Ga naar inhoud

TOP; weer werk


Superduper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:D Gefeliciteerd !!! :D

Leuk speulen met een blade-servertje? Bestaat er eigenlijk SPSS voor linux?

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations  :o  B)

Nu alleen nog even Linux en Perl leren...  :D

:party:

Gefeliciteerd ies, :D :drank: :D B) zo te horen beste baan hoort ook een best loon bij zie je straks nog rijden in een Z8 :schater::schater:

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations  :o  B)

Nu alleen nog even Linux en Perl leren...  :D

:party:

Gefeliciteerd ies, :D :drank: :D B) zo te horen beste baan hoort ook een best loon bij zie je straks nog rijden in een Z8 :schater::schater:

Ha Ruud, als ik een Z8 ga rijden ben je de eerste die een rit mag meemaken. Maar dat zit er niet in helaas. Dit is pure wetenschap en ik ga er zelfs op achteruit... Maar de omgeving is top; nieuwe baas is prof Plasterk (misschien bekend).

Link naar reactie
Maar de omgeving is top; nieuwe baas is prof Plasterk (misschien bekend).

Ies, van harte gefeliciteerd en heel veel succes gewenst. Zo te lezen ga je nog méér kennis opdoen. :D

Je professor lijkt me een bolleboos. :D

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations :D B)

Nu alleen nog even Linux en Perl leren... :D

:D

Moet wel lukken, ik ben sinds vandaag ook terug onder de "werkende mensen".

Had in februari vorig jaar mijn werkgever verlaten wegens niet akkoord met strategie en beleid. Na een slecht afgelopen avontuur in de oliebusiness en een paar maanden "proberen" in de autoverkoop (Ford, dan nog wel...) ben ik terug ingegaan op een voorstel van mijn vroegere werkgever.

Een aantal mensen zijn vertrokken, mijn "oude" baas is terug aan 't roer en die wil me graag terug.

Dus vanaf april ben ik terug account manager in de belgische industrie. Met een Passat als leasebak, zal ik zeker naar de weekends (en mijn zettie) verlangen.

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations  :D  ;)

Nu alleen nog even Linux en Perl leren...  ;)

:D

Gefeliciteerd met je baan, kan me er er niet echt iets bij voorstellen. ( maar ga wel op jacht want nu wil ik het weten ook)

Anne

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations :D ;)

Nu alleen nog even Linux en Perl leren... ;)

:D

Moet wel lukken, ik ben sinds vandaag ook terug onder de "werkende mensen".

Had in februari vorig jaar mijn werkgever verlaten wegens niet akkoord met strategie en beleid. Na een slecht afgelopen avontuur in de oliebusiness en een paar maanden "proberen" in de autoverkoop (Ford, dan nog wel...) ben ik terug ingegaan op een voorstel van mijn vroegere werkgever.

Een aantal mensen zijn vertrokken, mijn "oude" baas is terug aan 't roer en die wil me graag terug.

Dus vanaf april ben ik terug account manager in de belgische industrie. Met een Passat als leasebak, zal ik zeker naar de weekends (en mijn zettie) verlangen.

Jij tuurlijk ook van harte, weet gelukkig wel wat een account manager is.

Anne

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations  :o  B)

Nu alleen nog even Linux en Perl leren...  :mellow:

:party:

Gefeliciteerd ies, :banaan: :drank::guitar: :banaan: zo te horen beste baan hoort ook een best loon bij zie je straks nog rijden in een Z8 :schater::schater:

Ha Ruud, als ik een Z8 ga rijden ben je de eerste die een rit mag meemaken. Maar dat zit er niet in helaas. Dit is pure wetenschap en ik ga er zelfs op achteruit... Maar de omgeving is top; nieuwe baas is prof Plasterk (misschien bekend).

Prof. plassterk :blush: nee nooit van gehoord. ik ken niet zoveel profs.

En tja in loon op achteruit, ik hoor niet anders om me heen :rant: hebben we allemaal last van :muur:

Leve de euro en europa 1 Pffffffffffff :rant::rant::rant::rant:

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations ;) B)

Nu alleen nog even Linux en Perl leren... B)

:lmao:

Op X-series??

Link naar reactie
Minder rijk dan toen het nog de FL. was..........

Heren, van harte..... even niks moeten en hoeven doen is wel even lekker, maar als het te lang duurt..................... B)

Klopt. Als je halve huis behangen en geverfd is, dan is het tijd om er terug tegenaan te gaan. :schater:

Link naar reactie
Moet het even kwijt: ik heb weer een baan, en wat voor een. Bij een absoluut topinstituut. Ik ga daar wetenschapsdata doorrekenen en tegen de loep houden op een Linux cluster van 90 parallele stations  :banaan:  :banaan:

Nu alleen nog even Linux en Perl leren...  :banaan:

:banaan:

Op X-series??

Nope, dell en zelfbouw :banaan:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.