Ga naar inhoud

Trackday Abbeville


ChrisXL

Aanbevolen berichten

We zijn bezig een leuke dag te organiseren met wat mensen uit de UK.

Dag : 20 mei

Plaats : circuit van Abbeville (vlakbij Calais)

circuit-petit.jpg

De prijs is allezins redelijk, £79.- voor de hele dag op het circuit.

Wie wil meedoen?

Link naar reactie
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ook zeker, vrijdag avond er naar toe crossen, lekker uit eten met de groep, hotelletje en de hele zaterdag crossen.... Dan 's avonds weer naar huis of er nog een nachtje aan plakken, zien wel.

Is maar 3 uurtjes rijden Calais- Haarlem :rolleyes:

Link naar reactie
En dan dacht ik dat Friesland ver weg was. :banaan: Maar het lijkt mij wel heel leuk om de jongens van het Engelse forum eens te ontmoeten. Het wordt voor mij dan wel een keuze, of naar Friesland, of naar Frankrijk.

Ik update morgen de evenementen calender.

Zit een week tussen.................. beide??? :banaan:

Link naar reactie

Tempting my dear sir...

Ik heb het dat weekend zelf enorm druk : vrienden van me rijden een rally en hadden graag wat hulp gewenst... Er is een lokale autozoektocht die ik mee help organiseren... weekend erna gaat BMW Ac Vlaanderen dwars door Belgie...

Trouwens, ik zie op de aanmeldingslijst nog geen BMW's staan, of kijk ik dan zo slecht :banaan:

Link naar reactie
Chris, ga jij mee? Ik heb van DaidM een pm gekregen en moet flink wat schuiven in de agenda, maar zou eventueel kunnen.

Kristof, ik ga mee :guitar: Leuk weekndje met Daivdi en PN.... natuurlijk kom je mee, net zoals naar Schotland toch?? :banaan:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.