Ga naar inhoud

Aandraaimoment aftapplug


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee klopt, maar ik vermoed dat het meer met de werking van een automatische transmissie heeft te maken. Gaat toch hydraulisch of iets dergelijks?

Ja, dat is waar. zitten nl zuigertjes in met fine doorlaten.

Maar, het is tegenwoordig een chemisch goedje dus al ga je in de mix ???? :) ;)

Link naar reactie
Het zal wel geen kwaad kunnen, anders stond er met grote letters op "NIET GEBRUIKEN ISM ATF OLIE!!!!!". Zo niet, dan heb ik een probleem. :)

Zou toch voor de zekerheid na een weekje even controleren, gewoon bij de vulplug een monstertje nemen of er geen klonten of schuim inzit ;) ;)

Link naar reactie
Had een proefmonster van dit spul meegekregen op het werk, schijnt bijzonder goed te werken bij versleten bakken. Double-up Misschien iets voor de mensen die last hebben van een jankend dif?

100ml van dit spul + 1 liter ATF olie, kwam ik precies mee uit.  :blink:

1,1 liter klopt dat is precies de hoeveelheid die er in gaat.

Om op de toevoegingen terug te komen, meestal niet eens goedkoop en echt

weggegooid geld, zoals roodkapje al opmerkt, het blijft ten alle tijden link wat voor reacties het geeft.

Het is goed voor versleten bakken, die kreet zegt mij al genoeg.

VERSLETEN IS VERSLETEN daar kan je nooit iets met een toevoeging aan verbeteren.

Een vriend van mij ook een bmw fanaat had voor mij een goede tip een beetje

vloeibare molycote toevoegen aan de motorolie smeert dan veel beter volgens hem, hij heeft het geweten die prut zorgde ervoor dat de olie pomp vast ging koeken en de motor liep vast.

Mijn credo is, alles gewoon volgens instruktie van Bmw, die hebben de research gedaan.

Link naar reactie

Geachte heer Danny,

Ons Double-up is zeer zeker veilig te gebruiken in samenwerking met ATF olie, dat is geen enkel

probleem.

Als het maar niet in een Automaat bak ingegooid word, daar werkt het alleen niet mee,

maar in jou handgeschakelde auto kan je het gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Berkant Dural

Double-up Team

:rolleyes:

Link naar reactie
Geachte heer Danny,

Ons Double-up is zeer zeker veilig te gebruiken in samenwerking met ATF olie, dat is geen enkel

probleem.

Als het maar niet in een Automaat bak ingegooid word, daar werkt het alleen niet mee,

maar in jou handgeschakelde auto kan je het gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Berkant Dural

Double-up Team

:rolleyes:

Ok sledge, kan je weer rustig :rolleyes::rolleyes: :D

Link naar reactie
Las net op zroadster.net een discussie over het vervangen van de transmissie olie. Dat schijnt helemaal niet nodig te zijn; de olie gaat dus een auto-leven lang mee.

(hier: http://www.zroadster.net/forum/viewtopic.php?t=8002)

wat is jullie ervaring hiermee?

Moet je toch eens je versn. bak olie verversen :D wedden dat je verschil merkt :D

Een autolevenlang is onzin, nu heb je ook motorolie met very long life goed voor 100.000 km. ik zou m'n olie er niet zo lang erin willen hebben :D

cardan en versn. bak olieen houden wel langer z'n eigenschappen, dit komt omdat ze niet zo vervuilen, neemt niet weg dat ook deze olieen z'n eigenschappen afnemen.

Na verversing schakeld hij weer beter en eventuele bijgeluiden nemen af of verdwijnen zelfs. geen praatje pot gewoon uit opgedane ervaringen :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.