Ga naar inhoud

afdekhoes z3


iloon

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb sinds afgelopen week een z3 aangeschaft echt een juweeltje. Echter ik heb geen garage dus staat mijn auto buiten. Ik heb wel een afdekhoes alleen niet origineel. Ik zou echter graag een afdekhoes willen die geen water door laat. weet iemand of deze er zijn? heb al geinformeerd bij de bmw dealer alleen deze hadden ze niet.

iemand suggesties?

groetjes ilona B)

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ilona welkom op dit forum hier is een hoes voor je ZZZ,maar het zal door sommigen worden afgeraden ivm schuren van bv zand en dat dat krassen op de lak gaat veroorzaken.

z3_carcover_outdoor.jpg

Link naar reactie
Gast Gast_iloon

hoi allemaal,

Dank je wel voor jullie reacties. ik ga morgen maar eens even rondkijken bij de autoshops. Heb hem namelijk net en er zit nog geen kras of deuk op dus wil dat ook graag zo houden. Heb namelijk lang moeten sparen om er eentje te kunnen rijden. Zal van het weekend een paar fotootjes maken en dan zal ik hem showen.

wat info:

een grijze 1.9

21000 km

bouwjaar 97 nederlandse auto

volgende week komen de fotoos

groetjes ilona B)

Link naar reactie

Geen krasjes????

Voordta je zo'n hoes erop doet eerst met de Plumeaux-Asian.jpg erlangs gaan zodat zand korreltjes etc. niet juist krassen maken.

Verder, gefeliciteerd met je aankoop, veel veilig ZzZ kilometers en we zien je :rolleyes: :foto: graag.

Link naar reactie

hoi Anne,

Nee helaas geen garage, denk ook nog niet dat die komt. voorlopig staat hij onder een afdekhoesje (waar wel water door komt).

Misschien zetten we wel een partytent staat hij ook droog. Ben blij dat het beter weer wordt kunnen we lekker toeren. En staat hij voorlopig droog

groetjes ilona ;)

Link naar reactie

auto's kunnen best wel tegen weer en wind. Erger is een hoes die niet of slecht ademt. :mellow:

Ik heb heel lang getwijfeld tussen wel/geen hoes. Toen ik er 1 ging bestellen bij de dealer raadde die het me af :huh:

Dus niet gedaan :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.