Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

Dag Huub,

Simon en Cara (Simca1999) komen in ieder geval zondag.

Zaterdag weten we/ik nog niet zeker... hoewel het aanbod van het genieten van jouw moeders kookkunst me zeeeeer aantrekt. Jammie....

Maar voor Cara een hele sleutelmiddag doorstaan is iets te veel van het goede. Tenzij er nog andere dames die middag Leeuwarden willen gaan verkennen of er iemand is die Cara zondagochtend in de buurt van Arnhem kan oppikken op doorreis naar Frieslân.

Grt,

Simon

Link naar reactie
  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar voor Cara een hele sleutelmiddag doorstaan is iets te veel van het goede. Tenzij er nog andere dames die middag Leeuwarden willen gaan verkennen of er iemand is die Cara zondagochtend in de buurt van Arnhem kan oppikken op doorreis naar Frieslân.

Ik heb ook geen zin in dat klussen en denk erover om zaterdagavond met de trein te komen. Dan zou ik ook samen met Cara kunnen reizen, maakt het wel wat gezelliger.

Groetjes,

Bianca

Link naar reactie
Maar voor Cara een hele sleutelmiddag doorstaan is iets te veel van het goede. Tenzij er nog andere dames die middag Leeuwarden willen gaan verkennen of er iemand is die Cara zondagochtend in de buurt van Arnhem kan oppikken op doorreis naar Frieslân.

Ik heb ook geen zin in dat klussen en denk erover om zaterdagavond met de trein te komen. Dan zou ik ook samen met Cara kunnen reizen, maakt het wel wat gezelliger.

Groetjes,

Bianca

Leuk Bianca,

Cara maakt tzt wel afspraken met je.

En misschien kan ik met Joost zaterdags samen die kant op toeren, of ergens aansluiten op de A-50 bij de Limbo groep.

Nu nog op zoek naar een leuk hotelletje in de buurt. Huub heb je nog aanraders?

Link naar reactie
.

Nu nog op zoek naar een leuk hotelletje in de buurt. Huub heb je nog aanraders?

Dit hotel lijkt mij wel wat,mooi in het centrum maar weet niet precies de parkeer situatie,het is wel verstandig om op tijd te boeken omdat het ook het hemelvaartsweekend is.

2052-1.jpg

Link naar reactie

Wel in de buurt van de klusdag,maar op de zondag kunnen we nog twintig minuten via de snelweg naar het startpunt van de toertocht jakkerren :blink:

De toertocht ligt iets zuiderlijker omdat dat iets strategischer ligt voor een ieder.

Link naar reactie
Wel in de buurt van de klusdag,maar op de zondag kunnen we nog twintig minuten via de snelweg naar het startpunt van de toertocht jakkerren :blush:

De toertocht ligt iets zuiderlijker omdat dat iets strategischer ligt  voor een ieder.

In Friesland kan je toch over de 200 naar plaatsen rijden :lol:

Btw Wij komen ook, nog niet bekend of Yvonne beiden dagen komt (ik wel)

Link naar reactie
Wel in de buurt van de klusdag,maar op de zondag kunnen we nog twintig minuten via de snelweg naar het startpunt van de toertocht jakkerren :blush:

De toertocht ligt iets zuiderlijker omdat dat iets strategischer ligt  voor een ieder.

In Friesland kan je toch over de 200 naar plaatsen rijden :lol:

Btw Wij komen ook, nog niet bekend of Yvonne beiden dagen komt (ik wel)

200 plus he :lol:

Link naar reactie
.

Nu nog op zoek naar een leuk hotelletje in de buurt. Huub heb je nog aanraders?

Dit hotel lijkt mij wel wat,mooi in het centrum maar weet niet precies de parkeer situatie,het is wel verstandig om op tijd te boeken omdat het ook het hemelvaartsweekend is.

2052-1.jpg

Zier er goed uit, ook prijs valt me mee en niet veel duurder dan andere hotels in de buurt. Bovendien is het ook wel weer een mooi bezienswaardig hotel en daar kan ik ook van genieten.

Heb nog even gekeken of het op andere websites goedkoper is, maar via hotel.nl is het het goedkoopst (geen boekingskosten)

Dus wij gaan voor dit hotel. Aantal kamers is inderdaad beperkt. Dus je moet redelijk snel zijn met boeken

Nadeel is dat je moet parkeren in een parkeergarage. Ik weet niet hoe"veilig" dat dan is. Maar misschien mogen we de ZzZ's tot zondagochtend bij Sonacar veilig in de garage stallen? Is dat te regelen Huub?

Link naar reactie
De speciale aanbieding is al niet meer beschikbaar, je kunt wel nog een standaard kamer boeken inclusief ontbijt voor €89,-

Campanile Leeuwarden, hier zijn nog maar liefst 10 kamers vrij voor €70,- inclusief ontbijt.

Tsja die "standaard" kamer is een living suite. Ook al heb ik m'n ogen waarschijnlijk dicht, hou wel van wat "luxe". Dus dat is die 19 euro extra mij best waard. Oeps wat ben ik weer een snob.

Link naar reactie
Die extra luxe zal mijn een worst wezen, en die €20,- ook. Zolang er maar een bed staat.  :blink: Het ging er mij meer om dat wij allemaal in hetzelfde hotel konden verblijven.

Het kan nog goedkoper....

LdH%20gebouw.jpg

Leger des Heils* Service Centrum, Tuinen 20-22, 8911 KD Leeuwarden, tel. 2164565

Link naar reactie

Tuurlijk !!! Kan ik sparen voor de gratis bonusmaaltijd!!! :D

Enne... geintjes moet kunnen.... toch? :rolleyes:

Link naar reactie
Hoeveel spaarpunten voor merk kleding? Of een gratis trip in de methadonbus?

Wie blijven er allemaal overnachten?

Simca

Zedri

SledgeHammer

......

Jullie zouden eventueel ook bij ons mogen overnachten,is dan geen vijf sterren en geen luxe maar wel low budget.(moeten er natuurlijk niet veel meer bij komen :D )

Maar dit is een optie, geen verplichting. :rolleyes:

Link naar reactie
Hoeveel spaarpunten voor merk kleding? Of een gratis trip in de methadonbus?

Wie blijven er allemaal overnachten?

Simca

Zedri

SledgeHammer

......

Jullie zouden eventueel ook bij ons mogen overnachten,is dan geen vijf sterren en geen luxe maar wel low budget.(moeten er natuurlijk niet veel meer bij komen :D )

Maar dit is een optie, geen verplichting. :rolleyes:

Na die ZzZuper-maaltijd van je moeder (vast veel knoflook) denk ik dat er heeeeel wat "slaapruimte" nodig is...... Tenzij we elkaar allemaal heel erg aardig (gaan) vinden.... Dat wil ik je niet aandoen Huub.

Link naar reactie

Wat slaap ruimte !!?? :rolleyes:

Een beetje kampeer gevoel is ook lekker hoor ! :D

4 **** bankie !

13clochard9ik.jpg

Alle ruimte op het station !

clochard2ys.jpg

Ps. ik rij wel ff naar huis tussendoor hoor ! :schater:

Link naar reactie
Zondag lukt mij niet ivm werk maar zaterdag zijn Adorée en ik van de partij.(2x longtong rames speciaal aub en wat gado gado met wat kroepoek erbij heeeerlijk)

:D oke genoteerd

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.