Ga naar inhoud

ChrisXL in de verkoop ?


Marvin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb nog steeds geen bod ontvangen ...  :D

Ook al in de verkoop :D

Niet mijn auto .. mijn informatie :D

:lmao: Ach natuurlijk, je bent ook al op de hoogte :D

ook! En wij weten weer nix...

Snel zal 'ie zijn, zo te lezen over stofhappen. :D

Link naar reactie
Chris - ik geloof dat je in Nederland voor zo'n auto dan geen wegenbelasting meer hoeft te betalen dan?

Is ie zo oud ! Oei, oei ,oei ! :lmao:

Link naar reactie
Chris - ik geloof dat je in Nederland voor zo'n auto dan geen wegenbelasting meer hoeft te betalen dan?

De 6-cilinder Jaguar Mark II uit de jaren 60 zoals Inspector Morse die reed in de TV-serie, maar dan helemaal aangepast aan de eisen van vandaag! Modern rijden met een oldtimer! Dat moet 'm zijn! Hoop ik.

Link naar reactie

Mensen, mensen.............. geen grap, Big Red is echt verkocht, morgen papieren overdragen en weg is ie :D

Hij is helemaal niet weggeven, heb er een heeele goeie prijs voor gekregen, maar ja dat was ie waard ook (als je van de kleur houd dan). Ik schrok er zelf van hoe snel hij wegging 1 1/2 dag op Speurders :lmao:

Als alles goed is heb ik morgen een idee of het me allemaal lukt met de andere auto..... dan nog een paar daagjes wachten en we weten het echt zeker......... en dan zal ik het vertellen.

Tipje:

Zwart

Cabrio

Snel

Link naar reactie
QUOTE (Michel#1 @ 6 Mar 2006, 23:06)

Jawel maar ik dacht: die van Chris is verkocht en hij neemt een ander merk auto....

Was puur een speculatie van mijn. 

Michel#1....handel heet dat 

Aah juist.

Btw volgens mij is het een P_0000e00.jpg

Link naar reactie
Dat klopt, weet je nog dat die van jou wegging? (lang geleden.....)

Ja, maar dat was toch anders. Daar ontbrak het niet-weten-wat-er-komt. Da's hier zo heerlijk aanwezig; we weten immers nog steeds niets....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.