Ga naar inhoud

coupe in de prak gereden

Gast z3coupefreak

Aanbevolen berichten

Gast z3coupefreak
Geplaatst:

ik kreeg met de z een lekke band en knalde tegen betonnen blokken op helaas teveel schade.....ik heb er nog wel de M cockpit M pook en M binnenspiegel uit kunnen halen voordat hij naar de schadeboer ging die zijn dus nu alle 3 te koop! let op M teller is met mijlen maar de chip kun je over zetten zodat je weer kilometers hebt de prijs voor de teller chrome M pookknop en binnenspiegel is samen 250e een leuk prijsje dus je kunt me hiervoor bellen! verder kan ik nog niks te koop aanbieden M bumpers zijn nog goed alleen voorbumper heeft een klein scheurtje even afwachten wat de expert zegt als je de spullen wild hebben kun je me (snel) bellen 0642222366 gr patrick

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dat is een harde manier om van je QPe af te komen Patrick ,ben je er zelf schadevrij vanaf gekomen???

post-3-1139492919.jpg

Geplaatst:

:lmao: Wat ontzettend zonde man, dit vond ik echt een prachtige Coupé, waar echt heel veel arbeid in zat. Ga je wel weer een Z of BMW rijden in de toekomst?

Btw, kan ik je ook voor andere onderdelen bellen? B)

Gast z3coupefreak
Geplaatst:

je kunt me nog bellen voor de stoelen M maar dan moet je wel sportstoelen inruilen en huub ik heb zelf helemaal niks alleen koppijn en ik ga geen z meer kopen maar misschien wel een 330d touring ik moet nu zoveel km rijden dat dat wel interessant is...... is de prijs van die spullen duur of niet?

Geplaatst:

Tellerunit, kleine schatting hoor, 100 á 150 euro

Binnenspiegel (M?) 50 á 70 euro

Pookknop, 50 euro

Het ging mij om de buitenspiegels.

Geplaatst:

Gelukkig dat je zelf niks hebt!!

Hoe zit het met de het dashboard en de console, je weet wel die je me een keertje beloofd hebt, is die nog te koop B) :lmao:

groet,

Pierre

Geplaatst:

Dit wens je geeneen ZZZ liefhebber toe ! B)

Sterkte Patrick ! :lmao:

Geplaatst:

als ik de z zelf kan verkopen kun je t dach kopen pierre ik laat t v d week weten

Geplaatst:

Patrick zonde van al het mooie werk wat je er aan gedaan hebt, gelukkig heb je zelf niets.

Succes.

Geplaatst:

Fijn dat je zelf in orde bent! Sterkte gewenst.

Geplaatst:

:rolleyes: Echt zonde, was een hele mooie QPE <_< Jij bent er goed vanaf gekomen dat is toch belangrijker. :foto:

Ik hoop dat je goed verzekerd ben :o<_<

Geplaatst:

Balen Patrick :banaan:

Gelukkig ben je zelf OK.

Ik heb wel interesse in de pookknop, ik begreep dat je die vrij nieuw hebt gekocht?

Geplaatst:
je kunt me nog bellen voor de stoelen M maar dan moet je wel sportstoelen inruilen en huub ik heb zelf helemaal niks alleen koppijn en ik ga geen z meer kopen maar misschien wel een 330d touring ik moet nu zoveel km rijden dat dat wel interessant is...... is de prijs van die spullen duur of niet?

Hoeveel voor de stoelen? Toch wel incl stoel vervwarming?!

Mvrgr, Ben.

Geplaatst:

Ik heb wel interesse in de stoelen..alleen ik heb het standaard model stoel, zwart leer??

Groetjes hendrik

Geplaatst:

Als je zelf maar niks hebt.

Maar 't is wel jammer voor de zZz.

Ik heb ook wel interesse in de buitenspiegels (ben niet de enige zie ik :) )

En anders in de velgen.

Geplaatst:
Patrick,

De binnenspiegel is bij deze verkocht.Mail of bel je wel.

Groeten Patrick

Gisteren hadden we 't bij Ruud nog over een M-binnenspiegel voor jouw ZZZ en hup, daar is 'ie al. Je bent nu mooi compleet, ook met de spiegels, Patrick! :)

Geplaatst:
Alleen nog maar ???????? hé Rob.(wat een toeval)

Die armsteun is dan toch het laatste?? ;)

Geplaatst:

Die komt na de grote beurt + apk en daarna weer lief zijn voor het vrouwtje ;) (geld geld geld)

Geplaatst:
Die komt na de grote beurt + apk en daarna weer lief zijn voor het vrouwtje  :lmao: (geld geld geld)

Gewoon je vrouw zeggen dat de rechterhelft van de armsteun voor haar bedoeld is. Misschien werkt het. ;) ;)

Geplaatst:
Armsteun velgen kofferbakdeksel ;)  :lmao:  ;)    :m:  :lmao:

Als jij hebt :lmao: :m: :sleepy: komt het allemaal goed, zo is gebleken! ;)

Geplaatst:
kofferbakdeksel

Van een QP??? (wat ben je van plan??? ;) )

Nee, het gaat Adopat niet om de armsteun, velgen of kofferbakdeksel van de QP van z3coupefreak, maar hij wil in het algemeen gesproken nog een kofferbakdeksel vervangen (gaten wegens rekje). :lmao:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen