Huub, weet je het Zeker ??? Vier Limbo Kikkers in je huis waarvan er Zeker één geflipt is ?? <_<

Geen probleem met Limbo's word dan wel slaapzakkenwerk als jullie dat geen probleem vinden.Maar met whiskey en bier is het wel te doen.

dat van die stalling heb ik nog niet bevestigd wel overleg over gehad

Maar aan jullie de keus het is en blijft een van de mogelijkheden,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.